Ως εισαγωγή στο άρθρο που παρακάτω αναδημοσιεύουμε, μια αποκαλυπτική φωτο:
Μια μπουλντόζα που πασχίζει να θάψει φτερωτές ανεμογεννητριών,αυτών των ακαλαίσθητων μεταλλικών ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ (1. Αποκαλύπτεται μελέτη που έκρυψε η General Electric – Οι ανεμογεννήτριες παράγουν περισσότερο CO2… για έναν λόγο 2. Για άλλη μια φορά: Περί "μεταλλικής πράσινης ανάπτυξης"...). Ένα κομμάτι της κίβδηλης αφήγησης περί "χρήσιμων λύσεων" και γενικότερων μεθοδεύσεων για "πράσινη ενέργεια". Οι φτερωτές των μεταλλικών τεράτων που "μαγαρίζουν" τη Φύση πρέπει κάπου, κάπως να απορριφθούν και προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος ανακύκλωσής τους. Ίσως να τις αποθέσουν στους αύλιους χώρους βιλών των "μεγάλων κεφαλιών" της μισάνθρωπης ελίτ και των πολιτικάντηδων καμαριέρων τους που τις προωθούν με το "έτσι γουστάρουμε"?? Περισσότερα για την "Περιβαλλοντική & Ενεργειακή Φάρσα" των ανεμογεννητριών στο άρθρο που αναδημοσιεύουμε...
ΣΥΝΔΕΣΗ: Α. Ο Πόλεμος των Παγκοσμιοποιητών στα Στοιχεία της Ζωής Β. Ο Παρανοϊκός Πόλεμος Των "Οικολογικών" Ελίτ Κατά Της Γεωργίας Δείχνει Το Μίσος Τους Για Την Ανθρωπότητα
Πώς η οικοτρομοκρατία και οι ψευτοπεριβαλλοντιστές εκτόξευσαν το κόστος ζωής για τα λαϊκά στρώματα
Ο σημαντικότερος λόγος για την αύξηση αυτή είναι η οικοτρομοκρατία και οι ψευτοπεριβαλλοντιστές.
Ακόμα και ο πόλεμος στην Ουκρανία χρησιμοποιήθηκε για να εξυπηρετήσει αυτή την ατζέντα.
Τι επιχειρήθηκε να γίνει; Να αντικατασταθεί το φθηνό ρωσικό φυσικό αέριο, το οποίο κατ’ επέκταση παρήγαγε φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα, με τις περιβόητες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από τις οποίες παράγεται πανάκριβο ηλεκτρικό ρεύμα.
Τότε επιχειρήθηκε να αντικατασταθεί το ρωσικό φυσικό αέριο με τις ΑΠΕ και με αμερικανικό LNG, πέντε φορές ακριβότερο!
Επειδή όλο αυτό θα οδηγούσε σε πολιτική καταστροφή, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέστρεψε ξανά στο ρωσικό φυσικό αέριο και μάλιστα αγοράζοντας μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που προμηθεύονταν προπολεμικά.
Οι τιμές έπεσαν και παρέμειναν σε κάποια λογικά επίπεδα. Θα ήταν ακόμα καλύτερα βέβαια και το ηλεκτρικό ρεύμα ακόμα πιο φθηνό εάν η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν είχε αποφασίσει για τους περιβαλλοντικούς λόγους της ΕΕ, να κλείσει τις μονάδες λιγνίτη μέχρι το… 2026, την στιγμή μάλιστα που η Γερμανία και η Πολωνία έχουν ζητήσει παράταση μέχρι το 2050!
Ο λιγνίτης βρίσκεται σε αφθονία στο ελληνικό έδαφος και επί της ουσία είναι το «πετρέλαιο» της Ελλάδας.
Μάλιστα αντί να τον χρησιμοποιούμε εμείς, τον εξάγουμε σε χαμηλές τιμές στα Σκόπια και εν συνεχεία κάνουμε εισαγωγές ακριβού ηλεκτρικού ρεύματος από το γειτονικό κρατίδιο, το οποίο ρεύμα παρήχθη από τον φθηνό ελληνικό λιγνίτη!
Πόσο λογικό είναι αυτό; Kαι υποτίθεται ότι αυτό συμβαίνει για… περιβαλλοντικούς λόγους!
Οι ΑΠΕ και συγκεκριμένα οι ανεμογεννήτριες, είναι ακριβές στην κατασκευή τους, ακριβές στην παραγωγή ρεύματος και ρυπαίνουν το περιβάλλον, ενώ όλοι ξέρουν ότι κατά 99% κατασκευάζονται πάνω σε καμένες εκτάσεις !
{ Από εμάς: φωτο από το άρθρο του europost (Σεπτέμβριος του 2021) με τίτλο ‘Αναδασώνουν’ τα καμμένα δάση στην Εύβοια με ανεμογεννήτριες! 17 νέες άδειες αιολικών πάρκων από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας σε πυρόπληκτες περιοχές – Αναρτήθηκαν στο Διαύγεια! }
Η χλωρίδα, η πανίδα, τα παραδοσιακά μονοπάτια, τα ανεξερεύνητα αρχαιολογικά μονοπάτια θα χαθούν κάτω από το βάρος των βίαιων επεμβάσεων.
Οι δεκάδες ανεμογεννήτριες, οι υποσταθμοί, οι γραμμές μεταφοράς, θα εξαφανίσουν το κάλλος των φυσικών τοπίων που θα μετατραπούν σε βιομηχανικές ζώνες παραγωγής αιολικής ενέργειας. Επίσης, θα φέρουν καίριο πλήγμα στην κτηνοτροφία, στον ορεινό τουρισμό, αλλά και σε όλους αυτούς που εργάζονται και ζουν από το βουνό και το δάσος.
Το ζωικό βασίλειο θα υποφέρει. Σπάνια και ευαίσθητα είδη ζώων και φυτών, αλλά και μοναδικοί βιότοποι θα οδηγηθούν στον αφανισμό.
Η τροφική αλυσίδα και τα οικοσυστήματα των περιοχών θα διαταραχθούν με ανυπολόγιστες συνέπειες. Οι ανεμογεννήτριες μόνο στην περιοχή της Καλιφόρνιας σκοτώνουν κατά μέσο όρο 200-300 γεράκια, και 40-60 χρυσαετούς ετησίως, ενώ έχει εκτιμηθεί ότι 7.000 αποδημητικά πουλιά το χρόνο σκοτώνονται από αιολικούς στροβιλοκινητήρες στη νότια Καλιφόρνια.
Ήδη και τα πρώτα δείγματα στην ελληνική ύπαιθρο δεν είναι τα καλύτερα.
Τα μαγνητικά πεδία που δημιουργούνται από τη λειτουργία των ανεμογεννητριών έχουν τεράστιες επιπτώσεις στις μέλισσες που όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικές είναι για την ισορροπία του οικοσυστήματος, καθόσον χάνουν τον προσανατολισμό τους και πεθαίνουν.
Αυτοί που επιζητούν την ηρεμία της φύσης και της υπαίθρου, παύουν να επισκέπτονται περιοχές με ανεμογεννήτριες εξαιτίας της οπτικής και ηχητικής ρύπανσης. Αυτό το διαπιστώνει όποιος προσπαθήσει να ζήσει έστω και μια μέρα σε περιοχή δίπλα σε ανεμογεννήτριες.
Οπτικά μια ανεμογεννήτρια διακρίνεται από απόσταση 50 χιλιομέτρων μιας και το ύψος είναι 120μ. Το συνολικό βάρος της κάθε ανεμογεννήτριας είναι 350 τόνοι. Κάθε ανεμογεννήτρια χρειάζεται 150 κυβικά μέτρα τσιμέντο και σε βάθος τουλάχιστον 3 μέτρων και για κάθε πυλώνα χρειάζεται να πέσουν 500 περίπου κ.μ. μπετόν. Αρκετές φορές έχει τύχει να σπάσουν έλικες, που ο καθένας τους ζυγίζει 1,5 τόνο και να εκσφενδονιστούν έως και 400 μέτρα μακριά!
{"Παρέμβαση" εδώ από εμάς: video από youtube: Abandoned Wind Farm in the Oklahoma Panhandle: Revisited 2021 -"Εγκαταλελειμμένο αιολικό πάρκο στην Οκλαχόμα Panhandle: Επανεξετάστηκε το 2021" }
Η ικανότητα παραγωγής ενέργειας από τον άνεμο είναι συγκριτικά χαμηλή. Οι ανεμογεννήτριες με επιφάνεια πτερυγίων ίσων με το μέγεθος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου, παράγουν μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό της ενέργειας που παράγει ένας συμβατός σταθμός.
Έτσι με περισσότερες από 5.000 ανεμογεννήτριες στη Γερμανία, παράγεται λιγότερο από το 1% του απαιτούμενου ηλεκτρισμού. Στη Μ. Βρετανία, θα χρειάζονταν 14.400 ανεμογεννήτριες για να παραχθεί το 4,4% του ηλεκτρικού ρεύματος και 32.700 για το 10%. Συνυπολογίζοντας όλα αυτά τα δεδομένα, εν τέλει οι δείκτες μόλυνσης είναι παρόμοιοι.
Η συνεισφορά της αιολικής ενέργειας προς αποφυγή του φαινομένου του θερμοκηπίου είναι περίπου 1 έως 2 τοις χιλίοις!
Ενώ η τεχνολογία αυτή ήταν γνωστή από πολλά χρόνια, εν τούτοις χρησιμοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια που άρχισαν οι επιδοτήσεις των αιολικών πάρκων.
Σε όποια χώρα σταμάτησαν οι επιδοτήσεις έπαυσαν να τις συντηρούν.
Το όριο ζωής των ανεμογεννητριών δεν ξεπερνά τα 20-25 χρόνια.
Αν συνεχιστεί η κατασκευή τους (που στην ουσία είναι συνέχιση των επιδοτήσεων αφού εκεί αποβλέπουν οι «επενδύσεις»), αυτό που θα κληροδοτηθεί στις επόμενες γενιές, θα είναι ένα απέραντο νεκροταφείο παλιοσιδηρικών και βουνά φορτωμένα με χιλιάδες τόνους μπετόν και χιλιάδες μέτρα υπόγειων καλωδιώσεων.
(εικόνα που πάρθηκε από ΕΔΩ: Απάτη, από απατεώνες, για θύματα και ηλίθιους )
Ας δούμε τώρα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Επειδή παράγονται με πολύ ακριβά υλικά όπως το λίθιο πρόκειται για πολύ ακριβά οχήματα απλησίαστα για το πορτοφόλι του μέσου ανθρώπου.
Αντίθετα τα λαϊκά στρώματα έχουν παλιά αυτοκίνητα που η ΕΕ και πλέον το ελληνικό κράτος τα θεωρεί ρυπογόνα και επιβάλει στους φτωχούς ιδιοκτήτες τους (αν δεν ήταν φτωχοί θα είχαν αγοράσει καινούργια αυτοκίνητα), να πληρώνουν υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας για να έχουν το δικαίωμα να τα κυκλοφορούν!
Δηλαδή, τους «πουλάνε» ρύπους…
Και άντε καταφέρνει κάποιος με «αιματηρές» οικονομίες να αγοράσει ηλεκτρικό όχημα.
Υπενθυμίζεται το πρόσφατο περιστατικό με τα προβλήματα και την κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους της Αράχωβας Βοιωτίας και γενικότερα στην ευρύτερη περιοχή του Παρνασσού, λόγω της ακινητοποίησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών!
Διότι απλούστατα οι μπαταρίες τους δεν αντέχουν ούτε στις υψηλές ούτε στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Για να οδηγούνται πρέπει να υπάρχει αιώνια… άνοιξη.
Μπορούμε να θυμηθούμε και άλλες ψευτοπεριβαλλοντικές αρλούμπες, όπως τα πλαστικά καλαμάκια που αποσύρθηκαν και προσπαθούσαν όλοι να πιουν τον καφέ τους μέσα σε δύο λεπτά με τα χάρτινα για να τα προλάβουν πριν λιώσουν.
{Να προσθέσουμε εδώ και τα εξής σημαντικά για τα "ηλεκτρικά θαύματα": Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται επί του παρόντος σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα: είναι παράλογα βαριές, απαιτούνται τεράστιες ποσότητες ενέργειας για την κατασκευή τους και η διάρκεια ζωής τους δεν ξεπερνά 10 χρόνια, "max". H αγορά νέας μπαταρίας μήπως κοστίζει όσο κόστιζε και η αρχική αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή και περισσότερο? Και (άλλη μια) απορία: άραγε, είναι αλήθεια όσα είπε σ' έναν φίλο ένας επαγγελματίας στον τομέα της Οδικής Βοήθειας (κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του αυτοκινήτου του πρώτου σε συνεργείο επισκευής) ότι οι εταιρείες τους λένε πως σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος όπου εμπλέκεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μην το αγγίξουν καν, μέχρι να έρθει ειδική ομάδα, ντυμένοι κάτι σαν..."αστροναύτες", για να ρίξουν πρώτα την επικίνδυνα πολύ υψηλή τάση που διαρρέει το όχημα? Κι αν υποθέσουμε ότι αυτό μπορεί να ανήκει στη σφαίρα της "υπερβολής" (?), παραπέμπουμε και σε αυτό το..."άβολο" για την "πρέπουσα λύση" στις μετακινήσεις γεγονός: Νορβηγία: Σε απεργία πείνας οδηγοί Tesla γιατί τα αυτοκίνητα είναι ελαττωματικά. Ναι! Πρόκειται για τη χώρα που θα έδειχνε στην υπόλοιπη Ευρώπη τον σωστό δρόμο με την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων...}
Την ίδια στιγμή όμως κάθε προϊόν που αγοράζεται ανεξαρτήτως μεγέθους βρίσκεται σε μία πλαστική συσκευασία η οποία όταν ανοίγεται και πετάγεται «γεμίζει»… μία σακούλα.
Όπως και να το δει κανείς η ψευτοπεριβαλλοντολογία κοστίζει και δυστυχώς δεν κοστίζει στους πλούσιους αλλά στους φτωχούς.
Δανειστήκαμε το παραπάνω άρθρο, εμπλουτίζοντάς το με τις δικές μας απαραίτητητες κατά την άποψή μας "προσθετικές παρεμβάσεις", από ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου