ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Mετά από μια τέτοια ηχηρή παραδοχή (του Ανώτατου Διοικητή των Συμμαχικών Δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη), δεν τίθεται εύλογο ένα ερώτημα-κόλαφος για τους "ηγέτες" της "πολιτισμένης" Ευρώπης;

 

Ως ΕΙΣΑΓΩΓΗ: "Κι ενώ πλέον ΗΠΑ και η νικήτρια στα πεδία των μαχών και της οικονομίας παρά τις δυτικές "κυρώσεις" (που φτωχοποίησαν τους Ευρωπαίους πολίτες!) διαπραγματεύονται συμφωνία μόνιμη ειρήνης χωρίς το διεφθαρμένο καθεστώς του Κιέβου (δες κι αυτό: " Σοκάρει ο Economist: Διαφθορά πυρηνικών διαστάσεων στην Ουκρανία ") και την ανυπόληπτη, πολεμοχαρή Ευρωπαϊκή Ένωση, η Κομισιόν μιλάει για...ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑ.....800 δισεκατομμύρια ευρώ!!!!! (χώρια όλα αυτά που ήδη είχαν δοθεί στον Ζελένσκι και τους διεφθαρμένους"κολλητούς" του). Χρήματα που αντί να διοχετευθούν σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές υποδομές και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, θα κλαπούν (ναι, αυτή είναι η λέξη η σωστή!) από τους Ευρωπαίους πολίτες, με απόφαση ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ γραφειοκρατών λόγω "έκτακτης κατάστασης"."από την ανάρτηση "ΣΤΑ ΟΠΛΑ"! (Μάρτιος του 2025)...Άρα, μετά τις δηλώσεις που αναδημοσιεύουμε παρακάτω και "απονομιμοποιούν" το "πολεμικό αφήγημα" των Ευρωπαίων, ΓΙΑΤΙ οι Μακρόν, Στάρμερ, Μερτς και η Φον ντερ Λάιεν εξακολουθούν να επιμένουν για τη συνέχιση και διαρκή κλιμάκωση ενός πολέμου που όχι μόνο δεν αφορά αλλά πλήττει βαριά στην οικονομική κατάσταση, την ενεργειακή ασφάλεια και στην κοινωνική ευρύτερα πολιτική τους ευρωπαϊκούς λαούς ??

(αναπόφευκτη η σύνδεση: «Η ειρήνη δεν συμφέρει, θα χαθούν δισ. ευρώ»)

Ο ανώτατος διοικητής του ΝΑΤΟ έχει δίκιο, λέμε ψέματα στην Ευρώπη ότι θα επιτεθεί η Ρωσία (!!)

«Είναι γεγονός. Σας έχουν ταΐσει ψέματα για τη Ρωσία εδώ και δεκαετίες», έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο  Richard Werner
Ο Ανώτατος Διοικητής των Συμμαχικών Δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη, Alexus Grinkevich, έχει απόλυτο δίκιο όταν λέει ότι η Ρωσία δεν έχει καμία πρόθεση να επιτεθεί σε χώρες της συμμαχίας, δήλωσε ο Richard Werner Γερμανός οικονομολόγος και καθηγητής του Πανεπιστημίου του Winchester.
«Είναι γεγονός. Σας έχουν ταΐσει ψέματα για τη Ρωσία εδώ και δεκαετίες», έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Alexus Grinkevich, στο περιθώριο της Διεθνούς Αεροδιαστημικής Έκθεσης (ILA) στο Βερολίνο, δήλωσε ότι η Ρωσία δεν επιδιώκει σύγκρουση με το ΝΑΤΟ και δεν σκοπεύει να επιτεθεί σε χώρες της συμμαχίας.

 
Alexus Grinkevich (Photo: EPA / Olivier Matthys)
 
Ο Ρώσος πρόεδρος Putin έχει επανειλημμένα εξηγήσει λεπτομερώς ότι η Μόσχα δεν έχει καμία πρόθεση να επιτεθεί σε χώρες του ΝΑΤΟ, αλλά οι Δυτικοί πολιτικοί τρομάζουν τακτικά τους πληθυσμούς τους με μια φανταστική ρωσική απειλή για να αποσπάσουν την προσοχή από τα εσωτερικά προβλήματα.
 
 
 
 
Επίσης:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου