ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Κυριακή 21 Μαΐου 2023

ΡΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ – ΠΕΡΙ ΑΠΟΧΗΣ : "ΠΟΛΕΜΑ ΡΕ!! ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΞΙΟΣ! ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ!" * ("Ψήφισες; Μη μου κλαις! Μην αυτοσυγχωριέσαι! Φταις κι εσύ για το κακό που πληρώνεις!")


* Τι να καταλάβουν οι διαπλεκόμενοι (με τον έναν ή άλλον τρόπο) με το καθεστώς, οι βολεψάκηδες και επαγγελματίες ρουσφετολόγοι, οι παραιτημένοι και μονίμως αυτοί που μεταθέτουν τις προσωπικές τους ευθύνες σε επαγγελματίες "λυτρωτές" ή "φωστήρες", σεσημασμένους απατεώνες και εντολοδόχους υπερεθνικών διευθυντηρίων, ορατών και αόρατων, κέντρων εκπόρευσης μισάνθρωπης εξουσίας και μηχανορραφίας;; Τι να καταλάβουν όλα αυτά τα άτομα από αυτή τη φλογερή παραίνεση ΖΩΗΣ ή ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΖΩΗ... ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ, ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ... ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΝΑΤΙΛΑ ΤΩΝ ΛΙΜΑΖΟΝΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ, ΚΕΝΕΣ ΝΟΗΜΑΤΟΣ, ΕΥΗΧΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ.......

Aπό την περιγραφή του video στο tik tok: Πιο επίκαιρος από ποτέ ο αείμνηστος δημοσιογράφος και συγγραφέας Ρένος Αποστολίδης με τις απόψεις του περί αποχής από την εκλογική διαδικασία να προβληματίζουν ακόμη και σήμερα και να έχουν ισχυρή απήχηση ανάμεσα στους ψηφοφόρους.


Πηγή : Dimokratia info

" Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ'όλους τους σωτήρες. Αυτή'ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις; "  ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

"Η τύχη είσαι εσύ που συμβαίνεις σε εσένα"  ΝΙΤΣΕ

"ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΓΥΡΕΥΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ … ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ…

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΝΑΙ ΑΠΟΧΗ ΤΩΡΑ ΤΟΣΟ, ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ.. ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΝΩ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ.. ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ.. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΤΣΙ.. ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝΕ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΝΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ, ΔΥΟ, ΤΡΕΙΣ, ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ, ΤΩΡΑ, ΑΥΡΙΟ, ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΕΜΟΥΝΕ!!!

ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗ ΖΩΗ!!! ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.. ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ!!!

ΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.. ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ, ΠΑΡΑΣΤΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ… ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ… ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ…

(σχόλιο από εμάς:διότι όλο το "δημοκρατικό οικοδόμημα" ΑΠΟΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, όλο αυτό το "δημοκρατικό περιτύλιγμα" διαδικασιών, ακόλουθων κοινωνικοπολιτικών συνθηκών και "στημένης" θεσμικής λειτουργίας, όπου τα "ζαλισμένα κοπάδια", κατά τον όρο του Γουόλτερ Λίπμαν, στην ουσία ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ χωρίς ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΟΝ & ΜΕΛΛΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ... 


Με αποτέλεσμα να υπονομεύεται και να ποδοπατείται διόλου σπανίως η ζωή τους... - Δες κι αυτό από εμάς: "SHOW MUST GO ON"...αλλά και " Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙKOΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΤΖΟΡΤΖ ΚAΡΛΙΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ")

Για τους αναγνώστες μας εκτός Ελλάδας παραθέτουμε τα λόγια της συνέντευξης του κυρίου που ακούγεται "να τα χώνει", καλώς ή κακώς, στο video, ώστε να τα διαβάσουν μέσω translator. Και σαν επίλογο κάποιες παραπομπές κι ένα "μουσικό κλείσιμο"...

ΜΗ ΨΩΝΙΖΕΣΑΙ ΡΕ… ΞΥΠΝΑ!!! ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ;;; ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ… ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ!!! ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ… 

-ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΟΥΜΕ ΟΜΩΣ;;;

ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΤΕ… ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΩ.. ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ… ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΩ ΕΓΩ.. ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ… ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ..

-ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΤΕ;;

ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ.. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΟΪΔΟ ΝΑ ΑΝΟΜΗΣΩ!!!  

-ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΤΕ;;;

ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΕΓΩ… ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΡΩΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΑΡΑ ΘΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ;;; ΕΣΕΙΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ… ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ… ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΣΑΣ…

ΨΗΦΙΣΕΣ;;; ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΑΙΣ!!! ΜΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΧΩΡΙΕΣΑΙ!!! ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ.. ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ.. ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΜΩΡΕ;;; ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ;;; ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ;;; ΕΙΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΔΙΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ… ΔΥΝΑΜΙΣ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΟΥ..

ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΡΕ ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ;; ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΕ ΜΟΝΑΧΑ;;; ΠΡΟΣΕΧΕ!!! ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΤΟ ΕΝΑ ΔΙΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ;;; Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΡΕ;;; ΡΕ ΤΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΙΣΑΙ;;; ΕΓΩ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΙΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ;; ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ!!!


ΑΝ ΕΓΩ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!! ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ!! ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ! ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΟΥΤΕ ΕΝ ΔΙΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ ΚΑΚΟΝ!!! ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ ΚΑΚΟΝ;;; ΛΟΙΠΟΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΓΥΡΕΥΕΙ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ.. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;;;

ΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ ΚΑΚΟΥ ΣΑΣ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ!!! ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΓΥΡΕΥΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ … ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ… ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ, ΕΙΠΑΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΟΣΟ Ο ΑΛΛΟΣ… ΝΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.. ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΚΛΑΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΚΛΑΙΤΕ…

ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;; ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΤΕ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ.. ΕΓΩ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΔΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟΙ ΕΙΣΤΕ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.. ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣΥΓΧΩΡΙΕΣΤΕ…

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΝΑΙ ΑΠΟΧΗ ΤΩΡΑ ΤΟΣΟ, ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ.. ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΝΩ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ.. ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ.. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΤΣΙ.. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΞΙ..

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ.. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΙΝΑΙ… Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΟ.. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ.. ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΘΕΟΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ, Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΝΤΑΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ… ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ… ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ… ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΣΩΣΤΟ ΑΜΕΣΑ!!!

ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΕΙΣ!!! ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΔΟΣ ΨΗΦΟΥ!!! ΔΙΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΔΟΣ ΨΗΦΟΥ, ΧΑΛΑΣΕ, ΠΡΟΔΟΘΗΚΕ, ΕΓΙΝΕ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ… 
  ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.. ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΠΟΙΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑΣ.. ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΡΕ ΒΛΑΚΑ… ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΛΑΚΑ.. ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ.. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΤΩΧΟΣ.. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ!!! 

  ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΞΙΟΣ!!! ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ… ΠΟΛΕΜΑ ΡΕ!!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΠΕΡΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΑΝΕ.. ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΟΛΕΜΑ!!! ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ!!! ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΑΣ ΤΗΝ ΒΟΛΕΨΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ… ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΗ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!

ΡΩΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ;;; ΠΟΛΕΜΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ.. ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ.. ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.. ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΕΛΕΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΑ, ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΘΑ’ ΠΡΕΠΕ ΝΑ’ ΝΑΙ ΑΝ Η ΖΩΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ…

-ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 

  ΑΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ.. ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΛΕΨΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ, ΟΛΟΙ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ, ΤΟΤΕ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗ ΖΩΗ!!! ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.. ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΒΙΔΩΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΣ ΕΞΩ, ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΗΔΙΕΣ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ.. ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝΕ ΑΡΓΑ, ΣΩΣΤΑ, ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΡΓΑ, ΣΩΣΤΑ, ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΝΕ ΣΩΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ…

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ…

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ… ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.. ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΣΩΣΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ.. ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΟ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΠΟΥ ΖΕΙ.. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Η ΖΩΗ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ… ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.. ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ!!!

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!! ΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.. ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ, ΠΑΡΑΣΤΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ… ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ… ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ…

(το κείμενο πάρθηκε έτοιμο από ΕΔΩ )


σκίτσο του Pawel-Kuczynski

"Παραμιλητό" των άπιστων και απροσάρμοστων

" Με το που γεννιέσαι σου πλασάρουν μια χούφτα θεούς κι εκπαιδεύεσαι να είσαι στα τέσσερα.

Μετά είναι εύκολο να σου εμφυτεύσουν την κυριαρχία του κρατισμού αφού το να είσαι στα τέσσερα το θεωρείς θεϊκή -μετά φόβου- υποχρέωση σου

Σήμερα σου πλάσαραν μια χούφτα οικονομικές ασυναρτησίες αφού πρώτα σ’ έμαθαν να ζεις στα τέσσερα.

Αν δεν γράψεις στ’ αρχίδια σου [αρσενικά θηλυκά] θεούς και κρατισμούς δεν πρόκειται ποτέ να σηκωθείς απ’ τα τέσσερα. Μας εκτρέφουν για κοπριά και αν δεν σηκωθείς απ’ τα τέσσερα ούτε για κοπριά δεν κάνεις."

terra papers                                                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου