ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

" Να οργανωθούμε σε Κοινότητες . Δημοκρατία, αλλιώς τελειώσαμε. " (Εξαιρετικό, τόσο ως σύλληψη όσο και ως επιχειρηματολογία!)

 ithacanet

"για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την εξάπλωση του κορωνοϊού, «οι συντάξεις θα πιστωθούν στους λογαριασμούς, οι συνταξιούχοι να μην πάνε στις τράπεζες" 

 ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ. ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ, καθήμενος, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. (Κι όχι μόνο σε μερικές, που ήταν ως τώρα).

Εμείς δουλεύουμε ή δουλέψαμε κι αυτοί κάάάάάάθονται και εισπράττουν.

---

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΜΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ. .
(Θα πρέπει να έχει POS, θα κληθεί να δηλώσει "πόθεν έσχες", να εμφανιστεί στη φορολογική του δήλωση και ίσως και να φορολογηθεί).
Κι εσύ που δίνεις θα πρέπει να δώσεις εξηγήσεις για τη συναλλαγή χωρίς αποδείξεις. . Η σιωπηλή και μόνη ειλικρινής αλληλεγγύη παύει να υπάρχει. Πρέπει να δηλώνεται.

Τα χαρτονομίσματα είναι η πιστωτική κάρτα του φτωχού. Marshall McLuhan

ΣΕ ΚΑΘΕ "ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ", ΣΕ ΚΑΘΕ "ΚΡΙΣΗ", ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΠΛΟΥΣΙΟΙ.

ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ.

Λόγω κορωναϊού δεν τίθεται θέμα κατάργησης της προμήθειας ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια από τραπεζίτες. Κάποιοι πονηροί ρωτάνε αν βοηθά η Εκκλησία. Δε ρωτάνε ποτέ αν οι τράπεζες θα βοηθήσουν. (Και το ξεκαθαρίζουμε για μια ακόμα φορά: Ιδιας φάρας, αρχιερατείο, τράπεζες και πολιτικοί).

---

ΚΑΙ ΤΟ "ΩΡΑΊΟ" ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ. Το δραματικά "ωραίο":
Αυτοί που καταστρέφονται, αργά αλλά σταθερά, οι μικρομεσαίοι αστοί, χειροκροτούν και στηρίζουν. Ίσως, επειδή έχουν ακόμα κάτι τις στην τσέπη τους. Λες και θα το έχουν κι αύριο. Λες και είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχουν τα παιδιά τους.
ΘΑ ΤΟ ΠΩ:
Έχουν χάσει την αίσθηση της αυτοσυντήρησης . Έχουν χάσει την αίσθηση και τη γνώση προστασίας των παιδιών τους και των παιδιών των παιδιών τους.

Δια πράξεων και παραλείψεων τα έχουν φορτώσει με χρέη και φόρους, με αναδουλειά, με ακριβοπληρωμένη ή και χωρίς περίθαλψη, με εισφορές χωρίς συντάξεις και αβέβαιη επιβίωση αντί για ευτυχισμένη ζωή.
Αυτό ήθελα να πω, αλλά μήπως πρέπει να πω ότι "δεν ενδιαφέρονται για το αν θα ζήσουν λεύτερα και αξιοπρεπώς τα παιδιά τους και τα παιδιά των παιδιών τους; Αρκεί οι ίδιοι να μη χαλάσουν τη ρουτίνα τους και να μη φορτωθούν με περισσότερες έγνοιες; " Δεν θέλω να το πω, αλλά ας κοιταχτούν στον καθρέφτη, μέσα τους ή όπου αλλού θέλουν. Υπάρχει και η "ατομική ευθύνη", όπως λέενε οι καθεστωτικοί. Ας πάψουν να μου λένε "σ' αγαπώ" με τρόπο ανεύθυνο.

---
 ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΙ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.

Υπάρχουν άνθρωποι, που έχουν ανάγκη ΤΩΡΑ. Δεν μπορούν να περιμένουν σωτηρία από τους πολιτικούς, που προτιμούν να στηρίζουν τραπεζίτες και να φτωχοποιούν το λαό.

Δεν είναι δυνατόν το χρήμα να είναι εμπόρευμα, το οποίο ανήκει και διαχειρίζονται ιδιώτες τραπεζίτες και να πεεριμένουμε από πολιτικου΄ς υπηρέτες τους να δούμε καλύτερες μέρες. Μόνο φόροι, τόκοι και φτωχοποίηση μας περιμένει. 

Από το 1995 εργάζονται, γνωρίζοντας ότι το 80% του πληθυσμού στην οικονομία, που φτιάχνουν για τον 21ο αιώνα, θα περισσεύει. Στην Ελλάδα το 70% του πληθυσμού τριγυρνά γύρω από τα όρια της φτώχειας.

Από τότε είχε ειπωθεί από τους ανθρώπους της ελίτ, που σχεδίαζαν το μέλλον μας μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ: 
«Το ζήτημα σύντομα θα είναι: να έχεις γεύμα ή να είσαι το γεύμα»1.

Για την ώρα, 25 χρόνια μετά, εμείς οι πολλοί είμαστε το γεύμα. Και το τραπέζι μας μένει συνεχώς όλο και πιο άδειο -το φαγητό, όλο και πιο λίγο.

Δηλώσεις για συμμετοχή, συνεννόηση και ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών: ithacanet.gr@gmail.com.

Μοναδική προϋπόθεση: Να νοιάζεσαι για τον διπλανό σου, το οποίο θα πρέπει να φαίνεται έμπραχτα. Τελειώσαμε με τα παχειά λόγια, που προσπαθούν να συγκαλύψουν ένα ξενηστικωμένο παρόν και ένα ακόμα χειρότερο μέλλον.

---

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ:


 Ο σύνδεσμος για αυτή την εικόνα, εδώ


Ο σύνδεσμος για αυτή την εικόνα, εδώ
-----------------------

1. Πρόκειται για συμπεράσματα και λόγια, που ειπώθηκαν σε συνέδριο, υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Γκορμπατσώφ, το οποίο διοργανώθηκε από την οργάνωση State of the World Forum (Φόρουμ, για την Πολιτεία του Κόσμου). (Η "Πολιτεία" μεταφράζεται και ως "κράτος". "Φόρουμ για το Παγκόσμιο Κράτος"). Είχαν συμμετάσχει περίπου 450 άτομα , προβεβλημένοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, ειδικοί των μέσων, πανεπιστημιακοί κ.ά. . Στο φόρουμ είχε προσκληθεί και ο δημοσιογράφος του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, Χανς Πέτερ Μάρτιν. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους -ας πούμε, σαν κάτι Έλληνες πολιτικούς-, οι ευαισθησίες του δημοσιογράφου δεν του επέτρεψαν να αποσιωπήσει όσα είδε και ΆΚΟΥΣΕ. Τον επόμενο χρόνο δημοσίευσε, μαζί με τον συνάδελφο του στο Σπήγκελ, Harald Schumann, το βιβλίο «Η Παγίδα της Παγκοσμιοποίησης – Η Αρπαγή της Δημοκρατίας και της Ευμάρειας». Το βιβλίο είναι γνωστότερο, με τον τίτλο «Η Παγκόσμια Παγίδα»(The Global Trap).

το διαβάσαμε στο ithacanet (ΔΙΚΤΥΟ ΙΘΑΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου