Σελίδες

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Περί των ξεσηκωμένων κατοίκων Λέσβου και Χίου (άρθρο: ένας αγωνιστικός χαιρετισμός και από τον αναρχικό χώρο)


{ Κάποιες παρατηρήσεις, προς το παρόν και από εμάς. Προχτες ο κ.πρωθυπουργός, από την Αλεξανδρούπολη, απηύθυνε θορυβημένος και ίσως απροετοίμαστος από τα εκρηκτικά γεγονότα έκκληση "να μετριαστούν οι τόνοι". Από ποιους; από τους μαζικά ξεσηκωμένους νησιώτες; Αυτούς που στη Λέσβο ενίσχυαν διαρκώς τα μπλόκα στα περάσματα προς την επιταγμένη "με το έτσι μου αρέσει και δεν ρωτάω κανέναν" έκταση για την κατασκευή των "κλειστών δομών" ταυτοποίησης και υποδοχής; Αυτών που είδαν να τους σπάνε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και να τους φτύνουν αποκαλώντας τους "τουρκόσπορους" οι αφιχθέντες με πλοία  "υπερπατριώτες" ματατζήδες (στα εκλογικά κέντρα όπου ψήφιζαν αστυνομικοί τα αποτελέσματα ουκ ολίγες φορές έδειχναν ότι οι
μισοί επέλεγαν τι άλλο; τη "χρυσή αυγή"), σαν τα θεριά που τα ξαμολάνε από τα τροχοφόρα κλουβιά τους για να κατασπαράξουν τον κόσμο; Αυτών που έτρωγαν στη μάπα τα επικίνδυνα χημικά μέχρι που αυτά τελείωσαν και ζητήθηκε από τους άσχημα στριμωγμένους εισβολείς νέο απόθεμα; Αυτών, στη Χίο, που μετά από το ρεσιτάλ βίας σε βάρος τους "σάλταραν" και μπούκαραν σε ξενοδοχείο όπου διέμεναν εισαγόμενοι αστυνομικοί προπηλακίζοντάς τους και πετώντας τους τα πράγματα στο ρέμα, ενώ ακόμη και οι καμπάνες των τοπικών εκκλησιών (!) καλούσαν τον κόσμο να ενισχύσει τις γραμμές της δυναμικής διαμαρτυρίας; Όλων αυτών που, αν και σε μεγάλο ποσοστό στις τελευταίες εκλογές είχαν στηρίξει τη νυν κυβέρνηση, τώρα επέλεξαν μαζικότατα το δρόμο της γενικής απεργίας και της ανυποχώρητης διαμαρτυρίας, παρά τις άγριες ορδές των ένστολων ροπαλοφόρων που στάλθηκαν να τους "συνετίσουν";  Δηλαδή της ελληνικής "riot police" που ζηλεύει τις μεθόδους των Ευρωπαίων συναδέλφων της, και η οποία με άνωθεν εντολές τα μάζεψε τελικά, πριν ξεφύγει τελείως η κατάσταση σε μη ελεγχόμενες από τα πάνω καταστάσεις, μετρώντας μώλωπες και με κάμποση αίσθηση τρομάρας στα σακίδιά της (λέγεται μάλιστα ότι έπεσαν και κάποιες προειδοποιητικές μπαλωθιές των κατοίκων στον αέρα) για να επιστρέψει ακτοπλοϊκώς στην έδρα της...Και τέλος: τι θα πει κλειστές δομές; Δηλαδή όποιος μπαίνει εκεί μέσα δεν ξαναβγαίνει και ποιος και πώς θα το διασφαλίζει αυτό; και πώς βοηθάει αυτή η μεθόδευση τόσο τους έγκλειστους όσο και τους γηγενείς κατοίκους; Αυτούς τους τελευταίους που ύψωσαν ανάμεσα στα άλλα και το πανό με το σύνθημα "ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΨΥΧΩΝ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ". Φυσικά η προσφυγιά είναι μεγάλη μπίζνα! Και για τους πραγματικούς και αποδεδειγμένα πρόσφυγες και για αυτούς που δεν πληρούν τις ιδιότητες ή αιτίες που προσδιορίζει αυτός ο όρος. Πάντως αποτελεί γεγονός ότι μια συντριπτικά μεγάλη πλειοψηφία καταφθάνει με εξαφανισμένα χαρτιά, (οπότε και για ποια "ταυτοποίηση" μιλάνε;) κάπου μεταξύ της διαδρομής, π.χ. , Σομαλίας ή Αφγανιστάν προς τη με φιλοδοξίες περιφερειακής υπερδύναμης Τουρκία και από εκεί προς τα στενάζοντα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου... Αλλά πάντως με  κινητά στα χέρια όπου με δικές τους ομολογίες τους τα προμηθεύουν στη γείτονα χώρα και με 20άρηδες ή και 25άρηδες να βαφτίζονται "ασυνόδευτα ανήλικα". Μπίζνες υπερκερδοφόρες για πολλές ύποπτες ΜΚΟ. Με ομιχλώδη οικονομικά αλλά και στόχους, καθώς και με προκλητικά υψηλά έσοδα τόσο από δημόσιους όσο και από αμφιλεγόμενους ιδιώτες χορηγούς...Όμως αυτό αποτελεί σημαντικό θέμα άλλης ανάρτησης...}



Mία αναρχική άποψη για τα όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες στα νησιά του βόρειου Αιγαίου Λέσβο και Χίο :

Τα σέβη μας στους αγωνιζόμενους νησιώτες Λέσβου, Χίου και Σάμου

Σίγουρα δεν τα χρειάζονται αλλά πρέπει να τους τα αποδώσουμε. Το θέαμα των ηττημένων πραιτόρων της κεντρικής εν Ελλάδι εξουσίας, που τόσο αλαζονικά επιχείρησε να επιβάλλει την θέλησή της στους νησιώτες, ήταν εξόχως καθάρσιο του τέλματος στο οποίο τους είχαν οδηγήσει.
Βέβαια, τίποτε δεν τελείωσε, όλα τα ζητήματα παραμένουν ανοιχτά και το κράτος θα επανέλθει, όσο κι αν σήμερα γελοιοποιείται λέγοντας πως «η πρώτη φάση των εργασιών έχει ολοκληρωθεί». Είναι πολύ σημαντικό, όμως, το γεγονός ότι οι κάτοικοι επανοικειοποιήθηκαν, σ’ ένα βαθμό τουλάχιστον, τις υποθέσεις του τόπου τους παύοντας να υφίστανται ως έρμαια τους σχεδιασμούς ορατών και αόρατων κέντρων εξουσίας, εντόπιων και διεθνών. Έδειξαν τι σημαίνει να ανήκεις σε έναν τόπο: Τίποτε δεν μπορεί να συμβεί σ’ αυτόν χωρίς την δική σου ευθύνη, συμμετοχή και θέληση. Και αυτό έχει τη σημασία του απέναντι σε ένα κυρίαρχο ιδεολογικό ρεύμα όπου υποτίθεται πως κανένα έδαφος δεν ανήκει σε κανέναν μόνο και μόνο για να υπονοηθεί και να επιβεβαιωθεί πως ανήκει αποκλειστικά στους νεο-φεουδάρχες της πολιτικής και της οικονομίας.

Έχει σημασία να θυμηθούμε πως αυτοί είναι οι ίδιοι άνθρωποι που διέσωζαν και φρόντιζαν τους θαλασσοδαρμένους είτε πρόσφυγες είτε μετανάστες που έφταναν στις ακτές τους. Δεν υπάρχει καμία αντίφαση στις αλλοτινές με τις τωρινές τους πράξεις. Καλώς έπραξαν τότε, φερόμενοι ως άνθρωποι απέναντι σε ανθρώπους, καλώς πράττουν και τώρα αρνούμενοι να έχουν στον τόπο τους ουσιαστικά κολαστήρια και φυλακές που δεν τιμούν κανέναν. Αρνούμενοι επίσης να αποδεχτούν την επιβολή ενός καθεστώτος υποχρεωτικής ανάμειξης πληθυσμών με όρους που κανείς δεν γνωρίζει και κανείς δεν ελέγχει πέραν των πρακτόρων του ΟΗΕ όπως οι ποικιλώνυμες ΜΚΟ. Δεν υπάρχει τίποτε το κακό στην ανάμειξη πληθυσμών όταν αυτό συμβαίνει με φυσικό τρόπο και με τη θέληση των άμεσα εμπλεκόμενων. Όταν όμως η ανάμειξη πληθυσμών γίνεται εργαλείο της γεωπολιτικής, του πολέμου, της κατάκτησης και της διάλυσης κοινωνικών χώρων, όπως πράγματι συμβαίνει τώρα, τότε τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και δεν πρέπει να επιχειρείται να θολώνεται το τοπίο με επικλήσεις δήθεν ανθρωπιάς, ειδικά από όσους βοήθησαν στο να συγκροτηθεί το απάνθρωπο τέρας της Μόριας.

Εκείνη την εποχή λοιπόν, κάποιοι στην Ευρώπη ουσιαστικά ειρωνεύονταν τους νησιώτες προτείνοντάς τους για βραβείο Νόμπελ ανθρωπιάς. Τότε δεν ήταν φανερό πως τους ειρωνεύονταν, αλλά έτσι ήταν: αυτοί γνώριζαν το που θα καταλήξει η κατάσταση με την σχεδιασμένη δήθεν «ολιγωρία» των «υπευθύνων». Πρώτα επιτρέπουμε στο πρόβλημα να διογκωθεί και μετά επιβάλλουμε μια εξ αρχής προκαθορισμένη «λύση» που επιθυμούμε. Είναι μια ακόμη ένδειξη έσχατης χαιρεκακίας από την πλευρά των εξουσιαστών, το να χρησιμοποιούν δηλαδή την ίδια την ανθρωπιά προκειμένου να καταστρέψουν ανθρώπους. Αυτό για κανένα λόγο δεν πρέπει να επιτρέπεται να συμβαίνει, ακόμη κι αν πρέπει να επιδεικνύεται σκληρότητα: Το αντίθετο μοιραία υποστηρίζει και εμπεδώνει την απανθρωπιά.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι πως σε κανέναν δεν επιτρέπεται να έχει μια πατρίδα εντός της οποίας να δύναται να αναπτύξει ελεύθερα την δημιουργικότητά του σύμφωνα με την φύση του εκάστοτε τόπου. Ούτε στον πρόσφυγα που την έχασε και ουσιαστικά την έχασε οριστικά γιατί κανείς εξουσιαστής δεν τον θέλει να ξαναγυρίσει πίσω (το παράδειγμα της Συρίας είναι ενδεικτικό). Ούτε στον μετανάστη που την απαρνήθηκε ποιος ξέρει για ποιον λόγο ή ανώτερη βία. Αλλά ούτε και στους γηγενείς οι οποίοι δέχονται τα κύματα όλων αυτών των πληθυσμών. Εάν λοιπόν κανείς δεν έχει πατρίδα, τότε το πεδίο ανοίγεται άπλετο στην παγκόσμια κυριαρχία να αλωνίζει όπως θέλει, όπου θέλει, δίχως να λογαριάζει καμιά τοπική θέληση, ότι χρώμα ή χαρακτηριστικό και να έχει αυτή. 

Γι’ αυτό εύγε και πάλι, εύγε…

 το ακριβώς παραπάνω δανειστήκαμε από το pyrgitai.gr - Για μια αναρχική απελευθερωτική προοπτική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου