Σελίδες

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Η "πανεπιστημιακή αστυνομία" επί τω έργω ?

"Η γυναίκα που μπήκε σαν ασπίδα μπροστά για να προστατεύσει τον φοιτητή από τους μπάτσους που άγρια τον χτυπούσαν, η γυναίκα που έσκυψε πάνω του και του μιλούσε, που προσπάθησε να τον σώσει από τα χέρια τους, η γυναίκα που δεν κοίταξε τη δουλίτσα της, είναι... σύμφωνα με τη σελίδα Τμήμα Θεάτρου ΑΠΘ: σε κοινή θέα η καθηγήτρια της Σχολής Θεάτρου του ΑΠΘ κυρία Ριτσάτου.
Γεια σου ρε δασκάλα, γεια σου καπετάνισσα. Οh captain! My captain
!-Φωτογραφία Κωνσταντίνος Τσακαλίδης." ΠΗΓΗ

(Και σχετικό άρθρο: Επέμβαση αστυνομικών στο ΑΠΘ: Καταστολή και όργιο βίας κατά προσαχθέντα)

Την περασμένη Δευτέρα, έπειτα από κλήση του Πρύτανη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αστυνομικές δυνάμεις εισέβαλαν στους εσωτερικούς χώρους του πανεπιστημίου και διέλυσαν, ξυλοφορτώνοντας και κάνοντας χρήση δακρυγόνων, τη συγκέντρωση που πραγματοποιούσαν οι φοιτητές. Οι οποίοι είχαν ως αίτημα  να ξανανοίξουν οι Σχολές για διά ζώσης εκπαίδευση, αλλά και να καταργηθεί η νομοθετική διάταξη που φέρνει την αστυνομοκρατία στα πανεπιστήμια. Έγιναν προσαγωγές για αρκετούς από τους συγκεντρωμένους που είχαν την ατυχία να πέσουν στα χέρια των οργάνων της τάξης τα οποία, σύμφωνα και με τις καταγγελίες, επιδόθηκαν σε ...μαθήματα "εκπαιδευτικής βίας". Δίνοντας ένα σαφές μήνυμα, σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο, για τους σκοπούς και τον ρόλο της νέας "πανεπιστημιακής αστυνομίας", να υποθέσουμε; Ένα ακόμη δείγμα της σκληροπυρηνικής καταπάτησης δικαιωμάτων και συνταγματικών ελευθεριών, με πρόσχημα (πόσο βόλεψε!) την "πανδημία". Η οποία και σαφώς έχει έρωτα με δικτατορικές τάσεις, βλέπε και όλες τις απόπειρες ("ταξιδιωτικά εμβολιαστικά διαβατήρια", πχ) για υποχρεωτικό εμβολιασμό, ασχέτως του αν οι άνθρωποι "πέφτουν σαν τις μύγες" από τις παρενέργειες που φτάνουν μέχρι και το μοιραίο...

Και σε άλλες δυο αναρτήσεις που έχουν τη σημασία τους:
Όταν Η αποκαλούμενη πανδημία του κορωνοϊού τελειώσει, αργά ή γρήγορα,τότε θα ζούμε όπως οι αμοιβάδες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου