ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

To κρυφό παρασκήνιο της παραίτησης του Βρετανού πρωθυπουργού - part 1

 

Μήπως δεν υπήρχε απλώς "κομματική ή δημοσκοπική πίεση" αλλά...εξαναγκασμός βάσει πειστικών επιβαρυντικών στοιχείων..?

This is the email that shows Keir Starmer profited from the rape and sex trafficking of children. He absolutely WAS involved and deserves to go to jail." - https://x.com/myhiddenvalue/status/2068132987552887018  (" Αυτό είναι το email που δείχνει ότι ο Keir Starmer επωφελήθηκε από τον βιασμό και την εμπορία παιδιών για σεξουαλική εκμετάλλευση.")

Ακολουθεί το αποδεικτικό στοιχείο, ένα ανατριχιαστικό  email από τα διαβόητα αρχεία του Έπσταϊν (https://antidras.blogspot.com/2026/02/blog-post.html#more ), που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, γραμμένο από ένα απ' τα τόσα πολλά θύματα. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται εκεί, ευθέως κατηγορείται ο Keir Starmer ότι επωφελήθηκε απ' το διεθνές δίκτυο εμπορίου που έχει να κάνει με ειδεχθή σεξουαλική εκμετάλλευση και μάλιστα τον συνδέει άμεσα με πρώην πρωθυπουργό του Ισραήλ... Είναι αυτό:

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Mετά από μια τέτοια ηχηρή παραδοχή (του Ανώτατου Διοικητή των Συμμαχικών Δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη), δεν τίθεται εύλογο ένα ερώτημα-κόλαφος για τους "ηγέτες" της "πολιτισμένης" Ευρώπης;

 

Ως ΕΙΣΑΓΩΓΗ: "Κι ενώ πλέον ΗΠΑ και η νικήτρια στα πεδία των μαχών και της οικονομίας παρά τις δυτικές "κυρώσεις" (που φτωχοποίησαν τους Ευρωπαίους πολίτες!) διαπραγματεύονται συμφωνία μόνιμη ειρήνης χωρίς το διεφθαρμένο καθεστώς του Κιέβου (δες κι αυτό: " Σοκάρει ο Economist: Διαφθορά πυρηνικών διαστάσεων στην Ουκρανία ") και την ανυπόληπτη, πολεμοχαρή Ευρωπαϊκή Ένωση, η Κομισιόν μιλάει για...ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑ.....800 δισεκατομμύρια ευρώ!!!!! (χώρια όλα αυτά που ήδη είχαν δοθεί στον Ζελένσκι και τους διεφθαρμένους"κολλητούς" του). Χρήματα που αντί να διοχετευθούν σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές υποδομές και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, θα κλαπούν (ναι, αυτή είναι η λέξη η σωστή!) από τους Ευρωπαίους πολίτες, με απόφαση ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ γραφειοκρατών λόγω "έκτακτης κατάστασης"."από την ανάρτηση "ΣΤΑ ΟΠΛΑ"! (Μάρτιος του 2025)...Άρα, μετά τις δηλώσεις που αναδημοσιεύουμε παρακάτω και "απονομιμοποιούν" το "πολεμικό αφήγημα" των Ευρωπαίων, ΓΙΑΤΙ οι Μακρόν, Στάρμερ, Μερτς και η Φον ντερ Λάιεν εξακολουθούν να επιμένουν για τη συνέχιση και διαρκή κλιμάκωση ενός πολέμου που όχι μόνο δεν αφορά αλλά πλήττει βαριά στην οικονομική κατάσταση, την ενεργειακή ασφάλεια και στην κοινωνική ευρύτερα πολιτική τους ευρωπαϊκούς λαούς ??

(αναπόφευκτη η σύνδεση: «Η ειρήνη δεν συμφέρει, θα χαθούν δισ. ευρώ»)

Ο ανώτατος διοικητής του ΝΑΤΟ έχει δίκιο, λέμε ψέματα στην Ευρώπη ότι θα επιτεθεί η Ρωσία (!!)

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Is that so?

 

 A cynical bastard or a street philosopher spouting inconvenient truths? 

 Ένα κυνικό κάθαρμα ή ένας φιλόσοφος του δρόμου που ξεστομίζει άβολες αλήθειες;

Το παρακάτω video είναι η τελευταία σκηνή από την ταινία "Killing them softly" (2012) με τον Brad Pitt πειστικό στον ρόλο του ψυχρού, κυνικού επαγγελματία εκτελεστή για λογαριασμό του οργανωμένου εγκλήματος. Πρόκειται για μια σκληρή και επιτηδευμένα δυσάρεστη, σκοτεινή στο ξετύλιγμά της ιστορία, που παρουσιάζει την ωμότητα του καπιταλισμού, μια κοσμοθεωρία κι ένα σύστημα που γίνεται ακόμα πιο παρανοϊκό και αδυσώπητο όταν τρίζουν τα σαθρά θεμέλιά του κι όταν καταρρέει παρασύροντας μαζί του δίκαιους και άδικους... (Tο πιο ενδιαφέρον -ή να πούμε το "hot" σημείο?- ξεκινάει στο 1΄50΄΄του video)

https://youtu.be/5V6GHnxEJjg?si=wT8K9DPwSen7xPKk 

" Θα αποκαταστήσουμε το αμερικανικό όνειρο και τη θεμελιώδη αλήθεια ότι οι πολλοί είμαστε ένα..." (εύηχες διακηρύξεις στην TV

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

Αλήθεια...μας αξίζει μια τέτοια ζοφερή, θανάσιμα ύπουλη και άκρως τοξική πραγματικότητα..?

"... τι είδους πολιτισμός χρηματοδοτεί εργαστήρια για να μηχανεύεται μαζικό θάνατο, λέει ψέματα γι’ αυτό για δεκαετίες και μετά αποκαλεί προδότες αυτούς που το αποκαλύπτουν; "

Για τα επικίνδυνα biolabs στην Ουκρανία ειδικά είχαμε κάνει επισημάνσεις και σχετικές παραπομπές και στο κοντινό παρελθόν:

Όσο για τις σκοτεινές μεθοδεύσεις και τους τοξικούς πειραματισμούς υγειονομικής τυραννίας παγκόσμιας κλίμακας, σχετικά με την εργαστηριακά κατασκευασμένη Covid (και όχι "φυσικής προέλευσης" όπως κόβονταν αρχικά οι "ιθύνοντες νόες") και τα ..."υγειονομικά βιοόπλα" που επιβλήθηκαν "για το καλό" των ανθρώπων, να μην ξεχνάμε και αυτά:

Να κι επίσημα πλέον τι δήλωσε η μέχρι σήμερα διευθύντρια της Κοινότητας Υπηρεσιών Πληροφοριών των Ηνωμένων Πολιτειών  Tulsi Gabbard :



Παραθέτουμε και το κείμενο της περιγραφής του παραπάνω video στο facebook :

" Η Tulsi Gabbard μόλις αποχαρακτήρισε αυτό που παρουσιάζεται ως το πιο σκοτεινό μυστικό της Αμερικής:

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026

Barbarians



Επανερχόμαστε.
Σε νέο χρόνο. Ρίχνοντας σαν αιχμηρά, πρωτόγονα, "βαρβαρικά" βέλη τα δικά μας μαζί με τα λόγια κάποιου άλλου.
Πάνω στα τείχη, τα φτιαγμένα από τόνους συστηματικών και συστημικών ψεμάτων, στρεβλώσεων, κίβδηλων αφηγήσεων "για το καλό μας" - οπότε είμαστε σίγουροι ότι ισχύει το άκρως αντίθετο!-  και σκουπιδο-πληροφοριών. Αυτά είναι τα περιοριστικά τείχη μιας απονεκρωτικής πολιτισμικής φυλακής, μαζικής κλίμακας.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

" Willow " (Το κβαντικό τσιπ της Google ανέτρεψε την πραγματικότητα — Οι επιστήμονες αρνήθηκαν να συνεχίσουν το πείραμα.)

 

{...και θυμήσου: Η "μαγική" πραγματική φύση της πραγματικότητας: "Παράξενο πράγμα η Κβαντική Φυσική"  και: KBANTIKH ΔΙΕΜΠΛΟΚΗ !   Αναπόφευκτη, φυσικά, κι αυτή η συσχέτιση:  OI ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ }


" Στην ανακοίνωσή του, ο Hartmut Neven, επικεφαλής της ομάδας Quantum AI της Google, δήλωσε ότι η απόδοση του Willow ήταν τόσο εξαιρετική που φαινόταν να δανείζεται υπολογιστική ισχύ από παράλληλα σύμπαντα.
Αναφερόταν στην ερμηνεία των πολλών κόσμων της κβαντικής μηχανικής, την ιδέα ότι κάθε κβαντική μέτρηση προκαλεί τη διάσπαση του σύμπαντος σε πολλαπλά κλαδιά, το καθένα από τα οποία περιέχει ένα διαφορετικό αποτέλεσμα.
Σύμφωνα με αυτή την άποψη, ο υπολογισμός του Willow δεν γινόταν μόνο στο δικό μας σύμπαν, αλλά ήταν κατανεμημένος σε αμέτρητες παράλληλες πραγματικότητες.
Δεν επρόκειτο για μια τυχαία εικασία.Προέρχονταν από τον επικεφαλής της ομάδας που μόλις είχε επιτύχει το μεγαλύτερο ορόσημο στην ιστορία της κβαντικής υπολογιστικής.
"

Google’s Quantum Chip Broke Reality — Scientists Refused to Continue the Experiment

Αυτό που ανίχνευσε το τσιπ Willow της Google στην κατάσταση υπερθέσεως κάνει τους επιστήμονες να αμφισβητούν τα πάντα.
Οι επιστήμονες αρνήθηκαν να συνεχίσουν, αφού το κβαντικό τσιπ της Google έδειξε κάτι στην κατάσταση υπερθέσεως.
Υπάρχουν στιγμές στην επιστήμη που ένα πείραμα αποδίδει ένα αποτέλεσμα τόσο απροσδόκητο, που η αίθουσα βυθίζεται σε απόλυτη σιωπή.