Η Μόρφωση δεν έχει στόχο να δημιουργήσει "επιστήμονες" ή υπαλλήλους, αλλά να αλλάξει εσωτερικά τον άνθρωπο. Δεν τελειώνει στο πανεπιστημιακό πτυχίο και την επαγγελματική κατάρτιση ή εξειδίκευση, αλλά ξεκινά αμέσως μετά από αυτό. Μόνο έτσι ο άνθρωπος καθίσταται λειτουργικός, ξεφεύγει από το στάδιο της βαρβαρότητας, όπως η "επιστημονική αμορφωσιά" και συχνότατα αναλγησία. Είναι μια διαδικασία αυτοτροφοδοτούμενη, αυτοδημιούργητη και αέναη. Διαυγής, ικανή στην αποκωδικοποίηση και σταχυολόγηση των προσλαμβανόμενων από την εκπαίδευση γνώσεων, συνθετική ως προς τις γνώσεις και πληροφορίες που έχει κάποιος αποκτήσει και καθοριστική στην απόκτηση ελευθερίας πνεύματος.
Η εκπαίδευση που καναλιζάρει τη μόρφωση σύμφωνα με τα πλάνα και ανομολόγητες επιδιώξεις των "εκπαιδευτών", τόσο στο πεδίο της άσκησης εξουσίας όσο και κατά συνέπεια της μετέπειτα οικονομικής εκμετάλλευσης των "εκπαιδευόμενων", δεν έχει σχέση με τη μόρφωση.
Ένας μορφωμένος άνθρωπος δεν τρέμει τον θάνατο και δεν φοβάται τη ζωή. Και είναι πάντα ανοιχτός στην έμπνευση, αυτή που μπορεί να κάνει καλύτερο τον κόσμο μέσα κι έξω από αυτόν. Βρίσκεται σε διαλεκτική σχέση με το σύμπαν εντός και εκτός του..
Ο κόσμος που οραματίζεται η συμμορία της παγκοσμιοποίησης -και οι "μαούνες σκέψης" που υπόκεινται σε αυτήν και σχεδιάζουν προγράμματα και εκπαιδευτικές ατζέντες- δεν επιθυμεί ούτε για αστείο μορφωμένους ανθρώπους..
Ο Ένοικος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου