ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Η "πράσινη" παράνοια: Τώρα τα τρόφιμα θα παράγονται από το εργαστήριο

Όποιος ελέγχει τα τρόφιμα ελέγχει και την ανθρωπότητα"

ΣΥΝΔΕΣΗ:

Στο επεισόδιο της 23ης Μαΐου του "Fuori dal Coro", που μεταδόθηκε στο Ιταλικό κανάλι Rete 4, το ρεπορτάζ για τα συνθετικά τρόφιμα που παράγονται στο Ισραήλ. 

 
"Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν ποια είναι η αξία της κρίσης των τροφίμων έναντι της παραγωγής των τροφίμων εργαστηρίου!!! Το κέρδος και ο απόλυτος έλεγχος της τροφής!!!
Και δηλαδή ο απόλυτος έλεγχος της πληροφορίας με την αστυνομία σκέψης, της υγείας, και της τροφής θα δημιουργήσουν τον απόλυτο έλεγχο των ανθρώπων όπως είναι και το όνειρο από χιλιετίες των αφεντικών αυτού του πλανήτη. "

Καλώς ήρθατε στο τραπέζι του μέλλοντος!

(και...κοιτάξτε και από το "Το Παράθυρο του Όβερτον" - "The Overton Window")

Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό τη κότα; Στο ρεπορτάζ της εκπομπής γίνεται επίσης λόγος για συνθετικές τροφές και δεν υπάρχει ούτε σκιά από κοτόπουλο ή κρέας.

Το αυγό είναι φυτικής προέλευσης, παράγεται σε εργαστήριο χωρίς την ανάγκη κότας ή ζωικών κυττάρων και αναπαράγει πιστά την εμφάνιση και τη γεύση του.

Ο δημοσιογράφος ταξίδεψε περίπου 60 χιλιόμετρα από το Τελ Αβίβ για να επισκεφθεί το εργαστήριο παραγωγής συνθετικού κρέατος, ψαριού και άλλων προϊόντων.

Στο εργαστήριο παράγεται η τρισδιάστατα εκτυπωμένη μπριζόλα, με πάνω από 240 υπαλλήλους και μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση που τώρα έφτασε και στην Ιταλία.

Η δημοσιογράφος λέει:
«Τώρα μπαίνουμε σε ένα εστιατόριο στη Ρώμη που προσφέρει "new meat" το νέο κρέας στο μενού του. Αυτό που βλέπετε είναι μια μπριζόλα που παράγεται με έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή, μια νέα τεχνολογία που αναδημιουργεί το ζωικό λίπος με τη διαστρωμάτωση και την ανάμειξη διαφόρων φυτικών συστατικών. Σε μετάφραση, αυτό σημαίνει ότι εδώ δεν έχουμε καθόλου κρέας.»


Και ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου λέει:

«Είμαστε λάτρεις του κρέατος και επιλέξαμε να εξελιχθούμε προσπαθώντας να εξασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον. Επιλέξαμε να εξελιχθούμε και να μην τo απαρνηθούμε και ως εκ τούτου να εξελιχθούμε, να εξελιχθούμε, να εξελιχθούμε...»

Και προσθέτει η δημοσιογράφος:

«Σωστά καταλάβατε, αυτή είναι η εξέλιξη, αυτό είναι το μέλλον!!!»

Και δεν είναι μόνο αυτό!

"Ένα πραγματικό γαλακτοκομείο, αλλά χωρίς αγελάδες"


Έτσι λέει το σλόγκαν της Remilk, και σύντομα το σύνθημά της θα ξεχωρίζει στο μεγα-εργοστάσιο 70.000 τετραγωνικών μέτρων που κατασκευάζεται στο Κάλουντμποργκ στη Δανία, στη νεοσύστατη περιοχή τροφίμων υψηλής τεχνολογίας.

Η Remilk είναι μια ισραηλινή νεοφυής επιχείρηση και θα είναι η πρώτη που θα παράγει συνθετικό γάλα σε μεγάλη κλίμακα: γάλα, δηλαδή, φτιαγμένο χωρίς αγελάδες. Δεν έχει καμία σχέση με υποκατάστατα γάλακτος, όπως τα ροφήματα σόγιας ή αμυγδάλου. Εδώ μιλάμε για γάλα -και γιαούρτι, και τυρί, και παγωτό- με γεύση γάλακτος, που δεν διακρίνεται από το πραγματικό γάλα.

Μετά το απίθανο χάμπουργκερ με γεύση κρέατος αλλά χωρίς κρέας, αρχίζει η εποχή του συνθετικού γάλακτος. Στην Remilk χρησιμοποιείται η αρχή της μικροβιακής ζύμωσης, δηλαδή η διαδικασία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αλκοολούχων τροφίμων όπως η μπύρα ή τροφίμων με προζύμι όπως το ψωμί.

Το γονίδιο που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή της πρωτεΐνης του γάλακτος στις αγελάδες αντιγράφεται και στη συνέχεια εισάγεται στη μαγιά, η οποία μαθαίνει από το γονίδιο πώς να παράγει την πρωτεΐνη του γάλακτος με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο.

Η ζύμη στη συνέχεια τοποθετείται σε ζυμωτήρια, όπου πολλαπλασιάζεται ταχύτατα και παράγει πρωτεΐνη γάλακτος, πανομοιότυπη με εκείνη που παράγουν οι αγελάδες. Σε συνδυασμό με βιταμίνες, μέταλλα, λίπη και μη ζωικά σάκχαρα, αυτά τα πρωτεϊνικά πακέτα μπορούν να γίνουν οτιδήποτε, από σαντιγί μέχρι τα πιο ώριμα τυριά.

Ο Μπιλ ο πολυεκατομμυριούχος, πάντα αυτός!

(σ.σ. ΘΥΜΗΣΟΥ και αυτό: ΠΕΡΙ "ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑ(Σ)ΤΡΟΦΗΣ", ΓΕΝΙΚΩΣ - Η βιομηχανία ψεύτικου κρέατος του Μπιλ Γκέιτς βρίσκεται στο χείλος της οικονομικής κατάρρευσης, καθώς οι καταναλωτές απορρίπτουν το όραμά του )


Η διαμάχη δεν αφορά τόσο το ίδιο το προϊόν (συνθετικά τρόφιμα που "ξεγελούν" τον ουρανίσκο και κάνουν μια γεύση που δημιουργείται στο εργαστήριο να μην ξεχωρίζει από εκείνη που υπάρχει στα παραδοσιακά τρόφιμα) όσο τη φιγούρα του Γκέιτς.

Ο άνθρωπος που έβαλε τα Windows και τον προσωπικό υπολογιστή στα σπίτια και στα γραφεία όλου του κόσμου, που εδώ και χρόνια μιλάει για αύξηση των κινδύνων από πανδημικούς ιούς και είναι ένας από τους κύριους ιδιώτες επενδυτές στη μελέτη και ανάπτυξη εμβολίων, είναι τώρα ένας ισχυρός υποστηρικτής της εξάπλωσης του συνθετικού κρέατος.

Πρόσφατα μίλησε γι' αυτό, πιέζοντας την κοινή γνώμη να αρχίσουν οι πλούσιες χώρες να καταναλώνουν το 100% όλου του βοδινού κρέατος που έχει παραχθεί σε εργαστήρια, επειδή είναι αυτό του οποίου από τη βιομηχανική αλυσίδα εξαπλώνεται η μεγαλύτερη συγκέντρωση μεθανίου, διοξειδίου του άνθρακα και αερίων του θερμοκηπίου ζωικής προέλευσης.

Πρόσφατη έκθεση του FAO εξηγεί πως ένας μέσος Αμερικανός καταναλώνει 114 κιλά κρέας το χρόνο, έναντι 7 για έναν κάτοικο της Αιθιοπίας. Και η τάση αυτή θα διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα 30 χρόνια. Αλλά καθώς ο Μπιλ Γκέιτς μιλάει, οι θεωρίες σχετικά με τον σκοτεινό του ρόλο στην πρόκληση παγκόσμιων συναγερμών και στη συνέχεια στην κερδοφορία από αυτούς επανεμφανίζονται.

Στην Ιταλία, η συζήτηση για τα συνθετικά τρόφιμα, που αποκαλούνται επίσης "καλλιεργημένα" τρόφιμα, είναι ακόμη ανοιχτή και διχάζει την κοινή γνώμη. Η ένωση Coldiretti βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά αυτού του νέου τομέα της βιομηχανίας τροφίμων, στον οποίο πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται ήδη στην πρώτη γραμμή.


Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν ποια είναι η αξία της κρίσης των τροφίμων έναντι της παραγωγής των τροφίμων εργαστηρίου!!!

Το κέρδος και ο απόλυτος έλεγχος της τροφής!!!

Και δηλαδή ο απόλυτος έλεγχος της πληροφορίας με την αστυνομία σκέψης, της υγείας, και της τροφής θα δημιουργήσουν τον απόλυτο έλεγχο των ανθρώπων όπως είναι και το όνειρο από χιλιετίες των αφεντικών αυτού του πλανήτη.

Εργαλείο τους για να γίνουν αποδεκτές οι συνθετικές τροφές, το μοντέλο του «Παράθυρου του Όβερτον. Όπως ακριβώς έγινε και με την ψευτοπανδημία της κόβιντ!!!

Το Παράθυρο του Όβερτον (στην πρωτότυπη γλώσσα "The Overton Window") είναι ένα σχήμα επικοινωνίας, πειθούς και χειραγώγησης των μαζών, που δημιουργήθηκε και σχεδιάστηκε από τον Αμερικανό ακτιβιστή και κοινωνιολόγο Joseph P. Overton.

Με άλλα λόγια, μέσω αυτού του σχήματος είναι δυνατό να εφαρμοστεί μια επιδέξια και πολύ λεπτή μορφή αποκρυφιστικής πειθούς, ένα είδος κοινωνικής μηχανικής, που εφαρμόζεται από τα μυαλά της κοινωνικής και δημοσιογραφικής σκέψης, για να διασφαλιστεί ότι η στάση της κοινής γνώμης σε σχέση με συγκεκριμένη ιδέα κινείται προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Δείτε αυτό το βίντεο για περισσότερες λεπτομέρειες στο θέμα:

«ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ OVERTON: ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ»


Κλικ εδώ για το βίντεο —> https://rumble.com/vqh17r--overton-.html

Και το σχετικό άρθρο εδώ —> https://bit.ly/39OmkKT


Το κείμενο σχετικά με το video της ανάρτησης πάρθηκε από ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου