Μια "εναλλακτική σχολική τάξη" σ' ένα εναλλακτικό ανθρώπινο μέλλον:
- το video συντίθεται από αποσπάσματα απ' την αρχή και τον επίλογο της ταινίας "The Last Mimzy", 2007 -
Ζούμε σ' ένα σύμπαν πολυδιαστατικό και αποτελούμε υπάρξεις πολυδιαστατικές.
Στο Πεδίο, μέσα στον "Κοσμικό Νου", υφίσταται η Σύνδεση όλων των βιολογικών συστημάτων, των έμβιων πλασμάτων, των διαφορετικών δομών και η αλληλεπίδραση μεταξύ τους, πέρα από τους φαινομενικούς περιορισμούς του χωροχρόνου. Άπλετη και αστείρευτη είναι η Ενέργεια που μπορεί να αντληθεί από το "Ενεργό Κενό" -ποιοι υδρογονάνθρακες; αυτό αποτελεί σαφή απόδειξη του πρωτογονισμού στον οποίο εσκεμμένα αφήνεται η ανθρωπότητα από τους "ποιμένες" της- και η τεχνολογία δύναται να θέσει τις βάσεις για όλα εκείνα που επιτράπηκε στην κινηματογραφική "επιστημονική φαντασία" να μας επιδείξει και για άλλα ακόμα πιο εκπληκτικά..
Η δε σκέψη του ανθρώπου διαμορφώνει κάθε αιώνα στιγμή το Παρόν, το αιώνιο γίγνεσθαι αυτής της άχρονης οντότητας - https://youtu.be/G4u1RxjxB5Y?si=kjd4nJMuJLS2xGUC - που και πάλι επιτηδευμένα περιγράφεται και αντιμετωπίζεται ως γραμμική.
Οι σκέψεις είναι δόνηση, επηρεάζοντας ακόμα και το ίδιο το ανθρώπινο γονιδίωμα, είναι πράξη, είναι επαναστατικές και επικίνδυνες για τους κάθε είδους τυράννους και των προπαγανδιστικών μηχανισμών και ατζέντων τους. Γι' αυτό και η σκέψη βρισκόταν στο στόχαστρο των ολοκληρωτικών θεσμών εδώ και χιλιάδες χρόνια ως τις κολασμένες ημέρες που σήμερα ζούμε. Στόχος ανέκαθεν ήταν ο πλήρης έλεγχος της σκέψης, το τέλμα της ανάπτυξής της, η συρρίκνωση του εύρους της, η χυδαία υποβάθμιση της ποιότητάς της, η με ακαδημαϊκό κύρος δαιμονοποίηση των "μαγικών δυνατοτήτων" της.Αυτό που φοβούνταν ανέκαθεν είναι η ενεργοποίηση της δυνατότητας συντονισμού του ανθρώπινου όντος με τη Δύναμη εκείνη που συνδέει μικρόκοσμους με μακρόκοσμους. Που συσχετίζει το πέταγμα μιας πεταλούδας πάνω από τα ερείπια της βομβαρδισμένης Γάζας με το πιθανό ξέσπασμα ενός μεγάλου τυφώνα που σαρώνει τη Νέα Υόρκη. Που ερμηνεύει τις αλλόκοτες γεωμετρίες και πρωτόγνωρα χρώματα μέσα σε ανθρώπινα "διαυγή όνειρα" συνδέοντάς τα με την κίνηση των γαλαξιών..
Τα παιδιά μαθαίνουν να φοβούνται το σκοτάδι επηρεαζόμενα ίσως από ενήλικες που έμαθαν να φοβούνται, να αποφεύγουν, να αποστρέφονται το φως. Και οι άνθρωποι ανέχονται να εξαπατούνται, να ποδηγετούνται και στο τέλος να εξοντώνονται από επικίνδυνους ψυχοπαθείς ίσως γιατί έμαθαν από παιδιά ότι έτσι λειτουργεί η.."φυσιολογικότητα" μέσα στη σπηλαιώδη φυλακή τους. Και διότι διδάχτηκαν από παιδιά να εκλαμβάνουν τις σκιές στον τοίχο του Πλατωνικού Σπηλαίου ως πραγματικές.
Ο Κρισναμούρτι είχε επισημάνει ότι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σημαίνει το να είσαι το φως του εαυτού σου! Μια αυτόφωτη ύπαρξη, μια ζωντανή μη προσκόλληση κι εξάρτηση από οποιονδήποτε και από οτιδήποτε. Με άλλα λόγια, να ξεχύνεσαι στον εκστατικό δρόμο προσέγγισης και συντονισμού με εκείνη τη μεταμορφωτική Δύναμη που διαποτίζει τα πάντα και τα συνδέει με πολυδιάστατους τρόπους μεταξύ τους..
Πόσο σημαντικό και το να μένεις αγνός! Με την ξεχωριστή καρδιά ενός παιδιού που μαγεύεται από τη λαχτάρα της εξερεύνησης και διαμορφώνεται από τη μαγεία της ανακάλυψης..
Ο Ένοικος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου