Ο Χατζηστεφάνου ''τα χώνει '' κυριολεκτικά, στηλιτεύοντας τη δήθεν τέχνη και αποκαλύπτοντας τις πραγματικές προθέσεις των ''κουλτουριάριδων'' της τέχνης, που κερδοσκοπούν μη προσφέροντας τίποτα στον πολιτισμό, προβάλλοντας μάλιστα μια φτηνή αισθητική ισάξια της ξεφτίλας (τους).
Η ομιλία έγινε στον ''πολιτιστικό χώρο'' Kunsthalle όπου χωρίς ενδοιασμό εξέφρασε τις απόψεις του.
(…) "Από όπου ξεκινήσαμε, να φτάσουμε ως εδώ, σε αίθουσες τέχνης… όπου μιλάμε και εκθέτουμε
έργα τα οποία δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά όπλα ενός δούρειου ίππου που αλώνει μέρα με την μέρα οποιαδήποτε ουσία μπορεί να υπήρχε σε αυτό που λέγεται σύγχρονη τέχνη.
Ο χώρος στον οποίο βρισκόμαστε ανήκει σε έναν κύριο που λέγεται Τσάκωνας. ... Είναι ένας από αυτούς που λέμε urban developers, δηλαδή ένας άνθρωπος που διαχειρίζεται διάφορα κεφάλαια, που κανένας δεν ξέρει πού τα βρίσκει, προκειμένου να τα επενδύει σε κτίρια στα οποία λαθροκατοικούνε μετανάστες ή εργάζονται άνθρωποι οι οποίοι μπορούμε να πούμε ανήκουν ηθελημένα, γιατί από δική τους επιλογή σίγουρα δεν ανήκουνε, στο περιθώριο της κοινωνίας.
Έρχεται λοιπόν ο κύριος Τσάκωνας και κάθε κύριος Τσάκωνας και παίρνει έναν τέτοιο χώρο, τον αγοράζει για ένα κομμάτι ψωμί , βγάζει έξω όλους τους κακομοίρηδες οι οποίοι θα μπορούσαν εδώ πέρα να κάνουν το οτιδήποτε… Παίρνει την κυρία Μαρίνα Φωκίδη, με την συνεργασία της οποίας αρχίζουν και ανοίγουν διάφορες παρτίδες με διάφορα περίεργα κέντρα εξουσίας, τα οποία έχουν άμεσες διασυνδέσεις με Deutsche Bank και κουλά εταιρικά κατεστημένα, των οποίων οι προθέσεις και τα κίνητρα είναι… βρωμερά, γιατί να μην το πούμε;
Και έτσι, με το προσωπείο της σύγχρονης τέχνης, εγκαθίσταται στην Αθήνα, αυτό το ευφυολόγημα ή μάλλον το κατ΄ευφημισμόν πράγμα που λέγεται Εξευγενιστικός Καπιταλισμός. Αυτό δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα είδος ταξικά εδραιώμενης αποικιοκρατικής πολιτικής, μια μεθοδολογία κοινωνικής διαχείρισης, προκειμένου στα κομμάτια στα οποία υπάρχει ένα είδος αστικού κενού, να γεμίζουμε με όλο και περισσότερα Malls, τα οποία παραμένουνε όλο και περισσότερο άδεια, με υπαλλήλους που πληρώνονται με όλο και χαμηλότερα μεροκάματα, αν τα πληρώνονται… ή πουλάνε προϊόντα από πολυεθνικές που πυροβολούν τους εργαζόμενους τους και τους έχουν με μεροκάματα πείνας.
Επιστρέφω λοιπόν στην αρχή της ομιλίας και σας καλώ όλους να αναλάβετε τις ευθύνες σας. Είμαι σίγουρος ότι όλοι σας εδώ μέσα έχετε μία θέση, σε κάποιο περιοδικό, σε κάποιον σταθμό, σε κάποιον ραδιοσταθμό, σε κάποιες θέσεις, σε κάποια blogs… Και θα αρχίσετε τώρα το πανηγύρι του να προωθείτε την Remap και την Biennale και όλες αυτές τις υπόλοιπες τραγικές μαλακίες που κάνετε, θλιβερά ανθυπανθρωπάκια που είσαστε όλοι σας, σε συνεργασία με διάφορα λαμόγια δεξιά και αριστερά, σε διάφορα υπουργεία, θα μπαινοβγαίνετε να τσιμπολογάτε διάφορα κονδύλια ή από διάφορους τύπους, και ανθυπομπόμπολες, οι οποίοι θέλουν να εξαγοράσουν την αξιοπρέπειά μας και να την κάνουν στουντιάκια, του κώλου… και στελέχη γελοίων πολυεθνικών.
Απέναντι σε όλους αυτούς καλείστε να πείτε ένα όχι. Γιατί; Γιατί την συγκεκριμένη ιστορική στιγμή που ζούμε, όλοι μας κρινόμαστε. Η Νυρεμβέργη, όπως και όλο το προηγούμενο κομμάτι της ιστορίας που επαναλαμβάνεται ,θα έρθει και αυτή. Και σε αυτή θα κάτσουμε όλοι μας. Καλά θα κάνετε λοιπόν, όταν σας ρωτήσουνε τι κάνατε στο χαζοremap 4, ποιούς μετανάστες πετάξατε μέσα από τα εγκαταλελειμμένα κτίρια που έχει αγοράσει ο κύριος Τσάκωνας και οποιοσδήποτε κύριος Τσάκωνας, τι κουλά εργάκια εκθέτατε εκεί πέρα και τί γελοίες performance κάνατε και τί εμμετικά gigs, από γελοία blogs, πουσάρατε στον κόσμο, δηλώνοντας την κατάνυξή σας με την τέχνη... Καταλήξαμε να απαντήσετε και να ομολογήσετε την συνεργασία σας με το φρικτό έγκλημα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττεται γύρω μας κάθε στιγμή.
Αυτή την στιγμή που κάθεστε εσείς εδώ πέρα με τα μούτρα κατεβασμένα και με υφίσταστε, στην Αμυγδαλέζα κάνουνε κάθε πέντε λεπτά απόπειρες αυτοκτονίας σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, της γελοίας κυβέρνησης, για την οποία εσείς κατασκευάζετε μία εικόνα κανονικότητας. Παριστάνοντας τους καλλιτέχνες και όλη την υπόλοιπη γελοιότητα που φτιάχνετε εδώ πέρα κάθε λίγο και λιγάκι και στις υπόλοιπες τραγικές σας εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα η κυρία Φωκίδη, είναι υπεύθυνη, ήδη, για παραπλάνηση και αποπροσανατολισμό του κοινού και προπαγάνδα για λογαριασμό του κυρίου Γιώργου Παπανδρέου στην τελευταία Biennale που οργάνωσε στην Θεσσαλονίκη, την "Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα". Ποιός ξέρει πόσα φράγκα φάγανε όλοι αυτοί για να στήσουν αυτή την εμετική γελοιότητα, την ώρα που στο Σύνταγμα σκοτώνανε γέρους και παιδιά πετάγοντάς τους χημικά στη μούρη.
Όλοι... Ένας ένας που είσαστε εδώ πέρα και όλοι οι υπόλοιποι, θα λογοδοτήσουμε μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας για το τί κάναμε στην Ελλάδα. Λοιπόν το νου σας.
νάμα
(…) "Από όπου ξεκινήσαμε, να φτάσουμε ως εδώ, σε αίθουσες τέχνης… όπου μιλάμε και εκθέτουμε
έργα τα οποία δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά όπλα ενός δούρειου ίππου που αλώνει μέρα με την μέρα οποιαδήποτε ουσία μπορεί να υπήρχε σε αυτό που λέγεται σύγχρονη τέχνη.
Ο χώρος στον οποίο βρισκόμαστε ανήκει σε έναν κύριο που λέγεται Τσάκωνας. ... Είναι ένας από αυτούς που λέμε urban developers, δηλαδή ένας άνθρωπος που διαχειρίζεται διάφορα κεφάλαια, που κανένας δεν ξέρει πού τα βρίσκει, προκειμένου να τα επενδύει σε κτίρια στα οποία λαθροκατοικούνε μετανάστες ή εργάζονται άνθρωποι οι οποίοι μπορούμε να πούμε ανήκουν ηθελημένα, γιατί από δική τους επιλογή σίγουρα δεν ανήκουνε, στο περιθώριο της κοινωνίας.
Έρχεται λοιπόν ο κύριος Τσάκωνας και κάθε κύριος Τσάκωνας και παίρνει έναν τέτοιο χώρο, τον αγοράζει για ένα κομμάτι ψωμί , βγάζει έξω όλους τους κακομοίρηδες οι οποίοι θα μπορούσαν εδώ πέρα να κάνουν το οτιδήποτε… Παίρνει την κυρία Μαρίνα Φωκίδη, με την συνεργασία της οποίας αρχίζουν και ανοίγουν διάφορες παρτίδες με διάφορα περίεργα κέντρα εξουσίας, τα οποία έχουν άμεσες διασυνδέσεις με Deutsche Bank και κουλά εταιρικά κατεστημένα, των οποίων οι προθέσεις και τα κίνητρα είναι… βρωμερά, γιατί να μην το πούμε;
Και έτσι, με το προσωπείο της σύγχρονης τέχνης, εγκαθίσταται στην Αθήνα, αυτό το ευφυολόγημα ή μάλλον το κατ΄ευφημισμόν πράγμα που λέγεται Εξευγενιστικός Καπιταλισμός. Αυτό δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα είδος ταξικά εδραιώμενης αποικιοκρατικής πολιτικής, μια μεθοδολογία κοινωνικής διαχείρισης, προκειμένου στα κομμάτια στα οποία υπάρχει ένα είδος αστικού κενού, να γεμίζουμε με όλο και περισσότερα Malls, τα οποία παραμένουνε όλο και περισσότερο άδεια, με υπαλλήλους που πληρώνονται με όλο και χαμηλότερα μεροκάματα, αν τα πληρώνονται… ή πουλάνε προϊόντα από πολυεθνικές που πυροβολούν τους εργαζόμενους τους και τους έχουν με μεροκάματα πείνας.
Επιστρέφω λοιπόν στην αρχή της ομιλίας και σας καλώ όλους να αναλάβετε τις ευθύνες σας. Είμαι σίγουρος ότι όλοι σας εδώ μέσα έχετε μία θέση, σε κάποιο περιοδικό, σε κάποιον σταθμό, σε κάποιον ραδιοσταθμό, σε κάποιες θέσεις, σε κάποια blogs… Και θα αρχίσετε τώρα το πανηγύρι του να προωθείτε την Remap και την Biennale και όλες αυτές τις υπόλοιπες τραγικές μαλακίες που κάνετε, θλιβερά ανθυπανθρωπάκια που είσαστε όλοι σας, σε συνεργασία με διάφορα λαμόγια δεξιά και αριστερά, σε διάφορα υπουργεία, θα μπαινοβγαίνετε να τσιμπολογάτε διάφορα κονδύλια ή από διάφορους τύπους, και ανθυπομπόμπολες, οι οποίοι θέλουν να εξαγοράσουν την αξιοπρέπειά μας και να την κάνουν στουντιάκια, του κώλου… και στελέχη γελοίων πολυεθνικών.
Απέναντι σε όλους αυτούς καλείστε να πείτε ένα όχι. Γιατί; Γιατί την συγκεκριμένη ιστορική στιγμή που ζούμε, όλοι μας κρινόμαστε. Η Νυρεμβέργη, όπως και όλο το προηγούμενο κομμάτι της ιστορίας που επαναλαμβάνεται ,θα έρθει και αυτή. Και σε αυτή θα κάτσουμε όλοι μας. Καλά θα κάνετε λοιπόν, όταν σας ρωτήσουνε τι κάνατε στο χαζοremap 4, ποιούς μετανάστες πετάξατε μέσα από τα εγκαταλελειμμένα κτίρια που έχει αγοράσει ο κύριος Τσάκωνας και οποιοσδήποτε κύριος Τσάκωνας, τι κουλά εργάκια εκθέτατε εκεί πέρα και τί γελοίες performance κάνατε και τί εμμετικά gigs, από γελοία blogs, πουσάρατε στον κόσμο, δηλώνοντας την κατάνυξή σας με την τέχνη... Καταλήξαμε να απαντήσετε και να ομολογήσετε την συνεργασία σας με το φρικτό έγκλημα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττεται γύρω μας κάθε στιγμή.
Αυτή την στιγμή που κάθεστε εσείς εδώ πέρα με τα μούτρα κατεβασμένα και με υφίσταστε, στην Αμυγδαλέζα κάνουνε κάθε πέντε λεπτά απόπειρες αυτοκτονίας σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, της γελοίας κυβέρνησης, για την οποία εσείς κατασκευάζετε μία εικόνα κανονικότητας. Παριστάνοντας τους καλλιτέχνες και όλη την υπόλοιπη γελοιότητα που φτιάχνετε εδώ πέρα κάθε λίγο και λιγάκι και στις υπόλοιπες τραγικές σας εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα η κυρία Φωκίδη, είναι υπεύθυνη, ήδη, για παραπλάνηση και αποπροσανατολισμό του κοινού και προπαγάνδα για λογαριασμό του κυρίου Γιώργου Παπανδρέου στην τελευταία Biennale που οργάνωσε στην Θεσσαλονίκη, την "Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα". Ποιός ξέρει πόσα φράγκα φάγανε όλοι αυτοί για να στήσουν αυτή την εμετική γελοιότητα, την ώρα που στο Σύνταγμα σκοτώνανε γέρους και παιδιά πετάγοντάς τους χημικά στη μούρη.
Όλοι... Ένας ένας που είσαστε εδώ πέρα και όλοι οι υπόλοιποι, θα λογοδοτήσουμε μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας για το τί κάναμε στην Ελλάδα. Λοιπόν το νου σας.
το βρήκαμε στο http://gather8.com από εδώ
Εγώ λέω να πουλήσουμε τα σπίτια μας και τα ρούχα μας και να πάμε να μείνουμε σε εγκαταλελειμμένα, για να γίνουμε οι ύψιστοι αρτίστες. Χατζηστεφάνου, στο the Voice θα είσαι; Μας έχεις λείψει από τον Αντ1...
ΑπάντησηΔιαγραφή