ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...
Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Η ιστορία της Χρυσής Αυγής και οι χρηματοδότες των ναζιστικών οργανώσεων




Τον ρόλο των εκατομμυριούχων υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής και των αδελφών οργανώσεων στην Ευρώπη φωτίζει η εκπομπή «360ο» . Η Σοφία Παπαϊωάννου ταξιδεύει στο Λονδίνο και αποκαλύπτει μέσα από μαρτυρίες-ντοκουμέντο τις διεθνείς διασυνδέσεις του νεοναζιστικού μορφώματος, τις χρηματοδοτήσεις, αλλά και τις χαμένες ευκαιρίες να τεθεί εκτός νόμου. Ένας Έλληνας πολυεκατομμυριούχος στέκεται στο επίκεντρο των αποκαλύψεων της εκπομπής μέσα από την μαρτυρία του Βρετανού ερευνητή Τζέρι Γκέιμπλ, τον οποίο συνάντησε τυχαία σε ένα πάρτι.

Ο Γκέιμπλ ακολουθεί τα χνάρια των νεοφασιστικών οργανώσεων στην Ευρώπη επί 50 χρόνια. Η έρευνα του εστιάζει στον Έλληνα πολυεκατομμυριούχο και τον ομοϊδεάτη του Ιταλό -επίσης- πολυεκατομμυριούχο και επικεφαλής ακροδεξιού κόμματος ,οι οποίοι όπως ο ίδιος υποστηρίζει, κινήθηκαν στο παρασκήνιο και βρέθηκαν στο πλευρό των Ελλήνων ακροδεξιών από τα πρώτα χρόνια της διαδρομής τους έως σήμερα. Η εκπομπή παρουσιάζει και την παράλληλη πορεία στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης Ελλήνων και Ιταλών ακροδεξιών. Ο Ιταλός ακροδεξιός Ρομπέρτο Φιόρε και ο Νίκος Μιχαλολιάκος συναντώνται δεκαετίες αργότερα δύο χρόνια πριν την είσοδο της Χρυσής Αυγής στο Κοινοβούλιο.
Όπως λέει ο Βρετανός ερευνητής, ο Έλληνας πολυεκατομμυριούχος και ο επικεφαλής της Ιταλικής ακροδεξιάς που και αυτός είναι πλέον επιχειρηματίας, είχαν επίσης παράλληλους βίους. Η Χρυσή Αυγή διατήρησε στενές σχέσεις, τόσο με Βρετανούς, όσο και Ισπανούς νεοναζί. Η εκπομπή στέκεται και στις στιγμές, όπου σύμφωνα με τους αναλυτές χάθηκε η ευκαιρία από την Πολιτεία να σταματήσει την δράση της.


Το είδαμε στη Βιντεοθήκη-Αυτομόρφωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου