Στις μέρες που ζούμε η τέχνη υιοθετεί τις επιθυμίες της προωθούμενης ατζέντας, ανομολόγητες ή ολοφάνερες, αλλά όχι εμφανείς για λοβοτομημένα ανθρωποκοπάδια.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η διαφήμιση χρησιμοποιεί τη .. "στρατευμένη" τέχνη -όπως γινόταν κατά κόρον στους κάποτε "κομμουνιστικούς παραδείσους"και όχι μόνο- για να επιτευχθούν οι σκοποί της επιδιωκόμενης ατζέντας κέντρων παγκοσμιοποιημένης εξουσίας, που σήμερα πίσω από ένα διεθνιστικό προσωπείο μόνο για τα συμφέροντα της ανθρωπότητας δεν εργάζονται.
Πόλεις των 15 λεπτών, που στην ουσία πρόκειται για ζώνες επιτρεπόμενης κυκλοφορίας κι όπου οι στην ουσία φυλακισμένοι "πολίτες" θα έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μέσα σε αυτό τον χρόνο που δεν απαιτεί τη χρήση οχήματος - πόσο θετικό για το περιβάλλον! Αλλά τι θα του συμβαίνει σε κάποιον εάν "σαλτάρει" και θελήσει να κινηθεί έξω από την επιτρεπόμενη οριοθέτηση χωρίς άδεια από τον "Μεγάλο Αδελφό";
Ασθένειες οι οποίες βιάζονται να αντικαταστήσουν τον ιό που τόσο αγάπησε τον παγκόσμιο εγκλεισμό και "ανάγκη" για ταχεία ανάπτυξη νέων "εμβολίων" με την αμφιλεγόμενη τεχνολογία mRna, Όπως όλα πια δείχνουν, αποτυχημένη ως προς τον έλεγχο του corona αφού και πάλι μας λένε ότι αυτός βρίσκεται εν μέσω καλοκαιριού και ζέστης σε έξαρση και μάλιστα σε παραλλαγές με "sexy" ονομασίες όπως η "flirt", αλλά και όπως οι αριθμοί παγκοσμίως αποδεικνύουν με πολύ υψηλά ποσοστά θνησιμότητας σε μαζικά εμβολιασμένους πληθυσμούς..
Μετά από τα προηγούμενα ενδεικτικά παραδείγματα, όπου κι εδώ η προπαγάνδα έχει βάλει ποικιλοτρόπως το χέρι της, ακόμη και μέσω της διαφήμισης με σχετικά σποτ ή αναρτήσεις κτλ., ερχόμαστε σε ένα καινούργιο σποτάκι. Που υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει το πνεύμα και ιδεώδες των Ολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι και πρόκειται σύντομα να ξεκινήσουν στο Παρίσι. Κι αν η διαφήμιση έχει καλλιτεχνική αξία και απευθύνεται σε όλους κι όχι μόνο με εμπορικούς σκοπούς -αν και το "μεγάλο αθλητικό γεγονός" έχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια εμπορευματοποιηθεί ολοκληρωτικά- αλλά και για να προσελκύσει το κοινό και να το ευαισθητοποιήσει σε θέματα όπως το "υγιές" ιδεώδες της αθλητικής προσπάθειας και άμιλλας, τότε πώς επιλέχθηκε ένα τέτοιο σποτ; Για την προσεχή "μεγάλη γιορτή" του αθλητισμού με ό,τι σημαίνει κάτι τέτοιο: