Πατήστε για υπότιτλους στα ελληνικά.
Όταν η λογική εξορίζεται από τους παράλογους και α-νόητους καιρούς που βιώνει η ανθρωπότητα. Και πολύ περισσότερο η μαθηματική λογική, που αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο ξεκλειδώματος της γλώσσας του σύμπαντος.
Προτείνω να κάνετε ένα απλό νοητικό πείραμα.
Στη θέση της δασκάλας, που λειτουργεί με την απλή και στιβαρή λογική των αριθμών, βάλτε έναν σκεπτόμενο άνθρωπο, έναν ερευνητή, έναν επιστήμονα. Που διαφωνεί με όλα όσα έχουν ως τώρα δοθεί ως ερμηνείες για την ισοπεδωτική είσοδο του νέου
κορωναϊού στη ζωή και οργάνωση των κοινωνιών. Αυθαίρετες ερμηνείες, ενάντια στα μέχρι τώρα αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα για την κήρυξη παγκόσμιας πανδημίας. "Λογικές" που όμως επιφέρουν την οικονομική συντριβή της εργαζόμενης ανθρωπότητας, την κατάργηση βασικών ελευθεριών, την επερχόμενη επισιτιστική κρίση, που προβλέπουν κυνικά οι ίδιοι οι "αρμόδιοι" ότι θα εξοντώσει τα αμέσως επόμενα έτη πολύ περισσότερους ανθρώπους -ανάμεσά τους και μικρά παιδιά- από όσους υποτίθεται ότι σκότωσε ο νέος ιός. Για τον οποίο οι ίδιοι πάλι ομολογούν ότι ελάχιστα γνωρίζουν και ο οποίος υπολογίζεται ότι αποτέλεσε αιτία θανάτου για τουλάχιστον 204.696 ανθρώπους σε όλον τον κόσμο από τον περασμένο Δεκέμβριο, σε σύνολο παγκόσμιου πληθυσμού 7,5 δισεκατομμυρίων.
Στη θέση των γονιών του "τσιμενταρισμένου" μαθητή βάλτε τα πλήθη των ανθρώπων που αντανακλούν την κυρίαρχη, νεοφιλελεύθερη, "νεοπροοδευτική", επίσημη αντίληψη της "νέας πραγματικότητας", των ηθών της και των αναγκαιοτήτων και "αναθεωρήσεων" σε θέματα εκπαίδευσης-δικαιωμάτων- "υγιών αντιλήψεων" περί "ασφάλειας" και υπευθυνότητας, που επιβάλλεται να διαρρέουν οριζόντια και κάθετα τις κοινωνίες.
Στη θέση του διευθυντή και της επιτροπής αξιωματούχων και ειδικών και ΜΜΕ που ακύρωσαν την ίδια την υπόσταση της "αντιδραστικής" δασκάλας, βάλτε τα..ΜΜΕ, πολιτικούς, επιστημονικούς συνεργάτες σε στρατηγικές θέσεις, εταιρικά συμφέροντα, τοποτηρητές "σκιωδών κυβερνήσεων" και τα μεγάλα κεφάλια της ορκισμένα αντιδημοκρατικής και επικίνδυνα διαταραγμένης παγκόσμιας ελίτ.
Τέλος, στην "στροφή" της δασκάλας, με βάση τη νέα λογική του παράλογου, η οποία και στριμώχνει το σύστημα χρησιμοποιώντας τα δικά του εργαλεία λογικής και ρητορείας, προσαρμόστε αυτή την "ριζοσπαστική" απαίτηση ως αντίμετρο στις αντεργατικές και μισάνθρωπες παγκόσμιες μεθοδεύσεις:
"Αφού νοιάζεστε τόσο πολύ για την υγεία των πολιτών και υιοθετείτε μέτρα πρωτοφανούς ολοκληρωτισμού για να τη διασφαλίσετε, τότε την επόμενη μέρα του κορωναϊού ή στο επόμενο lockdown που μαγειρεύετε, ξεκινήστε να σχεδιάζετε την αναδιανομή του πλούτου. Έτσι και οι ζωές των πολιτών θα θωρακιστούν από την επερχόμενη πρωτοφανή ανέχεια και πείνα και θα αποδειχτείτε, εσείς οι ηγέτες, πανάξιοι των περιστάσεων για τη σωτηρία της ανθρωπότητας και την επανεκκίνηση της οικονομίας με ανθρωποκεντρική πια φιλοσοφία. Αυτή που διακηρύττετε ότι υπηρετείτε"!
Δίκαιο -και προστατευτικό- δεν είναι;
Κι όπως συμβουλεύει ο κ. Τσιόδρας, ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε την πνευματική μας διάσταση μέσα μας. Η οποία δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το υλικό της σκέλος.
Ο Ένοικος...
Όταν η λογική εξορίζεται από τους παράλογους και α-νόητους καιρούς που βιώνει η ανθρωπότητα. Και πολύ περισσότερο η μαθηματική λογική, που αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο ξεκλειδώματος της γλώσσας του σύμπαντος.
Προτείνω να κάνετε ένα απλό νοητικό πείραμα.
Στη θέση της δασκάλας, που λειτουργεί με την απλή και στιβαρή λογική των αριθμών, βάλτε έναν σκεπτόμενο άνθρωπο, έναν ερευνητή, έναν επιστήμονα. Που διαφωνεί με όλα όσα έχουν ως τώρα δοθεί ως ερμηνείες για την ισοπεδωτική είσοδο του νέου
κορωναϊού στη ζωή και οργάνωση των κοινωνιών. Αυθαίρετες ερμηνείες, ενάντια στα μέχρι τώρα αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα για την κήρυξη παγκόσμιας πανδημίας. "Λογικές" που όμως επιφέρουν την οικονομική συντριβή της εργαζόμενης ανθρωπότητας, την κατάργηση βασικών ελευθεριών, την επερχόμενη επισιτιστική κρίση, που προβλέπουν κυνικά οι ίδιοι οι "αρμόδιοι" ότι θα εξοντώσει τα αμέσως επόμενα έτη πολύ περισσότερους ανθρώπους -ανάμεσά τους και μικρά παιδιά- από όσους υποτίθεται ότι σκότωσε ο νέος ιός. Για τον οποίο οι ίδιοι πάλι ομολογούν ότι ελάχιστα γνωρίζουν και ο οποίος υπολογίζεται ότι αποτέλεσε αιτία θανάτου για τουλάχιστον 204.696 ανθρώπους σε όλον τον κόσμο από τον περασμένο Δεκέμβριο, σε σύνολο παγκόσμιου πληθυσμού 7,5 δισεκατομμυρίων.
Στη θέση των γονιών του "τσιμενταρισμένου" μαθητή βάλτε τα πλήθη των ανθρώπων που αντανακλούν την κυρίαρχη, νεοφιλελεύθερη, "νεοπροοδευτική", επίσημη αντίληψη της "νέας πραγματικότητας", των ηθών της και των αναγκαιοτήτων και "αναθεωρήσεων" σε θέματα εκπαίδευσης-δικαιωμάτων- "υγιών αντιλήψεων" περί "ασφάλειας" και υπευθυνότητας, που επιβάλλεται να διαρρέουν οριζόντια και κάθετα τις κοινωνίες.
Στη θέση του διευθυντή και της επιτροπής αξιωματούχων και ειδικών και ΜΜΕ που ακύρωσαν την ίδια την υπόσταση της "αντιδραστικής" δασκάλας, βάλτε τα..ΜΜΕ, πολιτικούς, επιστημονικούς συνεργάτες σε στρατηγικές θέσεις, εταιρικά συμφέροντα, τοποτηρητές "σκιωδών κυβερνήσεων" και τα μεγάλα κεφάλια της ορκισμένα αντιδημοκρατικής και επικίνδυνα διαταραγμένης παγκόσμιας ελίτ.
Τέλος, στην "στροφή" της δασκάλας, με βάση τη νέα λογική του παράλογου, η οποία και στριμώχνει το σύστημα χρησιμοποιώντας τα δικά του εργαλεία λογικής και ρητορείας, προσαρμόστε αυτή την "ριζοσπαστική" απαίτηση ως αντίμετρο στις αντεργατικές και μισάνθρωπες παγκόσμιες μεθοδεύσεις:
"Αφού νοιάζεστε τόσο πολύ για την υγεία των πολιτών και υιοθετείτε μέτρα πρωτοφανούς ολοκληρωτισμού για να τη διασφαλίσετε, τότε την επόμενη μέρα του κορωναϊού ή στο επόμενο lockdown που μαγειρεύετε, ξεκινήστε να σχεδιάζετε την αναδιανομή του πλούτου. Έτσι και οι ζωές των πολιτών θα θωρακιστούν από την επερχόμενη πρωτοφανή ανέχεια και πείνα και θα αποδειχτείτε, εσείς οι ηγέτες, πανάξιοι των περιστάσεων για τη σωτηρία της ανθρωπότητας και την επανεκκίνηση της οικονομίας με ανθρωποκεντρική πια φιλοσοφία. Αυτή που διακηρύττετε ότι υπηρετείτε"!
Δίκαιο -και προστατευτικό- δεν είναι;
Κι όπως συμβουλεύει ο κ. Τσιόδρας, ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε την πνευματική μας διάσταση μέσα μας. Η οποία δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το υλικό της σκέλος.
Ο Ένοικος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου