(Δείτε κι αυτό:
Ενας πρώην πιλότος της CIA έχει ορκιστεί με ένορκη βεβαίωση, δηλώνοντας ότι κανένα αεροπλάνο δεν πέταξε στους δίδυμους πύργους δεδομένου ότι θα ήταν φυσικά αδύνατο.
Ο John Lear, γιος του εφευρέτη του Learjet Bill Lear, έχει δώσει αποδείξεις ότι είναι φυσικά αδύνατο για τα Boeing 767, όπως οι Πτήσεις AA11 και UA175 να έχουν χτυπήσει τους δίδυμους πύργους στις 11/9, ιδιαίτερα όταν έχουν πετάξει από άπειρους πιλότους:
«Τα αεροσκάφη Boeing 767 δεν χτύπησαν τους δίδυμους πύργους, όπως δολίως προβάλλεται από την κυβέρνηση και τα μέσα ενημέρωσης, δήλωσε στην ένορκη κατάθεση.
«Τέτοιου είδους ατυχήματα δεν συμβαίνουν επειδή είναι φυσικώς αδύνατο, όπως απεικονίζεται, για τους εξής λόγους: στην περίπτωση της πτήσης UAL 175 αν πήγαινε στο νότιο πύργο, ένα πραγματικό Boeing 767 θα είχε αρχίσει τη «σύμπτυξη», όταν η μύτη του χτυπούσε τις 14 ιντσών στήλες χάλυβα που είναι 39 ίντσες στο κέντρο.
«Η κατακόρυφη και οριζόντια ουρά θα είχε ακαριαία διαχωριστεί από το αεροσκάφος, χτύπησε τις στήλες χάλυβα και έπεσε στο έδαφος.
«Οι μηχανές όταν προσκρούουν με τις στήλες χάλυβα η γενική μορφή τους είτε θα πέσουν στο έδαφος είτε θα έχουν ανακτηθεί στα συντρίμμια του κτιρίου που κατέρρευσε.
«Κανένα Boeing 767 δεν θα μπορούσε να επιτύχει μια ταχύτητα 540 mph στα 1000 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας» η παρασιτική οπισθέλκουσα διπλασιάζεται με την ταχύτητα »και« η επαγωγική »μειώνεται με την ταχύτητα.
Το τμήμα του ανεμιστήρα του κινητήρα δεν έχει σχεδιαστεί να δέχεται τον όγκο του πυκνού αέρα σε αυτό το υψόμετρο και την ταχύτητα. Το κομμάτι της υποτιθέμενης εξωτερικής ατράκτου που περιέχει 3 ή 4 εγκοπές παράθυρου είναι σε αντίθεση με ένα αεροπλάνο που χτύπησε στήλες14 ιντσών από χάλυβα που τοποθετούνται σε πάνω από 500 mph. Θα είχε τσαλακωθεί. Κανένα σημαντικό μέρος του Boeing 767 δεν θα μπορούσε να διεισδύσει στις 14 ιντσών ατσάλινες κολώνες και 37 πόδια πέρα από τον τεράστιο πυρήνα του πύργου χωρίς μέρος να πέφτει στο έδαφος.
«Τα συντρίμμια της κατάρρευσης έπρεπε να περιλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του Boeing 767, συμπεριλαμβανομένων 3 πυρήνων μηχανών που ζυγίζουν περίπου 9000 λίβρες που ανά τεμάχιο δεν θα μπορούσαν να έχουν κρυφτεί. Ακόμα δεν υπάρχουν οποιαδήποτε στοιχεία από αυτά τα ογκώδη δομικά συστατικά ούτε από το 767 στο Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου. Τέτοια πλήρη εξαφάνιση των 767 είναι αδύνατη.
Η ένορκη βεβαίωση, με ημερομηνία 28 Ιανουαρίου του 2014 είναι μέρος μιας μήνυσης που ακολουθείται από τον Morgan Reynolds στις Ηνωμένες Πολιτείες στο Επαρχιακό Δικαστήριο, Southern District στη Νέα Υόρκη.
Τον Μάρτιο του 2007, ο Reynolds, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος υπό τη διοίκηση Τζορτζ Μπους κατέθεσε αίτηση διόρθωσης με το αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας αναφέροντας την πεποίθησή του ότι τα πραγματικά εμπορικά αεριωθούμενα αεροπλάνα (Boeing) δεν χτύπησαν τους πύργους του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.
Αντίθετα από οποιαδήποτε άλλη μορφή δήλωσης, μια ένορκη κατάθεση γίνεται αλήθεια στο νόμο, εάν δεν αντικρούεται. Θα εξαρτηθεί τώρα από τους επικριτές της θεωρίας να παρουσιαστούν με τα στοιχεία και την ανάλυσή τους για να αντικρούσουν τη δήλωση. Αν δεν το κάνουν - στη συνέχεια, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν ότι ο απολογισμός που δώθηκε από την Επιτροπή 11/9 ήταν λάθος.
Ο 65χρονος συνταξιούχος πιλότος αερογραμμών και η πρώην πιλότος της CIA, έχει πάνω από 19.000 ώρες χρόνο πτήσης.
Το διαβάσαμε στην atheatignosi μέσω ΡΕΣΑΛΤΟ
Ενας πρώην πιλότος της CIA έχει ορκιστεί με ένορκη βεβαίωση, δηλώνοντας ότι κανένα αεροπλάνο δεν πέταξε στους δίδυμους πύργους δεδομένου ότι θα ήταν φυσικά αδύνατο.
Ο John Lear, γιος του εφευρέτη του Learjet Bill Lear, έχει δώσει αποδείξεις ότι είναι φυσικά αδύνατο για τα Boeing 767, όπως οι Πτήσεις AA11 και UA175 να έχουν χτυπήσει τους δίδυμους πύργους στις 11/9, ιδιαίτερα όταν έχουν πετάξει από άπειρους πιλότους:
«Τα αεροσκάφη Boeing 767 δεν χτύπησαν τους δίδυμους πύργους, όπως δολίως προβάλλεται από την κυβέρνηση και τα μέσα ενημέρωσης, δήλωσε στην ένορκη κατάθεση.
«Τέτοιου είδους ατυχήματα δεν συμβαίνουν επειδή είναι φυσικώς αδύνατο, όπως απεικονίζεται, για τους εξής λόγους: στην περίπτωση της πτήσης UAL 175 αν πήγαινε στο νότιο πύργο, ένα πραγματικό Boeing 767 θα είχε αρχίσει τη «σύμπτυξη», όταν η μύτη του χτυπούσε τις 14 ιντσών στήλες χάλυβα που είναι 39 ίντσες στο κέντρο.
«Η κατακόρυφη και οριζόντια ουρά θα είχε ακαριαία διαχωριστεί από το αεροσκάφος, χτύπησε τις στήλες χάλυβα και έπεσε στο έδαφος.
«Οι μηχανές όταν προσκρούουν με τις στήλες χάλυβα η γενική μορφή τους είτε θα πέσουν στο έδαφος είτε θα έχουν ανακτηθεί στα συντρίμμια του κτιρίου που κατέρρευσε.
«Κανένα Boeing 767 δεν θα μπορούσε να επιτύχει μια ταχύτητα 540 mph στα 1000 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας» η παρασιτική οπισθέλκουσα διπλασιάζεται με την ταχύτητα »και« η επαγωγική »μειώνεται με την ταχύτητα.
Το τμήμα του ανεμιστήρα του κινητήρα δεν έχει σχεδιαστεί να δέχεται τον όγκο του πυκνού αέρα σε αυτό το υψόμετρο και την ταχύτητα. Το κομμάτι της υποτιθέμενης εξωτερικής ατράκτου που περιέχει 3 ή 4 εγκοπές παράθυρου είναι σε αντίθεση με ένα αεροπλάνο που χτύπησε στήλες14 ιντσών από χάλυβα που τοποθετούνται σε πάνω από 500 mph. Θα είχε τσαλακωθεί. Κανένα σημαντικό μέρος του Boeing 767 δεν θα μπορούσε να διεισδύσει στις 14 ιντσών ατσάλινες κολώνες και 37 πόδια πέρα από τον τεράστιο πυρήνα του πύργου χωρίς μέρος να πέφτει στο έδαφος.
«Τα συντρίμμια της κατάρρευσης έπρεπε να περιλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του Boeing 767, συμπεριλαμβανομένων 3 πυρήνων μηχανών που ζυγίζουν περίπου 9000 λίβρες που ανά τεμάχιο δεν θα μπορούσαν να έχουν κρυφτεί. Ακόμα δεν υπάρχουν οποιαδήποτε στοιχεία από αυτά τα ογκώδη δομικά συστατικά ούτε από το 767 στο Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου. Τέτοια πλήρη εξαφάνιση των 767 είναι αδύνατη.
Η ένορκη βεβαίωση, με ημερομηνία 28 Ιανουαρίου του 2014 είναι μέρος μιας μήνυσης που ακολουθείται από τον Morgan Reynolds στις Ηνωμένες Πολιτείες στο Επαρχιακό Δικαστήριο, Southern District στη Νέα Υόρκη.
Τον Μάρτιο του 2007, ο Reynolds, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος υπό τη διοίκηση Τζορτζ Μπους κατέθεσε αίτηση διόρθωσης με το αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας αναφέροντας την πεποίθησή του ότι τα πραγματικά εμπορικά αεριωθούμενα αεροπλάνα (Boeing) δεν χτύπησαν τους πύργους του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.
Αντίθετα από οποιαδήποτε άλλη μορφή δήλωσης, μια ένορκη κατάθεση γίνεται αλήθεια στο νόμο, εάν δεν αντικρούεται. Θα εξαρτηθεί τώρα από τους επικριτές της θεωρίας να παρουσιαστούν με τα στοιχεία και την ανάλυσή τους για να αντικρούσουν τη δήλωση. Αν δεν το κάνουν - στη συνέχεια, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν ότι ο απολογισμός που δώθηκε από την Επιτροπή 11/9 ήταν λάθος.
Ο 65χρονος συνταξιούχος πιλότος αερογραμμών και η πρώην πιλότος της CIA, έχει πάνω από 19.000 ώρες χρόνο πτήσης.
Το διαβάσαμε στην atheatignosi μέσω ΡΕΣΑΛΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου