(Τα παρακάτω, περί παιδείας, αποτελούσαν μια παλιότερη ανάρτηση, η οποία λόγω λανθασμένων χειρισμών κατέληξε στον κάδο ανακύκλωσης! Στο τέλος έχω προσθέσει κάποιες απόψεις του Κορνήλιου Καστοριάδη)
η παιδεία δεν αποτελεί το τσιφλίκι κανενός...
η παιδεία αποτελεί κόσμημα κάθε εύρυθμης δημοκρατικής κοινωνίας...
η παιδεία είναι η τροφή της ψυχής...
Είναι η συνταγή που έχει τη δύναμη να πλάσει πραγματικούς Ανθρώπους!
Είναι το ελιξίριο που εισάγει τους σπινθήρες της Ελευθερίας στο μυαλό και την καρδιά πεπερασμένης διάρκειας όντων, αλλά με αστείρευτες δυνατότητες, όπως εμείς!
Γι' αυτό αποτελεί σοβαρότατη απειλή για κάθε μισάνθρωπο κι απάνθρωπο σύστημα εξουσίας, που βέβαια δεν επιθυμεί με τίποτα αφυπνισμένους ή ελεύθερους ανθρώπους, αλλά χειραγωγήσιμα, αποπροσανατολισμένα, φοβισμένα, προβλέψιμα, αδαή ή ημιμαθή ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ & ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΝΤΑ...
Οπότε η υποβάθμισή της, η διαστρέβλωση των μεγαλόπνοων και εφ'όρου ζωής στόχων της και η τελική αποδόμησή της(όσον αφορά τουλάχιστον τις μάζες των μη προνομιούχων) αποτελεί σημαντικότατο σχέδιο και επιδίωξη όλων διαχρονικά των τυράννων!
Η παιδεία αποτελεί το "νευραλγικό μέσο" που, όπως λέει ο Καστοριάδης: για τη διαμόρφωση δημοκρατικών ατόμων, που η γνώμη όλων θα έχει την ίδια βαρύτητα μέσα στον πολιτικό χώρο (εννοείται μιας γνήσιας δημοκρατίας!) Και πάλι σύμφωνα με τον Καστοριάδη: " Δημοκρατία είναι το καθεστώς της κατά το δυνατόν ρητής και διαυγούς αυτοθέσμισης εκείνων των κοινωνικών θεσμών, οι οποίοι εξαρτώνται από τη ρητά συλλογική δραστηριότητα (σχόλιο δικό μου: αυτή που απεχθάνεται δηλαδή η εξουσία)"
η παιδεία δεν αποτελεί το τσιφλίκι κανενός...
η παιδεία αποτελεί κόσμημα κάθε εύρυθμης δημοκρατικής κοινωνίας...
η παιδεία είναι η τροφή της ψυχής...
Είναι η συνταγή που έχει τη δύναμη να πλάσει πραγματικούς Ανθρώπους!
Είναι το ελιξίριο που εισάγει τους σπινθήρες της Ελευθερίας στο μυαλό και την καρδιά πεπερασμένης διάρκειας όντων, αλλά με αστείρευτες δυνατότητες, όπως εμείς!
Γι' αυτό αποτελεί σοβαρότατη απειλή για κάθε μισάνθρωπο κι απάνθρωπο σύστημα εξουσίας, που βέβαια δεν επιθυμεί με τίποτα αφυπνισμένους ή ελεύθερους ανθρώπους, αλλά χειραγωγήσιμα, αποπροσανατολισμένα, φοβισμένα, προβλέψιμα, αδαή ή ημιμαθή ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ & ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΝΤΑ...
Οπότε η υποβάθμισή της, η διαστρέβλωση των μεγαλόπνοων και εφ'όρου ζωής στόχων της και η τελική αποδόμησή της(όσον αφορά τουλάχιστον τις μάζες των μη προνομιούχων) αποτελεί σημαντικότατο σχέδιο και επιδίωξη όλων διαχρονικά των τυράννων!
Η παιδεία αποτελεί το "νευραλγικό μέσο" που, όπως λέει ο Καστοριάδης: για τη διαμόρφωση δημοκρατικών ατόμων, που η γνώμη όλων θα έχει την ίδια βαρύτητα μέσα στον πολιτικό χώρο (εννοείται μιας γνήσιας δημοκρατίας!) Και πάλι σύμφωνα με τον Καστοριάδη: " Δημοκρατία είναι το καθεστώς της κατά το δυνατόν ρητής και διαυγούς αυτοθέσμισης εκείνων των κοινωνικών θεσμών, οι οποίοι εξαρτώνται από τη ρητά συλλογική δραστηριότητα (σχόλιο δικό μου: αυτή που απεχθάνεται δηλαδή η εξουσία)"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου