ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

Πώς οι νεοναζί πήραν την εξουσία στο Κίεβο το 2014 με την στήριξη των ΗΠΑ - Τι αποκαλύπτει ντοκιμαντέρ από τη Γαλλία (δηλαδή από τη Δύση)!

ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ: Αφιερωμένα.....(στον όχλο των τηλεόπληκτων κι ανιστόρητων νοικοκυραίων, στους πολιτικά φιλόδοξους "επαγγελματίες της επανάστασης", στους πολιτικούς υποκριτές που εκφράζουν την (και έμπρακτη) συμπαράστασή τους στον αγώνα για "ελευθερία" της Ουκρανίας! Άρα και τη στήριξή τους στα νεοναζιστικά τάγματα, τα χυδαία φασιστοειδή και τις ακροδεξιές μιλίτσιες, στα εγκλήματα εκεί του ΝΑΤΟ, σε βρώμικες τακτικές εθνοκάθαρσης, στους εκεί πολιτικούς αχυρανθρώπους που το τελευταίο για το οποίο νοιάζονταν ήταν το συμφέρον και η ευημερία του λαού τους....) Ανατριχιάζει την Δύση, όταν ακούει, από τον Πούτιν την λέξη "αποναζιστικοποίηση" της Ουκρανίας!  +  O πόλεμος δεν ξεκίνησε τώρα στην Ουκρανία… 10 χρόνια ολοκληρωτικός πόλεμος ΝΑΤΟ ΕΕ κατά Ντονμπάς.10.000 νεκροί 1.000.000 πρόσφυγες. Εγκλήματα πολέμου και κατά της ανθρωπότητας ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

"Ένα ντοκιμαντέρ - έρευνα 
(του 2016) του γάλλου δημοσιογράφου Paul Moreira σχετικα με τα γεγονότα που εχουν συμβεί στην Ουκρανία το 2014! Η προβολή ταινίας στη Γαλλία εχει προκαλεσεί θύελλα αντιδράσεων των επίσημων αρχών του Κιέβου."

"Οι μάσκες της επανάστασης"- PAUL MOREIRA. (με ελληνικούς υπότιτλους)

" Ο Paul Moreira είναι Γάλλος δημοσιογράφος και σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ. Εχει σκηνοθετήσει αρκετά ερευνητικά ντοκιμαντέρ σε ζώνες συγκρούσεων, όπως το Ιράκ, το Αφγανιστάν, η Βιρμανία, η Παλαιστίνη, η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και η Σομαλία.{...}Το ντοκιμαντέρ καταγράφει και τη φρικιαστική πυρπόληση από τους νεοναζί του Σπιτιού των Συνδικάτων, στην Οδησσό, κατά την οποία δεκάδες άνθρωποι κάηκαν ζωντανοί ή ξυλοκοπήθηκαν μέχρι θανάτου ενώ υπάρχουν αναφορές για βιασμούς γυναικών πριν τις κάψουν ζωντανές όπως και για θανάτωση εγκύου.(βλέπε διπλανή φωτο: "μια γυναίκα στην φωτογραφία, όπου πιθανά είναι έγκυος και η οποία έχει στραγγαλιστεί από καλώδιο. Προσπάθησε να αντισταθεί.Από τα εγκλήματα που διέπραξαν οι νεοναζί μεταξύ των οποίων και ο εμπρησμός του 2014 στο κτίριο των συνδικάτων που είχε ως αποτέλεσμα τον φρικτό θάνατο 42 ρωσόφωνων αντιφασιστών."-πηγή)
Οι νεοναζί στην Ουκρανία δεν είναι κάποιοι «γραφικοί» είναι πιο επικίνδυνοι ακόμα και από τους «original» ναζί της Γερμανίας.{...}To κακό είναι ότι μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, δεν έχει πραγματική γνώση των γεγονότων και αυτό γιατί η αμερικανική επιρροή έκανε ότι μπορούσε για να αποκρύψει ότι ήταν εφικτό.
Σε αυτό βέβαια βοήθησε το σύνολο των διεθνών και εγχώριων ΜΜΕ
."

Σχετικό  άρθρο, απ' όπου και τα παραπάνω αποσπάσματα:
Το έγκλημα της Οδησσού έμεινε ατιμώρητο...
Σοκ προκαλεί ντοκιμαντέρ-έρευνα γάλλου δημοσιογράφου Paul Moreira με τίτλο «Οι μάσκες της επανάστασης» για τον ρόλο των νεοναζί και της Δύσης στην Ουκρανία, την οποία χαρακτηρίζει ως «προκεχωρημένο φυλάκιο του ψυχρού πολέμου μεταξύ της Ανατολής και της Δύσης, μια χώρα στρατιωτικής, πολιτικής και ιδεολογικής διαμάχης».

Βέβαια, το ότι προέρχεται από την Γαλλία έχει την σημασία του καθώς το Παρίσι ακολουθεί μία διαφορετική πολιτική από τις ΗΠΑ και ΕΕ, ακόμα και αν δεν είναι ευδιάκριτη λόγω του «θορύβου των ημερών

Το ντοκιμαντέρ με τον τίτλο «Οι μάσκες της επανάστασης» είναι μια έρευνα του Paul Moreira, παραγωγής των Premières Lignes για το «Special Investigation».

Γυρίστηκε το 2016, δύο χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα στην Ουκρανία, γνωστά ως Ευρωμαϊντάν, τα οποία οδήγησαν στην ανατροπή του ρωσόφωνου προέδρου Βίκτορ Γιανουκόβιτς και σηματοδότησαν τη στροφή της ουκρανικής πολιτικής προς τη Δύση.

Η προβολή του ντοκιμαντέρ στη Γαλλία έναν χρόνο αργότερα προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από τις επίσημες αρχές του Κιέβου.

Ο Paul Moreira είναι Γάλλος δημοσιογράφος και σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ. Εχει σκηνοθετήσει αρκετά ερευνητικά ντοκιμαντέρ σε ζώνες συγκρούσεων, όπως το Ιράκ, το Αφγανιστάν, η Βιρμανία, η Παλαιστίνη, η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και η Σομαλία.

Η Première Lignes Télévision είναι πρακτορείο Τύπου και εταιρεία παραγωγής που δημιουργήθηκε το 2006, με εξειδίκευση στην τηλεοπτική δημοσιογραφία.

Διευθύνεται από τους δημοσιογράφους Luc Hermann και Paul Moreira.

Το βίντεο ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Κέντρο Επιστημονικών & Κοινωνικών Πρωτοβουλιών, μεριμνώντας για την παρουσίαση των ελληνικών υποτίτλων.

Το ντοκιμαντέρ καταγράφει και τη φρικιαστική πυρπόληση από τους νεοναζί του Σπιτιού των Συνδικάτων, στην Οδησσό, κατά την οποία δεκάδες άνθρωποι κάηκαν ζωντανοί ή ξυλοκοπήθηκαν μέχρι θανάτου ενώ υπάρχουν αναφορές για βιασμούς γυναικών πριν τις κάψουν ζωντανές όπως και για θανάτωση εγκύου.

Οι νεοναζί στην Ουκρανία δεν είναι κάποιοι «γραφικοί» είναι πιο επικίνδυνοι ακόμα και από τους «original» ναζί της Γερμανίας.

«Αυτή η αντιπαράθεση ήταν απλή: από τη μια πλευρά οι καλοί Ουκρανοί, οι φιλοευρωπαίοι, οι μαχητές της ελευθερίας, από την άλλη οι σύμμαχοι της Μόσχας, η σκοτεινή πλευρά της Δύναμης» τονίζεται στον πρόλογο του ντοκιμαντέρ.

«Αλλά μήπως αυτή η θέαση δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια καρικατούρα, ή ακόμη χειρότερα, προκατειλημμένη;». Ο Paul Moreira γύρισε στο Κίεβο και το ερεύνησε.  


"περήφανα' μέλη της ενσωματωμένης
στον ουκρανικό στρατό
εγκληματικής οργάνωσης της "Ταξιαρχίας
Αζόφ", που βρίσκονται από τους πρώτους
στο στόχαστρο της αποναζιστικοποίησης
της Ουκρανίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου