Ως ΕΙΣΑΓΩΓΗ: "Κι ενώ πλέον ΗΠΑ και η νικήτρια στα πεδία των μαχών και της οικονομίας παρά τις δυτικές "κυρώσεις" (που φτωχοποίησαν τους Ευρωπαίους πολίτες!) διαπραγματεύονται συμφωνία μόνιμη ειρήνης χωρίς το διεφθαρμένο καθεστώς του Κιέβου (δες κι αυτό: " Σοκάρει ο Economist: Διαφθορά πυρηνικών διαστάσεων στην Ουκρανία ") και την ανυπόληπτη, πολεμοχαρή Ευρωπαϊκή Ένωση, η Κομισιόν μιλάει για...ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑ.....800 δισεκατομμύρια ευρώ!!!!! (χώρια όλα αυτά που ήδη είχαν δοθεί στον Ζελένσκι και τους διεφθαρμένους"κολλητούς" του). Χρήματα που αντί να διοχετευθούν σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές υποδομές και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, θα κλαπούν (ναι, αυτή είναι η λέξη η σωστή!) από τους Ευρωπαίους πολίτες, με απόφαση ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ γραφειοκρατών λόγω "έκτακτης κατάστασης"."από την ανάρτηση "ΣΤΑ ΟΠΛΑ"! (Μάρτιος του 2025)...Άρα, μετά τις δηλώσεις που αναδημοσιεύουμε παρακάτω και "απονομιμοποιούν" το "πολεμικό αφήγημα" των Ευρωπαίων, ΓΙΑΤΙ οι Μακρόν, Στάρμερ, Μερτς και η Φον ντερ Λάιεν εξακολουθούν να επιμένουν για τη συνέχιση και διαρκή κλιμάκωση ενός πολέμου που όχι μόνο δεν αφορά αλλά πλήττει βαριά στην οικονομική κατάσταση, την ενεργειακή ασφάλεια και στην κοινωνική ευρύτερα πολιτική τους ευρωπαϊκούς λαούς ??
(αναπόφευκτη η σύνδεση: «Η ειρήνη δεν συμφέρει, θα χαθούν δισ. ευρώ»)
Ο ανώτατος διοικητής του ΝΑΤΟ έχει δίκιο, λέμε ψέματα στην Ευρώπη ότι θα επιτεθεί η Ρωσία (!!)
«Είναι γεγονός. Σας έχουν ταΐσει ψέματα για τη Ρωσία εδώ και δεκαετίες», έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Alexus Grinkevich, στο περιθώριο της Διεθνούς Αεροδιαστημικής Έκθεσης (ILA) στο Βερολίνο, δήλωσε ότι η Ρωσία δεν επιδιώκει σύγκρουση με το ΝΑΤΟ και δεν σκοπεύει να επιτεθεί σε χώρες της συμμαχίας.





























