ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

" Η δομή των υπέρ πολιτισμών με υπέρ υψηλή τεχνολογία"




"Μόνοι στο σύμπαν"; Η πιο επαρχιώτικης νοοτροπίας και παροιμιώδους στενοκεφαλιάς, αντιεπιστημονική και βλακώδης, ενάντια σε κάθε έννοια λογικής, ατάκα!
από τον ανιχνευτή στο  ήντα' ναι τούτα...συνμαλάκες μου ;


Αναδημοσιεύουμε διαδικτυακά ένα εξαιρετικό, πληθωρικό άρθρο που καταπιάνεται μ' ένα ένα τεράστιου ενδιαφέροντος θέμα και καταφέρνει να καθηλώσει τον αναζητητή εναλλακτικών οπτικών του κόσμου που ζούμε. Όπου "κόσμος" εδώ αναφέρεται με την αρχαιοελληνική σημασία της λέξης, δηλαδή αυτής του έναστρου ουρανού ή διαστήματος. Και το επιτυγχάνει αυτό λόγω της
μεθοδικότητας στην προσέγγισή του βήμα-βήμα και της επιστημονικής σοβαρότητας στην ερευνητική διάθεση του συγγραφέα.

 Ποιοι, λοιπόν, είναι αυτοί οι καθοριστικοί παράγοντες που κάνουν τη διαφορά και προϋποθέτουν την ύπαρξη ενός υπερπροηγμένου γαλαξιακού ή συμπαντικού πολιτισμού; Πόσο εξωπραγματικός θα φάνταζε σε εμάς με βάση την περιορισμένη αντίληψή μας, που διαμορφώνεται κι από τη νηπιακή ακόμα τεχνο-επιστήμη μας αλλά και τους φυσικούς ακόμη περιορισμούς μας; Πόσο θα ήταν σε θέση να χειρίζεται τον ίδιο τον χωροχρόνο και να επηρεάζει τη φύση της πραγματικότητας -ρευστής έτσι κι αλλιώς από τη φύση της- με τρόπους ασύλληπτους για τη γήινη υλιστική και κοντόφθαλμη σε μεγάλο ακόμα βαθμό λογική μας; Τι φυσιολογία, μορφή, διάρκεια ζωής, αξιακό σύστημα και συναισθηματικό κόσμο θα μπορούσαν να έχουν τέτοια όντα; Τι είδους ενέργεια θα μπορούσαν πιθανώς να χρησιμοποιούν για τα διαστρικά τους ταξίδια ρουτίνας;
 Και θα μπορούσε να έχει υπάρξει στο απώτατο παρελθόν ένας τέτοιου βεληνεκούς, προκατακλυσμιαίος, υπερπολιτισμός πάνω στη γη ή έστω να μας είχε επισκεφτεί για δικούς του λόγους, κι αν ναι μήπως συνεχίζει να το κάνει;
- Προτείνω αφού διαβαστεί το ολόκληρο κείμενο αυτής της ανάρτησης, ο αναγνώστης να ανατρέξει και σε μια σειρά από
συγκεκριμένες αναρτήσεις μας, επιχειρώντας να κάνει τις αναπόφευκτες συνδέσεις με το παραπάνω ερώτημα: Αντικείμενα που "δεν θα έπρεπε να υπάρχουν":O μυστηριώδης χάρτης του Piri Reisπερί της εκπληκτικής, πανάρχαιας, πυραμιδικής κατασκευής στη Βοσνία ... Παν-αρχαιες νανοκατασκευές " εκτός τόπου και χρόνου " που ανακαλύφθηκαν στα Ουράλια Όρη!Η Μεγάλη Πυραμίδα δεν χτίστηκε από τον Χέοπα. Και να'ταν μόνο αυτό;Η αφήγηση της πραγματικής ανθρώπινης Ιστορίας πρέπει να ξαναειπωθεί;Η γραμμική εξέλιξη της ανθρώπινης Ιστορίας ουδεμία σχέση έχει με την αλήθεια - Β΄ΜΕΡΟΣ,  Η γραμμική εξέλιξη της ανθρώπινης Ιστορίας ουδεμία σχέση έχει με την αλήθεια.   Πιστεύω ότι έχε τη  σημασία του επίσης: H "απομυθοποίηση του Αη Βασίλη": Νομίζετε ότι τα έχετε ακούσει όλα γύρω από το πολύ μεγάλο, και σκόπιμα υποβαθμισμένο από ΜΜΕ και "ειδικούς", θέμα των A.T.I.A. ; -

Και μήπως εξακολουθούν να υπάρχουν έστω και κάποια "κατάλοιπα" αυτού..εντός γης, σε υπόγειες βάσεις βάθους πολλών χλμ. και πολλών επιπέδων; Και τελικά υπάρχουν στοιχεία σχετικά με ένα τέτοιο απίστευτο σενάριο; Αλλά και ποια είναι η ιδανική γεωμορφολογία πάνω στον πλανήτη μας που πληροί όλες τις απαιτούμενες συνθήκες για να εδραιωθεί και να αναπτυχθεί ένας τόσο εξελιγμένος πολιτισμός;  Kι αλήθεια πόσο ψηλά θα μπορούσε να απογειωθεί η ζωή που αναπτύσσεται σε ένα...αντισεισμικών προδιαγραφών όρος, που διαθέτει και τα κατάλληλα ορυκτά και μεταλλεύματα;- Σε σχέση και με τον πρωτόγονο υπάρχοντα πολιτισμό όπως τον γνωρίζουμε με όλα τα αλλοπρόσαλλα και τα παρωχημένα του στη γη, έστω και με την τεχνολογία και τις επιστημονικές κατακτήσεις που οι κυρίαρχοι του πλανήτη θέλουν να μας πείσουν ότι διαθέτουμε. Βλέπετε για εμάς εδώ στη γη όλα δείχνουν ότι είμαστε πολιτισμός "Τύπου μηδέν" -Τα στάδια εξέλιξης των πολιτισμών στον Γαλαξία - Στον πλανήτη με την ολέθρια κοινωνική οργάνωση, με τους στυγνούς και κυνικούς εκμεταλλευτές και χειραγωγούς,  τους ψυχοπαθείς στις προθέσεις και ενέργειές τους και τις μάζες των απαθών που αφήνονται να παρασύρονται από τη δίνη των γεγονότων.

 Γενικά, τέθηκαν παραπάνω ερωτήματα που οι απαντήσεις τους μόνο αδιάφορες δεν μπορεί να είναι για έναν άνθρωπο που τον εμπνέει όσο τίποτε άλλο και τον κινεί η αναζήτηση της γνώσης και των απαντήσεων στις κατάλληλες ερωτήσεις, οι οποίες ακόμη κι αν ή όταν αποδεκνύονται άβολες ή τελείως ανατρεπτικές των κατεστημένων πεποιθήσεων ωστόσο διευρύνουν τη συνειδητότητα. Και αυτό μόνο κακό δεν μπορεί να είναι, καθώς δύναται να φωτίσει το δρόμο της ελευθερίας από κάθε είδους περιορισμό και κάθε προκαλούμενο από αυτόν τέλμα.  - Ένα διαστρικό πεπρωμένο

 Ακολουθούν επιλεγμένα εκτενή αποσπάσματα από το άρθρο " Η δομή των υπέρ πολιτισμών με υπέρ υψηλή τεχνολογία", στο περιοδικό "Τρίτο Μάτι" τεύχος 277 Ιούνιος 2019.
Το βίντεο της εισαγωγής θεώρησα ότι είναι ταιριαστό με το ύφος και την υπερπληθώρα των προεκτάσεων του κειμένου που ακολουθεί. Οι υπογραμμίσεις και επισημάνσεις σε αυτό με χρώμα ή μέσα σε παρενθέσεις προέρχονται από εμένα.

Ο Ένοικος...


" Η δομή των υπέρ πολιτισμών με υπέρ υψηλή τεχνολογία"


" Ένας τέτοιος πολιτισμός δεν θα μπορούσε να κυβερνηθεί με οργανισμούς, κοινοβούλια, υπουργεία, πολιτικά κόμματα, βουλευτές, τομεάρχες, περιφερειάρχες, δημάρχους και άλλα τέτοια.
Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι πως ένας πολιτισμός υπέρ υψηλής τεχνολογίας θα ήταν πολύ δύσκολο να υπάρξει από ανθρώπους όπως είμαστε σήμερα εμείς δομημένοι. Θα μπορούσε όμως να υπάρξει από κάποια άλλα πιο ευφυή ανθρωποειδή όντα, τα οποία θα είχαν έναν τελείως διαφορετικό τρόπο σκέψης και μια τελείως διαφορετική διαχείριση πληροφοριών. "


Ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε εξαρχής ως ένα τέλειο ον προορισμένο να κατακτήσει το σύμπαν. Το βίαιο συναίσθημα του ανταγωνισμού, η ανάγκη ενός αρχηγού που θα τον κυβερνά, οι πεπερασμένοι ενεργειακοί πόροι που χρησιμοποιεί, η τόσο άσκοπη
σπατάλη των ενεργειακών πόρων και η χρήση του πολιτισμού του για αλληλοεξόντωση, είναι χαρακτηριστικά κατώτερων όντων, προορισμένα περισσότερο για εργάτες παρά για κατακτητές του σύμπαντος.
 Ακόμη και κάποια πλούσια και μεγάλα κράτη που τα χαρακτηρίζουμε "προηγμένα", επειδή έχουν αναπτύξει μια πιο αλληλέγγυα χρηστική δομή για τους πολίτες τους, στηρίζονται πάνω στην ίδια ενεργειακή και οικονομική "φούσκα" που "πατάει" και όλος ο υπόλοιπος κόσμος.

Ο πολιτισμός...
Ο Πλάτων στον "Τίμαιο" κάνει λόγο για την "Ιδανική Πολιτεία" και περιγράφει στις γραφές του ένα ιδανικό κράτος την Ατλαντίδα. Για την Ατλαντίδα μάς λέει πως είχε ζεστά και κρύα νερά, θέλοντας να μας περιγράψει με αυτόν τον τρόπο ένα ενεργειακά αυτόνομο και προνομιακό κράτος.
Παρατηρείτε ότι το θέμα της ενέργειας ήταν πάντα σημαντικό για τον άνθρωπο, ακόμα και όταν η μοναδική μορφή της προερχόταν από τη δύναμη του αέρα και την καύση των ξύλων. Οι μόνες πραγματικές ανανεώσιμες ενέργειες.
 Σήμερα εκεί που έχει φτάσει ο δικός μας, ο κατά μία άποψη, "ανάπηρος" πολιτισμός, μας δείχνει πλέον όλες του τις παθογένειες. Αναλύοντας τις παθογένειες αυτές θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε πως θα έπρεπε να ήταν δομημένος ένας υπέρ υψηλός πολιτισμός, με υπέρ υψηλές τεχνολογίες και με υπέρ υψηλή μέριμνα για τους πολίτες του.
 Πρώτα  απ' όλα να δούμε τι είναι ένας πολιτισμός υπέρ υψηλής τεχνολογίας. Ένας πολιτισμός υπέρ υψηλής τεχνολογίας πρώτα απ' όλα έχει λύσει όλα τα βασικά προβλήματα της κοινωνίας και των κατοίκων του που φορούν τη διαβίωση, την τροφή και την υγεία.

Τα...άγχη
Αυτό σημαίνει πως οι πολίτες ενός τέτοιου πολιτισμού δεν έχουν τα τρία βασικά άγχη που έχουν οι άνθρωποι του δικού μας πολιτισμού. Το πρώτο άγχος είναι το άγχος της στέγης, για το αν δηλαδή θα μπορούν κάποια στιγμή να βρουν σπίτι να μείνουν, αυτοί και τα παιδιά τους.
 Το δεύτερο άγχος είναι αν θα μπορούν να βρουν κάποια δουλειά ώστε να βγάζουν αρκετά χρήματα για να μπορούν να εξασφαλίζουν την τροφή, την ένδυση και την εκπαίδευσή τους.
 Και το τρίτο βασικό άγχος είναι αν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κάποιο σύστημα υγείας που να μπορούν με οποιοδήποτε τρόπο να το πληρώνουν.
 Αυτά τα τρία βασικά άγχη ζωής ένας υπέρ υψηλός πολιτισμός, με υπέρ υψηλή τεχνολογία τα έχει εξαφανίσει για τους πολίτες.
 Για να δούμε και να κατανοήσουμε τώρα πώς αναπτύσσονται οι τεχνολογίες σε υπέρτατο βαθμό, θα πρέπει πρώτα να μπούμε στη φιλοσοφική υπόθεση να αντιστρέψουμε  όλες τις παθογένειες του δικού μας πολιτισμού, σε πλεονεκτήματα. Μπορεί να μην είναι εύκολο να υποθέσουμε τι θα έπρεπε να είχε ένας υπέρ υψηλός πολιτισμός υπέρ υψηλής τεχνολογίας, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε τι δεν θα έπρεπε να είχε.

Ένας τέτοιος πολιτισμός σε καμία περίπτωση δεν νοείται να είναι χωρισμένος με σύνορα σε "κράτη", όπως είμαστε χωρισμένοι εμείς εδώ επάνω στη γη. Ένας υπέρ πολιτισμός πρέπει να έχει ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και των πολιτών που τον απαρτίζουν σε ολόκληρη την επικράτειά του. Τα σύνορα που εφαρμόζουμε εμείς είναι απόρροια του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του ανθρώπου πάνω στους πόρους της γης. Είναι επίσης απόρροια της απληστίας του να μαζεύει πράγματα πολύ περισσότερα από αυτά που του χρειάζονται και που μπορεί να χρησιμοποιήσει. Είναι ακόμη κατάλοιπο του σταδίου του τροφοσυλλέκτη που επεκτείνεται, εκτός από την τροφή, στη συλλογή ενδυμάτων και ιδιοκτησίας γης.
Μια απληστία που έχει τις ρίζες της στις δυσκολίες ανεύρεσης της τροφής, αλλά και που σήμερα δεν έχει ξεπεράσει. Από το τείχισμα, το πρώτο δείγμα ιδιοκτησιακού ελέγχου, φτάσαμε στα σύνορα των κρατών. Ένας υπέρ υψηλός πολιτισμός με υπέρ υψηλές τεχνολογίες δεν θα μπορούσε ποτέ και σε καμία περίπτωση να συγκροτείται από άπληστα μέλη που θα έκαναν ατομική ή συλλογική αδικαιολόγητη συγκέντρωση πόρων για ίδιον όφελος.

Ένας τέτοιος πολιτισμός αποκλείεται να χρησιμοποιεί χρήματα σαν αυτά που χρησιμοποιούμε εμείς εδώ πάνω στη Γη, ούτε κάτι αντίστοιχο βέβαια, διότι η ιστορία έχει δείξει ότι τα χρήματα είναι μία από τις αιτίες ανηθικότητας και πολέμου. Ο πόλεμος για τη διαχείριση των πετρελαίων είναι η πηγή δυστυχίας για εκατομμύρια ανθρώπους στον πλανήτη μας. Έτσι, δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε έναν υπέρ πολιτισμό να βασίζεται στα χρήματα, αλλά σε μία διαβάθμιση επιπέδων διαβίωσης.

Σε καμία περίπτωση ένας τέτοιος υπέρ πολιτισμός δεν θα μπορούσε να έχει "θρησκείες", όπως εμείς. Αν είχε θρησκείες αυτό θα σήμαινε αυτόματα πως δεν θα ήταν υπέρ πολιτισμός. Γιατί αυτό; Διότι ο ρόλος της θρησκείας ήταν πάντα να διαχειρίζεται και να εξηγεί, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, το ακατανόητο και τις ανασφάλειες των ανθρώπων. Ωστόσο μπορούμε να αναγνωρίσουμε πως το κατώτερο ον που κάποιοι, κάποτε, αναγόρεψαν σε άνθρωπο, άρχισε σιγά σιγά να ανέρχεται την κλίμακα της τεχνολογίας. Ήδη με την χρήση των πέτρινων εργαλείων κατάλαβε ότι υπερέχει από τα άλλα όντα που έμεναν στάσιμα στο πέρασμα των χρόνων και του έδωσαν τη δυνατότητα να επιβληθεί του ζωικού και φυτικού βασιλείου.

Η...ανάγκη
Όμως, η ανασφάλεια που ένιωθε και οι απορίες που δεν μπορούσε να καλύψει από μόνος του τον οδήγησαν στην ανάγκη πως έπρεπε να πιστεύει σε κάτι και σε κάποιον ανώτερο που θα μπορούσε να του έλυνε όλα τα προβλήματα.
 Αυτό το άγνωστο και το ανώτερο το ονόμασε "θεό" και όρισε τους αντιπροσώπους του επί Γης, που ανέλαβαν τον διαμεσολαβητικό ρόλο μεταξύ θεού και ανθρώπων. Ο "θεός" έγινε στο διάβα των αιώνων η μεγαλύτερη εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
 Τα μεγαλύτερα εγκλήματα, οι περισσότεροι πόλεμοι, οι περισσότεροι διωγμοί, η μεγαλύτερη χειραγώγηση πληθυσμιακών μαζών και οι μεγαλύτερες εκπροσωπήσεις έχουν γίνει στο όνομα του θεού.

Το...πλήγμα
Η κάθε θρησκεία, ανάλογα με την προέλευσή της, έδινε και τις δικές της εξηγήσεις στις απορίες του. Το πλήγμα στις θεοκρατικές εξηγήσεις δόθηκε από την ανάπτυξη των επιστημών.
 Ένας πολιτισμός λοιπόν που έχει λύσει όλες τις ανάγκες διαβίωσης των μελών της κοινωνίας του, που μπορεί να ταξιδεύει στο σύμπαν με ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες της ταχύτητας του φωτός και να καλύπτει ταχύτατα τις τεράστιες -για εμάς- διαστρικές αποστάσεις, που μπορεί να επισκέπτεται τον οποιοδήποτε πλανήτη σε οποιοδήποτε γαλαξία και αστρικό νεφέλωμα, που μπορεί να επηρεάζει τις εκάστοτε κλιματολογικές συνθήκες και να σπέρνει όπου θέλει αυτός ζωή, δεν έχει ανάγκη να καταλήγει σε θεοκρατικές εξηγήσεις.

Τα απορρίμματα, όπως και τα χρήματα, είναι ανήθικα. Ο πολιτισμός που παράγει απορρίμματα είναι ένας ανήθικος πολιτισμός. Τα απορρίμματα περικλείουν μέσα τους την έννοια της απόρριψης. Απόρριψη πότε έχουμε; Όταν έχουμε αποτυχία.
 Ένας πολιτισμός που παράγει απορρίμματα είναι ενας αποτυχημένος πολιτισμός. Όταν λέμε "απορρίμματα", εννοούμε τα πάσης φύσης απόβλητα, απορρίμματα, έως και τα κοινά -για εμάς- σκουπίδια. Η ανακύκλωση είναι ένα από τα σημάδια ενός αναπτυγμένου πολιτισμού, καθώς τίποτα δεν απαξιώνεται και δεν πετιέται. Φανταστείτε έναν τόσο μεγάλο πολιτισμό,που να κάλυπτε μια συνομοσπονδία πλανητών, που να ήταν δομημένος όπως ο δικός μας πολιτισμός. Φανταστείτε να παρήγαγε "σκουπίδια" και να είχε έναν πλανήτη "χωματερή", όπου τα διαστημικά απορριματοφόρα θα πετούσαν εκεί τα σκουπίδια τους.
 Εννοείται πως ένας υπέρ πολιτισμός δεν θα έπρεπε να παράγει καμίας μορφής απορρίμματα. Δεν πρέπει επίσης να παράγει και καμίας μορφής μόλυνση, διότι και οι ενεργειακοί πόροι τους οποίους θα έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί θα πρέπει να παράγουν κανενός είδους ρύπους.

Ένας τέτοιος πολιτισμός δεν θα μπορούσε να κυβερνηθεί με οργανισμούς, κοινοβούλια, υπουργεία, πολιτικά κόμματα, βουλευτές, τομεάρχες, περιφερειάρχες, δημάρχους και άλλα τέτοια.
Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι πως ένας πολιτισμός υπέρ υψηλής τεχνολογίας θα ήταν πολύ δύσκολο να υπάρξει από ανθρώπους όπως είμαστε σήμερα εμείς δομημένοι. Θα μπορούσε όμως να υπάρξει από κάποια άλλα πιο ευφυή ανθρωποειδή όντα, τα οποία θα είχαν έναν τελείως διαφορετικό τρόπο σκέψης και μια τελείως διαφορετική διαχείριση πληροφοριών.

[...]

 Η "Αριστοκρατία"
Ακόμη και η επικοινωνία τους θα βασίζονταν στην αξιοποίηση όλων των αισθήσεων αντίληψης χώρου και χρόνου.
 Όπως καταλαβαίνετε, όντα τα οποία διαθέτουν έναν τόσο υψηλό δείκτη νοημοσύνης και ένα τόσο εξαιρετικά υψηλό επίπεδο μόρφωσης και πολιτισμού, δεν θα μπορούσαν ποτέ να κυβερνηθούν από κανένα πολιτικό σύστημα και από κανένα από τα πολιτικά κόμματα, όπως αυτά που έχουμε εμείς εδώ πάνω στη γη, σήμερα. Ένας πολιτισμός που μπορεί να έχει έλεγχο και να προσφέρει τα απαραίτητα στις κοινωνίες του, ένα μόνο πολίτευμα θα του ταίριαζε, η "Αριστοκρατία". Δηλαδή, η διακυβέρνηση από μια επιτροπή από ένα συμβούλιο "Αρίστων" {να επισημάνω εδώ, για την αποφυγή παρεξηγήσεων εύκολων που εδράζονται και σε αξιοκαταφρόνητη πολιτική μυωπία, ότι ο συγγραφέας του άρθρου δεν το εννοεί με την έννοια της προνομιακής καταγωγής ή της άκαμπτης ηγεσίας, αλλά με εκείνη του ήθους και των ικανοτήτων}, που θα αποτελούνταν από τους εκπροσώπους μιας ομοσπονδίας πλανητών. Το κέντρο της διοίκησης ενός τέτοιου πολιτισμού θα μπορούσε να βρισκόταν σε κάποιο "μητρικό" πλανήτη, που μπορεί να ήταν και ο πρώτος, που από εκεί ξεκίνησε κάποτε αυτός ο πολύ υψηλός πολιτισμός.

Ένας πλανήτης που θα μπορούσε επάνω του να αναπτυχθεί ένας υπέρ πολιτισμός δεν θα ήταν όπως η Γη. Μέσα στο σύμπαν υπάρχουν διαφόρων μορφών γαλαξίες και ποιο πολύπλοκα αστρικά συστήματα από το δικό μας. Σε ένα πλανήτη που θα μπορούσε πάνω στην επιφάνειά του να αναπτυχθεί ένας υπέρ πολιτισμός με υπέρ υψηλή τεχνολογία, πρώτα απ' όλα δεν θα έπρεπε να γίνονται πολλοί και μεγάλοι σεισμοί.
 Να μην μπορούν να δημιουργηθούν μεγάλα τσουνάμι. Να μην υπόκειται σε αντιστροφή των μαγνητικών του πόλων. Για να μην μπορούσαν να γίνουν πολλοί και μεγάλοι σεισμοί, θα έπρεπε οι γεωτεκτονικές του πλάκες να κάνουν τις μικρότερες δυνατόν κινήσεις  και όχι όπως εδώ στη Γη. Οι μεγάλοι και συχνοί σεισμοί δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη μεγάλων πολιτισμών.

Το...κλίμα
Σε αντιστοιχία δεν θα έπρεπε να παρατηρούνται ακραία καιρικά φαινόμενα. Το κλίμα του θα έπρεπε να ήταν σαν ένα αιώνιο γλυκό καλοκαίρι. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι κι αυτά εμπόδια στη δημιουργία μεγάλων πολιτισμών, ακόμα κι αν η εμφάνισή τους είναι περιοδική {Θυμηθείτε εδώ το "μύθο" της Ατλαντίδας και της καταστροφής της}
Ένας τέτοιος πλανήτης θα έπρεπε να βρισκόταν σε ένα ηλιακό σύστημα που θα είχε πιο σταθερά μαγνητικά πεδία από το δικό μας. Ένα ηλιακό σύστημα για να έχει πιο σταθερό μαγνητικό σύστημα θα έπρεπε να έχει περισσότερους από έναν ήλιους. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να διέθετε δύο ή και τρεις ήλιους που θα γυρνούσαν ο ένας γύρω από τον άλλον.

Η...δύση
Μα, θα σκεφτείτε, μπορούν να υπάρχουν τέτοια συστήματα; Βεβαίως και υπάρχουν! Πριν από δυο χρόνια, για παράδειγμα, με τη βοήθεια του Αστεροσκοπείου ΚΕΚ στη Χαβάη, εντοπίστηκε η ύπαρξη ενός πλανήτη στο μέγεθος του δικού μας πλανήτη Δία, στο τριπλό αστρικό σύστημα HD-188753, το οποίο είναι σε απόσταση 149 ετών φωτός από τη Γη.
 Το σύστημα αυτό βρίσκεται προς την κατεύθυνση του αστερισμού του Κύκνου. Σ' ένα τέτοιο σύστημα οι πλανήτες του θα χαίρονται τη δύση τριών ήλιων. Στον πλανήτη αυτό οι πολίτες του θα έλεγαν, για παράδειγμα, ότι "θα συναντηθούμε στις έξι μετά τη δεύτερη δύση ή στις εννιά μετά την τρίτη δύση".
Το αστρικό σύστημα HD-188753, δεν είναι το μόνο που υπάρχει στο σύμπαν. Για έναν πολιτισμό που μπορεί να ταξιδεύει στο σύμπαν εκμηδενίζοντας τις τεράστιες για εμάς διαστρικές αποστάσεις, με ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες της ταχύτητας του φωτός, τα 149 έτη φωτός δεν είναι γι'αυτόν παρά ένα ταξίδι ρουτίνας, λίγων γήινων ωρών.
Η ηλικία ενός τέτοιου πλανήτη, που θα μπορούσε να βρισκόταν σε ένα τέτοιο ηλιακό σύστημα, θα μπορούσε να ήταν πολλαπλάσια της ηλικίας της Γης. Ως εκ τούτου, οι ευκαιρίες της εξέλιξης θα ήταν εξίσου πολλαπλάσιες με αυτές εδώ στη Γη.

[...]

Δεν είναι καθόλου σίγουρο αν ο άνθρωπος θα μπορούσε να αναπαραχθεί σε άλλον πλανήτη εκτός της Γης. Αιτία είναι η Σελήνη η οποία ορίζει τον κύκλο της εμμήνου ρύσης των γυναικών και όλων των πλακουντοφόρων ζώων. Δεν έχει γεννηθεί ποτέ κανένας άνθρωπος εκτός Γης  και κανείς δεν ξέρει αν αυτό μπορεί να συμβεί.
 Ο Πλούταρχος, ο οποίος διετέλεσε επί 29 συναπτά χρόνια αρχιερέας στο Μαντείο των Δελφών και ο οποίος στο σύγγραμά του "Περί του Εμφαινόμενου Προσώπου τω κύκλω της Σελήνης" φαίνεται να κατέχει υψηλές γνώσεις για το διάστημα και τη σελήνη, γράφει πως ο άνθρωπος δεν μπορεί να γεννηθεί πουθενά αλλού παρά μόνο επάνω στη Γη.
 Ο άνθρωπος σε όποιον πλανήτη επιχειρήσει να μετοικίσει, για να επιβιώσει, θα πρέπει να ζει μέσα σε κάποιο περιβάλλον με τεχνητές συνθήκες που να προσομοιάζουν της Γης. Έτσι, λοιπόν, ένα ον που θα επιλεγόταν να κατακτήσει το σύμπαν και να σπείρει ζωή σε όσους πλανήτες θα μπορούσαν να τη φιλοξενήσουν, θα έπρεπε να έχει ένα καλύτερο και ισχυρότερο νευρικό και μυϊκό σύστημα από το δικό μας, για να μπορεί να προσαρμόζεται γρηγορότερα και ευκολότερα στις διαφορετικές βαρύτητες που θα καλούνταν να αντιμετωπίσει.

Η περιγραφή
Ο Ησίοδος στις γραφές του μας δίνει μια σχετική εικόνα για το πώς ήταν το "χρυσούν γένος" των ανθρώπων. Ο Ησίοδος έζησε το 750 π.Χ. Η πληροφόρησή του ανάγεται σε περίπου 2.500 χιλιάδες χρόνια πριν από αυτόν ή 5.500 χιλιάδες χρόνια πριν από την εποχή μας. Δεν μας αποκαλύπτει ευκρινώς τις πηγές του, αλλά στις περιγραφές του είναι περιγραφικότατος.
 Για το "Χρυσούν γένος" μας λέει λοιπόν πως πρόκειται για τεράστιες μπάλες αραιής-λεπτής ύλης, άσπρου-υποκίτρινου χρώματος με μεταβλητές αποχρώσεις που μοιάζουν με την ανθρώπινη αύρα . Είναι η φυλή των "θεών", διότι έχουν μόνο μια αίσθηση και πολύ υψηλή συνείδηση.
{Να τονίσω ότι, όπως φαίνεται, μιλούσε για ενεργειακού τύπου οντότητες και δεν μπορώ να μη θυμηθώ εδώ και αυτή την ανάρτησή μου:  Τηλεσκόπιο νέας τεχνολογιας βλέπει αόρατες στο μάτι οντότητες στο γήινο περιβάλλον -;- }
 Περιπλανώνται εδώ κι εκεί χωρίς κάποια ενεργητική αίσθηση. Έμοιαζαν με νήπα. Λεγόντουσαν και "αυτογεννηθέντες", διότι δεν είχαν γονείς. Πολλαπλασιάζονταν με εκβλάστηση και διχασμό, όπως ακριβώς οι αμοιβάδες, αφού αύξαναν τις διαστάσεις τους πριν διαιρεθούν. Ήταν αθάνατο είδος και δεν γερνούσαν, γι' αυτό έγιναν φύλακες των θνητών ανθρώπων.

Εξελιγμένη...έκδοση
Το είδος λοιπόν του όντος που θα επιλεγόταν για να κατακτήσει το σύμπαν και να σπείρει τη ζωή μέσα σε αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να είχε διαστάσεις παρόμοιες  με τις δικές μας και σίγουρα καλύτερο ανοσοποιητικό σύστημα. Πιο ανθεκτικό και πιο απρόσβλητο.
Επίσης, ίσως να μην είχαν την ανάγκη ενδυμάτων και σίγουρα θα αντιλαμβάνονταν περισσότερες διαστάσεις του χώρου και του χρονου από εμάς. Υποθετικά και πάλι θα έπρεπε να είχαν ένα τελείως διαφορετικό από εμάς αναπαραγωγικό σύστημα και μια πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τέλος, ένα τέτοιο σώμα θα έπρεπε να είναι εφοδιασμένο με έναν πολύ πιο εξελιγμένο εγκέφαλο με μια πολύ μεγαλύτερη αποθηκευτική ισχύ και μια πολύ ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων.

Ένας υπέρ πολιτισμός με υπέρ υψηλή τεχνολογία σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να βασίζει την ενέργεια που χρησιμοποιεί σε πεπερασμένα ορυκτά καύσιμα. Δεν θα μπορούσε ποτέ, για χιλιάδες χρόνια, να καίει τα σωθικά του, τα οποία δεν θα μπορούσαν να είναι και ανανεώσιμα.
Ένας υπέρ πολιτισμός με υπέρ υψηλή τεχνολογία ξοδεύει την ενέργειά του με εργονομία. Δεν πετάει ενέργεια "από το παράθυρο", όπως κάνουμε εμείς εδώ πάνω στη Γη. Η πιθανότερη πηγή ενέργειας που θα μπορούσε να χρησιμοποιεί είναι η πυρηνική σύντηξη.
Η πυρηνική σύντηξη είναι το λιώσιμο δύο πρωτονίων (άτομα υδρογόνου χωρίς ηλεκτρόνια), αυτά συντήκονται και δημιουργούν το δευτέριο (το οποίο είναι ισότοπο του υδρογόνου). Στη συνέχεια το δευτέριο συντήκεται με ένα άλλο πρωτόνιο και δημιουργούν το ήλιο-3 (τον πυρήνα ισότοπου του ηλίου). Τέλος, δύο άτομα του ηλίου-3 συντήκονται με τη σειρά τους και σχηματίζουν ένα άτομο ηλίου-4.

 Θεωρητικά απλή
Σύμφωνα με τους ερευνητές, ένα γραμμάριο καυσίμου πυρηνικής σύντηξης μπορεί να προσφέρει ενέργεια που αντιστοιχεί σε οκτώ τόνους πετρελαίου. Η σύντηξη ακούγεται απλή, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Εμείς τουλάχιστον εδώ πάνω στη Γη, από όσο γνωρίζουμε ή από όσα έχουν επιτρέψει οι κυβερνήσεις να γνωρίζουμε, δεν το έχουμε καταφέρει ακόμα. Θεωρητικά γνωρίζουμε τη σύντηξη μέσα από τη "Φυσική".
 Ο δικό μας πολιτισμός χρησιμοποιεί τρεις ενεργειακές πηγές.Η πρώτη και η πιο παλιά είναι η καύση ξύλων, ορυκτού άνθρακα, πετρελαίου και φυσικού αερίου. Η δεύτερη και νεότερη ενέργεια είναι η πυρηνική σχάση με ό,τι αυτή συνεπάγεται. Καλύπτει το 40% των ενεργειακών αναγκών.

Οι ΑΠΕ
Η τρίτη και πολύ νεότερη προέρχεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας που είναι η δύναμη του ήλιου, η δύναμη του αέρα και η δύναμη των υδατοπτώσεων. Οι ΑΠΕ είναι οι πιο αδύναμες πηγές ενέργειας, διότι μετά βίας καλύπτουν το 12% των σύγχρονων ενεργειακών αναγκών. η καύση χρησιμοποιείται μόνο για να ατμοποιεί νερό και με αυτό να κινεί στρεφόμενες τουρμπογεννήτριες.Αυτό κάθε άλλο παρά υψηλή τεχνολογία είναι, διότι αυτή η μετατροπή της ενέργειας -από θερμική σε κινητική και από κινητική σε ηλεκτρική- έχει πολύ μεγάλη ενεργειακή απώλεια.
 Υπέρ υψηλή τεχνολογία είναι να μπορείς να μετατρέπεις τη θέρμανση που θα προέρχεται μόνο από πυρηνική σύντηξη σε απ' ευθείας ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς μηχανικά στρεφόμενα πεδία.  Στη Γη, με τον τεχνολογικό πολιτισμό που έχουμε μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε θεωρητικά κάποιους τέτοιους τρόπους, αλλά για κάποιους άλλους λόγους δεν εφαρμόζονται ακόμα.
{Επισήμανση: θα μπορούσε εδώ κάποιος να πει ότι παραείναι μεγάλα τα κέρδη των εταιρειών "αδελφών του πετρελαίου" και ο έλεγχός τους επί των γήινων κυβερνήσεων για να απεμποληθεί η παρωχημένη και επιβλαβής κυριαρχία τους από τη μια στιγμή στην άλλη. Αλλά αυτό αποτελεί μόνο ένα πρώτο επίπεδο ερμηνείας...}

Ήπια υπολείμματα
Μια λύση λοιπόν θα ήταν, για να απαλλαγούμε τελείως απ΄το φαινόμενο της ρύπανσης, να χρησιμοποιήσουμε την παραγόμενη θερμότητα της πυρηνικής σύντηξης απ'ευθείας σε θερμοηλεκτρικές συστοιχίες που χρησιμοποιούν ενώσεις βισμούθιου-τελλούριου ή μόλυβδου-τελλούριου ή πυρίτιου-γερμάνιου ή βισμούθιου-αντιμονίου.
Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαμε να παράγουμε ηλεκτρισμό απ'ευθείας από τη θερμότητα, παρακάμπτοντας τις μηχανικές στρεφόμενες γεννήτριες.Αυτά όλα τα γνωρίζουμε μόνο θεωρητικά.
Όποιοι γνωρίζουν και μπορούν να εφαρμόζουν τη σύντηξη επίσης ξέρουν πως παράγει τα πιο λίγα και τα πιο ήπια ραδιενεργά υπολείμματα. Δεν χρειάζονται μόνιμη αποθήκευση για πολλές χιλιάδες χρόνια, όπως συμβαίνει με τη συμβατική πυρηνική ενέργεια. Αυτά τα ήπια ραδιενεργά υπολείμματα θα μπορούν να αποθηκεύονται προσωρινά και το πολύ μέσα σε 100 χρόνια θα μπορούσαν να επαναχρησιμοποιηθούν.

Ο αντιδραστήρας
Η σύντηξη μπορεί να ξεκινήσει με ελαφριούς πυρήνες και να συνεχιστεί με βαρύτερους πυρήνες. Η ενέργεια που θα μπορούσε να εξαχθεί θα ήταν έως και πάνω από δέκα φορές περισσότερη από την προσδιδόμενη ενέργεια. Τα καύσιμα ενός αντιδραστήρα σύντηξης δεν μετρώνται σε τόνους, ούτε σε κιλά, αλλά σε γραμμάρια. Ο ίδιος ο αντιδραστήρας θα μπορούσε να ήταν έως και πολύ μικρός, γι' αυτό και θα μπορούσε με την τεχνολογία της σμίκρυνσης να τοποθετηθεί - για την κίνησή τους - ακόμα και σε διαστημικά οχήματα.

Όλα αυτά ο δικός μας πολιτισμός δεν μπορεί ακόμα να τα πραγματοποιήσει. Μπορεί μόνο να τα υπολογίζει και να τα σχεδιάζει. Από εκεί αντλούμε την πληροφορία μας. Ένας, όμως, υπέρ πολιτισμός με υπέρ υψηλή τεχνολογία μπορεί και να τα πραγματοποιεί.

Στη Γη πάντα υπήρχαν δυο πολιτισμοί. Ο ένας ήταν ο πολιτισμός που βίωναν όλοι οι απλοί άνθρωποι που ζούσαν στην επιφάνεια της Γης και πάσχιζαν για την καθημερινότητά τους. Ο άλλος ήταν ένας πολιτισμός απόκρυφος, ο οποίος να βρισκόταν εκτός της Γης ή μπορεί να βρισκόταν και ταυτόχρονα και εντός και εκτός Γης.
Αυτός ο πολιτισμός δεν ήταν εμφανής στις πλατιές λαϊκές μάζες. Την εμφάνισή του στη γη την έκανε διά μέσου εκπροσώπων του περιστασιακά και πάντα μέσα από μαντεία και ναούς. Εμείς το γνωρίζουμε αυτό, διότι μέσα στα μαντεία και στους μεγάλους ναούς υπήρχε γνώση και πληροφόρηση υπέρ υψηλής τεχνολογίας, η οποία δεν μπορούσε να προέρχεταιαπό τον εμφανή πολιτισμό που είχαν οι άνθρωποι που ζούσαν στην επιφάνεια της Γης.

Aσύλληπτες γνώσεις
Παράδειγμα είναι οι ασύλληπτες αστρονομικές γνώσεις που υπήρχαν στους χώρους αυτούς, οι οποίες δεν θα μπορούσαν ποτέ να προερχόντουσαν από τα μέσα εκείνης της εποχής.  Επίσης, μέσα από τα μαντεία και τους μεγάλους ναούς ξεκινούσαν όλες οι μεγάλες αποφάσεις που σημάδεψαν την ανθρωπότητα.
Ένα ακόμη στοιχείο είναι το ότι κάποιοι  αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, όπως ο Αριστοτέλης και ο Πλάτων, εμφανίζουν φιλοσοφίες πρωτόγνωρες για την εποχή τους και μιλάνε για ιδανικές πολιτείες και για άριστες συμπεριφορές ανθρώπων που καθόλου δεν συνάδουν με εκείνη την εποχή.
{Επισήμανση: να μην ξεχνάμε και άλλες μεγάλες μορφές όπως τον Πρωταγόρα που μιλούσε για παράλληλους κόσμους, τον μεγάλο μύστη Πυθαγόρα με την διδασκαλία για την "Ιερά Τετρακτύς" και τη μουσική των ουράνιων σφαιρών, καθώς και τους προσωκρατικούς "μάγους" σαν τον Εμπεδοκλή ή τον Παρμενίδη που το περίφημο διασωθέν ποίημα του μοιάζει να αναφέρεται σε εισχώρηση σε άλλη διάσταση "πραγματικότητας" ..}

[...]

Ορεινοί όγκοι
Η Γη έχει κάποιες περιοχές που τα γεωλογικά και καιρικά φαινόμενα παρουσιάζονται πολύ πιο ήπια από άλλες περιοχές. {Υπό την έννοια υπέρ πολιτισμών του παρελθόντος  που θα μπορούσαν να υπάρξουν στον πλανήτη μας επάνω!} 
 Αυτές είναι περιοχές  που υπάρχουν τεράστιοι ορεινοί όγκοι, όπως στην Ασία τα Ιμαλάια (Θιβέτ, σκήτες), στη Νότια Αμερική η οροσειρά των Άνδεων, με το Μάτσου Πίτσου ή "αρχαία βουνά", όπως στην Ελλάδα ο Όλυμπος {επισήμανση: με μαρτυρίες για πάρα πολλά, από παλιά, ανεξήγητα ή "οριακά φαινόμενα"}, ο Παρνασσός, η Βόρεια Πίνδος  και ο Ταΰγετος στην Πελοπόννησο. Αυτοί οι τεράστιοι ορεινοί όγκοι επενεργούν ως "αμορτισέρ" στις σεισμικές δονήσεις των μετακινήσεων των τεράστιων γεωτεκτονικών πλακών και μειώνουν κατά πολυ την εμφάνιση και το μέγεθος των σεισμών. Παράλληλα μπορούν να παρέχουν συνεχή παροχή γλυκού νερού και άλλων διατροφικών και υλικών πόρων.

Σταθερές συνθήκες
Ένας πολιτισμός για να μπορεί να αναπτυχθεί εδώ στη Γη πρέπει να έχει κυρίως διάρκεια. Για να έχει διάρκεια πρέπει να έχει σταθερές συνθήκες. Πρώτα απ' όλα να έχει σταθερό έδαφος. Να μην απειλείται από σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές,  κατολισθήσεις και εν γένει ακραία καιρικά φαινόμενα.
Πρέπει να έχει δηλαδή συνθήκες περίπου θερμοκηπίου. Επίσης δεν πρέπει να απειλείται από άλλους έξω από αυτόν. Ως εκ τούτου τα όριά του πρέπει να είναι αυστηρά οριοθετημένα. Ακόμα, με κάποιο τρόπο, πρέπει να έχει εξασφαλίσει τους διατροφικούς και υλικούς πόρους που του χρειάζονται.
Επειδή, όπως καταλαβαίνετε, ο συνδυασμός όλων αυτών των προϋποθέσεων είναι από εξαιρετικά δύσκολος έως αδύνατο να βρεθεί εδώ επάνω στην επιφάνεια της Γης, δυο περιπτώσεις υπάρχουν. Η μία είναι να είναι κάποια δομή αστρο-πολιτείας σε κάποιο χώρο στο διάστημα {παραπέμπουμε εδώ στην ανάρτηση κοσμοσυρροή πάνω από τον πλανήτη γη!} ή σε κάποιο κοντινό πλανήτη όπως στη Σελήνη ή στον Άρη {κι επίσης παραπέμπουμε στις αναρτήσεις Το χοντρό, πολύ χοντρό παιχνίδι με τον "κόκκινο πλανήτη" και Η Κίνα προσγειώθηκε στην Αθέατη Πλευρά του α-φυσικου δορυφόρου μας!}
Η άλλη περίπτωση είναι να βρίσκεται σε κάποιο χώρο εντός της Γης. Οι υπόγειες πόλεις εντός της Γης δεν είναι ουτοπία. { Κι ένα μικρό βίντεο: The Most HIDDEN Underground Cities}


Το πλήρες άρθρο του μηχανικού, συγγραφέα και ερευνητή Σπύρου Ασλάνη και η πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια του: στο περιοδικό Τρίτο μάτι, τεύχος 277 Ιουνίου 2019.

Ευχαριστώ τον ανιχνευτή που με ενημέρωσε γι'αυτό και μεσολάβησε ώστε να εξασφαλίσουμε την άδεια αναδημοσίευσης ενός πολύ μεγάλου μέρους του από τις εκδόσεις "ΕΣΟΠΤΡΟΝ" τις οποίες επίσης ευχαριστούμε πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου