Γίνεται αλόγιστη και ανεύθυνη εκμετάλλευση της γνώσης για
πρακτικούς σκοπούς και με την τυφλή πίστη για τις επιθυμητές προσδοκίες.
Γίνεται κατάχρηση της γνώσης και της αξιοπιστίας και εισβολή στο μυαλό μας και
στη φυσική μας υπόσταση. Εισβολή πληροφοριών και λεπτομερειών της γνώσης, που
αρμόζουν σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και όχι για το ανθρώπινο μυαλό και με
ψυχολογική βία μέσα στο χώρο της εκπαίδευσης, από την παιδική ηλικία.
“Εισβάλλουν” συστηματικά απόψεις, αξίες, πρότυπα και αυταπάτες με την επίκληση
του “θεού” της Επιστήμης και καλλιεργούν συστηματικά την εντύπωση του “επαρκώς
γνωστού” στη θεωρία και της “τελειότητας” στα τεχνολογικά επιτεύγματα και
υποβαθμίζεται ο ρόλος της τύχης μέσα στη σκέψη, όπως και ο δημιουργικός ρόλος
της σκέψης για την έρευνα.
Προφορικά, γραπτώς, συνειδητά και απρόσεκτα, από
παράνοια και από ανοησία, με την εφαρμογή της γνώσης και με τον εξειδικευμένο
ρόλο των επαγγελματιών, που σε χιλιάδες περιπτώσεις και κατά κύματα είναι
απατεώνες, μικροί και μεγάλοι. Βρίσκονται πανταχού παρόντες και εμείς
βρισκόμαστε στο στόχαστρο τους. Στο χώρο της ενημέρωσης, στο χώρο της ιατρικής,
στις βιομηχανίες, στην πολιτική, στο στρατό μέχρι και σε μοναστήρια...
Δημιουργούν και εκμεταλλεύονται με τον εξυπνότερο τρόπο τις
σχέσεις εξάρτησης για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και την προσωπική
τους ανάδειξη. Κάνουν ανεύθυνα πειράματα και ακόμα χειρότερα, εφαρμόζουν
αμφίβολες θεωρίες και επικίνδυνες ιδέες για να επιβληθούν στα πράγματα και να
τα προσαρμόσουν στη “δική τους” αλήθεια.
Πολιτικο-οικονομικές θεωρίες,
ψυχολογικές θεωρίες, παραχάραξη της ιστορίας, έρευνες και θεωρίες που
προβάλλονται όχι για τη σπουδαιότητα και την αξιοπιστία τους, αλλά λόγω
συμφερόντων, μέσω διαφημιστικών τεχνασμάτων και από δημοσιογραφικές επιδιώξεις
(βλάπτει τελικά η ακτινοβολία των κινητών;). Θα μπορούσαμε να γράψουμε μία
εγκυκλοπαίδεια ιστορίας για την αντι-πρόοδο της επιστήμης σε όλους τους τομείς
εάν συγκεντρώναμε υλικό από τη μακραίωνη εμπειρία !
Κώστας Γ. Νικολουδάκης για το EDW HELLAS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου