ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

" Πάει και ο Πέπε Λε Πιου…"

 

Εν είδει εισαγωγής: Όταν η παθολογική υποκρισία σμίγει με την επικίνδυνα μεγάλη βλακεία (που αποτελεί, τις περισσότερες των φορών, και κακία), υπό την αιγίδα της πολυπλόκαμης μηχανορράφας γκλομπαλιστικής Ατζέντας. Του Project, δηλαδή, που ανακάλυψε και λάτρεψε ξαφνικά την "πολυπολιτισμικότητα", διαστρέφοντάς τη κι εννοιολογικά και στην πράξη και "δίνει τα ρέστα της" για την ισοπέδωση-εκφυλισμό-κατάργηση εννοιών όπως αυτή των "ανθρώπινων δικαιωμάτων" (που σοδομίζει η επέλαση των "μέτρων προστασίας" από "αόρατους εχθρούς" και η λυσσαλέα απόπειρα επιβολής επικίνδυνων εμβολιασμών, με την Big Pharma να θησαυρίζει) ή των βιολογικών φύλων και της ψυχοσωματικής ενότητας των ανθρώπων, τότε...Τότε ο "καλός ο μύλος όλα τα αλέθει" και στην παγκοσμιοποιημένη σούπα, που σερβίρεται ως πνευματική τροφή, η οσμή της γελοιότητας σπάει τα ρουθούνια και η θέα των υπολειμμάτων κοπτοραπτικής, εννοιών και νοημάτων ανάμεικτων με καμμένα κομμάτια φαιάς ουσίας, προκαλεί την υγεία του στομαχιού. Άντε και...αλληλοπηδηχτείτε! Αντι-σεξιστικοί καλικάντζαροι,  σοβαροφανείς παπατζήδες, προοδευτικές υπηρετριούλες, υστερικές κότες, μέντορες και ιεροεξεταστές του νέου τεχνο-μεσαίωνα!

ανιχνευτής 

Πάει και ο Πέπε Λε Πιου…

Κανείς δεν θα σωθεί από την λαιμητόμο της πολιτικής ορθότητας. Μια αναφορά από το Hollywood Reporter επιβεβαίωσε αυτήν την εβδομάδα ότι η Warner Bros. Studios πετσόκοψε τον χαρακτήρα «Pepé Le Pew» από το «Space Jam» - μια επερχόμενη ταινία με πρωταγωνιστή τον σούπερ σταρ του ΝΒΑ LeBron James.

Ότι τα κόμικς και τα κινούμενα σχέδια δεν πρόκειται να γλιτώσουν από την λαίλαπα της πολιτικής ορθότητας έγινε ευρέως κατανοητό όταν η Disney κατάφερε να λογοκρίνει τον εαυτό της επισημαίνοντας τρία από τα αριστουργήματά της με κόκκινο χρώμα. Dumbo το Ελεφαντάκι, Οι Αριστογάτες (The Aristocats) και Peter Pan, αποκλείοντας ακόμη και τη δυνατότητα να τα δουν παιδιά κάτω των επτά ετών. Η αιτιολογία; Ότι προβάλλουν «αρνητικά στερεότυπα και εικόνες κακομεταχείρισης άλλων λαών ή πολιτισμών»

Ο Pepe Le Pew προστέθηκε στην «κουλτούρα βιασμού», έγραψε ένας αρθρογράφος των New York Times, καθώς ο Γάλλος ερωτύλος ασβός που κυνηγά την γάτα Πενέλοπι, «προάγει την κουλτούρα του βιασμού» και τα social media πήραν φωτιά υπέρ ή κατά της άποψής του.γιατί: 1. Αρπάζει / φιλά ένα κορίτσι / ξένο, επανειλημμένα, χωρίς τη συγκατάθεσή του και κατά της θέλησής του. 2. Ενώ αυτή προσπαθεί δυνατά για να ξεφύγει από αυτόν, αυτός δεν την αφήνει. 3. Κλειδώνει μια πόρτα για να την αποτρέψει να δραπετεύσει.


Ο Pepe the Pew, ένας από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες των Looney Tunes, δημιουργήθηκε το 1945 από τους Chuck Jones, Tedd Pierce και Michael Maltese. Η διαμάχη, η οποία ξεκίνησε σχεδόν αθόρυβα και γρήγορα έφτασε στον Όλυμπο των συζητήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πυροδοτήθηκε από τον αρθρογράφο των New York Times, Charles M. Blow, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά του Skunk είναι ένας αυθεντικός ύμνος στην «κουλτούρα του βιασμού». Το άρθρο του, κυριολεκτικά κατακλύστηκε από κριτική και βαριές ειρωνείες, στις οποίες ο Blow προσπάθησε να απαντήσει με ένα επόμενο tweet που έλεγε: «έτσι διδάσκουμε στα παιδιά ότι το “όχι” δεν σημαίνει πραγματικά όχι, είναι μέρος του “παιχνιδιού” και ότι το να μην σταματάς από τις επίπονες, ακόμη και σωματικές αντιρρήσεις μιας γυναίκας είναι φυσιολογικό, αξιολάτρευτο και διασκεδαστικό».

Είναι αλήθεια ότι τα κινούμενα σχέδια παρουσίαζαν πάντα αμφιλεγόμενα, παράδοξα και συχνά βίαια μηνύματα. Ακριβώς όπως πριν, υπήρχαν πολλά παραμύθια όπως αυτά των Grimm, όλα για παιδαγωγικούς σκοπούς. Η πραγματικότητα είναι ότι το μήνυμα που μεταδίδεται από ένα κινούμενο σχέδιο, δεν εξυμνεί την βία, αλλά συχνά απλώς αναπαράγει την πραγματικότητα όπως αυτή είναι, χωρίς πάρα πολύ βαμβάκι .

Και αν η εναλλακτική λύση είναι να μεγαλώσουμε τα παιδιά σε ένα γυάλινο βάζο, εξαλείφοντας τη βαρβαρότητα από τα κινούμενα σχέδια - αλλά σίγουρα δεν την εξαλείφουμε από την καθημερινή πραγματικότητα - οι συνέπειες μπορεί να είναι πολύ δυσάρεστες.

ΚΟ: Πέραν τούτου η υποκρισία περισσεύει σε αυτά τα άτομα. Πόση βία (και διαστροφή) βλέπει ένα παιδί και ξαφνικά τους πείραξαν τα παλιά cartoons;

  ΚΟ / πηγή

Μας το έστειλε φίλος, αλιευθέν από ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου