ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΦΡΙΝ!
Πριν από μία μόλις ώρα, το τουρκικό κράτος βομβάρδισε το κέντρο της πόλης του Αφρίν. Ήδη οι πρώτες φριχτές εικόνες από τα νοσοκομεία της πόλης ήρθαν στη δημοσιότητα.
Απορία (τρόπος του λέγειν) δικιά μας: Γι'αυτά τα θύματα κανείς δεν μιλάει στα βοθροκάναλα και στους κύκλους των πληρωμένων "ανθρωπιστών" της μιντιακής, χρηματοπιστωτικής και στρατιωτικοβιομηχανικής μαφίας που εκφράζει αυτή την ιησουίτικη οντότητα, η οποία αποκαλείται "διεθνής κοινότητα";
«Πίσω στο Παρίσι, μετά από ένα μακρύ ταξίδι. Επέστρεψα από το Αφρίν,
ένα κουρδικό θύλακα στη βορειοδυτική Συρία όπου η Τουρκία και οι
ισλαμιστικές πολιτοφυλακές ετοιμάζονται να διαπράξουν αιματοχυσία»,
δήλωσε. «Για την ώρα, οι θάνατοι είναι λιγότεροι από ότι στη Γκούτα,
αλλά σύντομα, αν δεν γίνει τίποτα, στο Afrin θα είναι χειρότερα».
«Σύμφωνα με τοπικές πηγές, η περικύκλωση του Afrin συνεχίζεται. Το Jinderes έπεσε, η τουρκική πλευρά εγκαθίσταται στα υψώματα βόρεια της πόλης. Η παγίδα κλείνει. Οι μάχες μέσα στην πόλη θα ξεκινήσουν μέσα την εβδομάδα. Πολύ λίγοι ξένοι δημοσιογράφοι θα είναι μέσα. Ελπίζω να ακουστούν», έργαψε στον λογαριασμό του στο Twitter.
«Στο Αφρίν, η τουρκική πλευρά παρουσιάζει μια αφήγηση που μιμείται την κάλυψη των μέσων μαζικής ενημέρωσης από τις μάχες της Μοσούλης και τη Ράκκα. Σαν η εξόντωση των YPG και PKK στη Ροζάβα να είναι ισοδύναμη με την εξόντωση της ISIS και του χαλιφάτου της. Οι δημοσιογράφοι πρέπει να αποδομήσουν αυτήν την προφανή προπαγάνδα», είπε.
Επιπλέον, επέκρινε την διεθνή κάλυψη από τα ΜΜΕ στο Αφρίν:
«Στις περιπτώσεις του Χαλεπίου, του Idlib, της Ghouta, αλλά και της Ράκκα και της Μοσούλης, οι τηλεοράσεις δεν είχαν ποτέ προβλήματα σχετικά με τη χρήση βίντεο ντόπιων δημοσιογράφων ή ακτιβιστών - ακόμη και από την ISIS! Γιατί τώρα δε δείχνουν τους τουρκικούς βομβαρδισμούς στο Afrin;», πρόσθεσε.
«Ακόμη χειρότερα, υπάρχει μια παντελής αποτυχία των διεθνών μέσων ενημέρωσης να καλύψουν τη σύγκρουση με ισορροπημένο τρόπο. Η πρόσβαση στο θύλακα του Afrin είναι πολύ δύσκολη. Τα κανάλια ειδήσεων λειτουργούν μόνο από την πλευρά των Τούρκων, ακολουθώντας τις επικοινωνιακές τους ενέργειες», είπε.
Δήλωσε ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια ανθρωπιστική καταστροφή εάν οι Τούρκοι και οι υποστηριζόμενες από αυτούς δυνάμεις κυκλώσουν το Αφρίν.
«[Θα είναι] χειρότερο επίσης επειδή οι άνθρωποι του Afrin υποστηρίζουν σθεναρά το έργο των YPG, PYD και την Ομοσπονδία της Rojava. Τα παιδιά, οι γυναίκες, οι ηλικιωμένοι θα πολεμήσουν, δεν θα εγκαταλείψουν τα εδάφη τους. Δεν θα υπάρξει ανθρωπιστική εκκένωση, ούτε καμία μαζική έξοδος πριν από τη μάχη».
«Οι επιτιθέμενοι στο Afrin είναι εξαιρετικά βίαιες ριζοσπαστικές ομάδες, οι οποίες ήδη διαπράττουν πράξεις εθνοκάθαρσης (καταστροφή των ναών των Γιεζίντι, βίαιοι εκτοπισμοί πληθυσμών) και θέλουν να καταστρέψουν όλη την πολιτική και κοινωνική πρόοδο στην Ροζάβα, όπως η ισότητα των φύλων», πρόσθεσε.
Ντόπιοι αξιωματούχοι λένε ότι 900.000 άνθρωποι βρίσκονται στο καντόνι του Αφρίν, συμπεριλαμβανομένων 400.000 εκτοπισθέντων πολιτών. «Δεν έχουν πουθενά να πάνε. Δεν υπάρχει έξοδος προς τον εχθρό, την Τουρκία ή στις περιοχές των ισλαμιστών "ανταρτών" (ΣΜ: της αντιπολίτευσης)», είπε. «Ή θα μπορούσαν να πάνε στις περιοχές που ελέγχει το καθεστώς, αλλά εκεί θα συνελάμβαναν τους άντρες και θα τους ανάγκαζαν να υπηρετήσουν».
Σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (SOHR) τα τουρκικά πολεμικά αεροπλάνα συνεχίζουν να πετούν πάνω από την περιοχή του Αφρίν, παράλληλα με τις νέες πολεμικές επιχειρήσεις από εδάφους, στα περίχωρα του Αφρίν.
«Ακόμη, η περιοχή του Afrin, που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της επαρχίας του Χαλεπίου, εξακολουθεί να υφίσταται τη διακοπή νερού και ηλεκτρισμού, τα οποία διέκοψαν οι τουρκικές δυνάμεις, όταν κατέλαβαν το φράγμα Midanki, ένα στρατηγικής σημασίας φράγμα που παρέχει ρεύμα και νερό σε μεγάλη έκταση του Αφρίν», δήλωσε το Παρατηρητήριο.
«Οι τραγικές συνθήκες επιδεινώνονται καθημερινά, με την τουρκική επίθεση να κλείνει ολοένα τον κύκλο του θανάτου, αφού περισσότερα από 1 εκατομμύριο άτομα έχουν συγκεντρωθεί στην πόλη Αφρίν και στα χωριά γύρω της, για να γλυτώσουν από το θάνατο, ο οποίος τώρα φαίνεται να τους πλησιάζει ακόμη και στον τόπο εκτοπισμού τους», κατέληξε το SOHR.
Σύμφωνα με τον SOHR, τουλάχιστον 204 Σύροι πολίτες δολοφονήθηκαν στο Αφρίν, από την έναρξη των τουρκικών επιθέσεων στις 20 Ιανουαρίου.
«Σύμφωνα με τοπικές πηγές, η περικύκλωση του Afrin συνεχίζεται. Το Jinderes έπεσε, η τουρκική πλευρά εγκαθίσταται στα υψώματα βόρεια της πόλης. Η παγίδα κλείνει. Οι μάχες μέσα στην πόλη θα ξεκινήσουν μέσα την εβδομάδα. Πολύ λίγοι ξένοι δημοσιογράφοι θα είναι μέσα. Ελπίζω να ακουστούν», έργαψε στον λογαριασμό του στο Twitter.
«Στο Αφρίν, η τουρκική πλευρά παρουσιάζει μια αφήγηση που μιμείται την κάλυψη των μέσων μαζικής ενημέρωσης από τις μάχες της Μοσούλης και τη Ράκκα. Σαν η εξόντωση των YPG και PKK στη Ροζάβα να είναι ισοδύναμη με την εξόντωση της ISIS και του χαλιφάτου της. Οι δημοσιογράφοι πρέπει να αποδομήσουν αυτήν την προφανή προπαγάνδα», είπε.
Επιπλέον, επέκρινε την διεθνή κάλυψη από τα ΜΜΕ στο Αφρίν:
«Στις περιπτώσεις του Χαλεπίου, του Idlib, της Ghouta, αλλά και της Ράκκα και της Μοσούλης, οι τηλεοράσεις δεν είχαν ποτέ προβλήματα σχετικά με τη χρήση βίντεο ντόπιων δημοσιογράφων ή ακτιβιστών - ακόμη και από την ISIS! Γιατί τώρα δε δείχνουν τους τουρκικούς βομβαρδισμούς στο Afrin;», πρόσθεσε.
«Ακόμη χειρότερα, υπάρχει μια παντελής αποτυχία των διεθνών μέσων ενημέρωσης να καλύψουν τη σύγκρουση με ισορροπημένο τρόπο. Η πρόσβαση στο θύλακα του Afrin είναι πολύ δύσκολη. Τα κανάλια ειδήσεων λειτουργούν μόνο από την πλευρά των Τούρκων, ακολουθώντας τις επικοινωνιακές τους ενέργειες», είπε.
Δήλωσε ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια ανθρωπιστική καταστροφή εάν οι Τούρκοι και οι υποστηριζόμενες από αυτούς δυνάμεις κυκλώσουν το Αφρίν.
«[Θα είναι] χειρότερο επίσης επειδή οι άνθρωποι του Afrin υποστηρίζουν σθεναρά το έργο των YPG, PYD και την Ομοσπονδία της Rojava. Τα παιδιά, οι γυναίκες, οι ηλικιωμένοι θα πολεμήσουν, δεν θα εγκαταλείψουν τα εδάφη τους. Δεν θα υπάρξει ανθρωπιστική εκκένωση, ούτε καμία μαζική έξοδος πριν από τη μάχη».
«Οι επιτιθέμενοι στο Afrin είναι εξαιρετικά βίαιες ριζοσπαστικές ομάδες, οι οποίες ήδη διαπράττουν πράξεις εθνοκάθαρσης (καταστροφή των ναών των Γιεζίντι, βίαιοι εκτοπισμοί πληθυσμών) και θέλουν να καταστρέψουν όλη την πολιτική και κοινωνική πρόοδο στην Ροζάβα, όπως η ισότητα των φύλων», πρόσθεσε.
Ντόπιοι αξιωματούχοι λένε ότι 900.000 άνθρωποι βρίσκονται στο καντόνι του Αφρίν, συμπεριλαμβανομένων 400.000 εκτοπισθέντων πολιτών. «Δεν έχουν πουθενά να πάνε. Δεν υπάρχει έξοδος προς τον εχθρό, την Τουρκία ή στις περιοχές των ισλαμιστών "ανταρτών" (ΣΜ: της αντιπολίτευσης)», είπε. «Ή θα μπορούσαν να πάνε στις περιοχές που ελέγχει το καθεστώς, αλλά εκεί θα συνελάμβαναν τους άντρες και θα τους ανάγκαζαν να υπηρετήσουν».
Σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (SOHR) τα τουρκικά πολεμικά αεροπλάνα συνεχίζουν να πετούν πάνω από την περιοχή του Αφρίν, παράλληλα με τις νέες πολεμικές επιχειρήσεις από εδάφους, στα περίχωρα του Αφρίν.
«Ακόμη, η περιοχή του Afrin, που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της επαρχίας του Χαλεπίου, εξακολουθεί να υφίσταται τη διακοπή νερού και ηλεκτρισμού, τα οποία διέκοψαν οι τουρκικές δυνάμεις, όταν κατέλαβαν το φράγμα Midanki, ένα στρατηγικής σημασίας φράγμα που παρέχει ρεύμα και νερό σε μεγάλη έκταση του Αφρίν», δήλωσε το Παρατηρητήριο.
«Οι τραγικές συνθήκες επιδεινώνονται καθημερινά, με την τουρκική επίθεση να κλείνει ολοένα τον κύκλο του θανάτου, αφού περισσότερα από 1 εκατομμύριο άτομα έχουν συγκεντρωθεί στην πόλη Αφρίν και στα χωριά γύρω της, για να γλυτώσουν από το θάνατο, ο οποίος τώρα φαίνεται να τους πλησιάζει ακόμη και στον τόπο εκτοπισμού τους», κατέληξε το SOHR.
Σύμφωνα με τον SOHR, τουλάχιστον 204 Σύροι πολίτες δολοφονήθηκαν στο Αφρίν, από την έναρξη των τουρκικών επιθέσεων στις 20 Ιανουαρίου.
και θυμηθείτε:
ΚΑΝ'ΤΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΟΥΡΔΟΙ; Το ιστορικά πρωτοποριακό κοινωνικό πείραμα αυτο-οργάνωσης, αυτο-διαχείρισης και φεμινιστικής επανάστασης της ΡΟΖΑΒΑ! (" Η προσπάθεια που γίνεται στη Ροζάβα είναι να συνδυαστούν οι οραματισμοί των φεμινιστικών και οικολογικών κινημάτων με τα νέα αστικά κινήματα και τις πρωτοβουλίες πολιτών καθώς και των εργατικών συνδικάτων, των τοπικών συνεταιρισμών και συλλογικοτήτων. Με απλά λόγια, αυτό υλοποιείται μέσα από την κοινωνικοποίηση της οικονομίας, βασισμένη στον συλλογικό πολιτικό έλεγχο των σημαντικών τομέων παραγωγής και συνομόσπονδης κατανομής πόρων, που εξασφαλίζει την ισορροπία μεταξύ των περιοχών. Στη Ροζάβα έχουν απορρίψει το κρατικό μοντέλο και τον εθνικισμό και έχουν ενστερνισθεί ένα κοινωνικό όραμα, που δίνει έμφαση στην υπευθυνότητα και την ανεξαρτησία για μια ριζοσπαστικά πλουραλιστική κοινότητα. Οι Κούρδισσες γυναίκες-μαχήτριες των Γυναικείων Ταξιαρχιών Αυτοάμυνας (YPJ) δεν πολεμούν απλώς εναντίον ενός εχθρού που βιάζει και πουλά γυναίκες ως σκλάβες του σεξ, αλλά μάχονται για τον φεμινισμό και την ισότητα των φύλων και το κάνουν τόσο με τις ιδέες όσο και με τις σφαίρες.). Ο φεμινισμός στη Ροζάβα είναι μια από τις τρεις θεμελιώδεις αρχές της Επανάστασης σε ένα μέρος του κόσμου που αποτελεί κέντρο απόλυτης πατριαρχικής εξουσίας. Σήμερα, οι γυναίκες της Ροζάβα έχουν αποτινάξει την παράδοση αυτή και συμμετέχουν πλήρως στη δημόσια ζωή σε κάθε επίπεδο της πολιτικής και της κοινωνίας.
Το Κόμμα Δημοκρατικής Ενότητας (PYD) της Ροζάβα, μαζί με την στρατιωτική πτέρυγά του, τις Μονάδες Προστασίας του Λαού (YPG), εφαρμόζουν τον "Δημοκρατικό Συνομοσπονδισμό" στο Δυτικό Κουρδιστάν (Βόρεια Συρία) ακολουθωντας κατά γράμμα την κοινωνική οικολογία του Μπούκτσιν και τη θεωρία του Οτσαλάν για μια κουρδική παραλλαγή της άμεσης δημοκρατίας. Την ίδια ώρα που το μοντέλο της απόλυτης κυριαρχίας των αγορών στην παγκόσμια οικονομία προπαγανδίζεται ως "η μόνη δυνατή λύση", οι άνθρωποι της Ροζάβα δείχνουν ότι υπάρχει ο εναλλακτικός δρόμος αυτόνομης κοινωνικής οργάνωσης.
Στην επανάσταση της Ροζάβα συντέλεσαν σημαντικά οι έμπειροι αγωνιστές του ΡΚΚ που ήρθαν από τα τουρκικά εδάφη και οι οποίοι είχαν περάσει χρόνια πάνω στα βουνά του Κουρδιστάν πολεμώντας και μελετώντας συγχρόνως την ιστορία. Άνθρωποι με βαθύ προβληματισμό για την οργάνωση μιας άλλης κοινωνίας και την υλοποίηση μιας εναλλακτικής φιλοσοφίας για τη ζωή, που σήμερα δυστυχώς σπανίζουν στην Ευρώπη, όπου έχει χαθεί το ενδιαφέρον για τη δημοκρατία και την πολιτική. Έτσι, σιγά-σιγά, αθόρυβα και μακριά από τα φώτα της παραπληροφόρησης, αλλά με πολύ κόπο, πόνο και αίμα, μέσα από το χάος του Συριακού Εμφυλίου γεννήθηκε ένα ιδιαίτερο, ριζοσπαστικό πείραμα δημοκρατίας.")
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου