ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

" To τέλος της εκπαίδευσης.Παρέδωσαν τα σχολεία στους Αμερικάνους δισεκατομμυριούχους Bill Gates και Warren Buffet (στους μετανθρωπιστές).Το ψηφιακό σχολείο, ένα φυτώριο για μελλοντικούς cyborgs.Το δημόσιο σχολείο θα γίνει ένα ψηφιακό γκαράζ για την πλέμπα.Tα παιδιά της ελίτ θα πηγαίνουν σε κανονικά σχολεία για ”ταλαντούχα παιδιά” με πραγματικούς δασκάλους και βιβλία "

{ ΩΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ technofreaks (κι εδώ στην Ελλάδα για όσους ενθουσιάζονται με την εξ αποστάσεως "εκπαίδευση" και τις "δυνατότητες" της), φωστήρες χάραξης εκπαιδευτικών πολιτικών, "επιστημονικοί" συμβουλάτορες, "μέντορες" και γονείς και κηδεμόνες"Τα δημόσια σχολεία προορίζονται να γίνουν ένα ψηφιακό γκαράζ. Δεν θα υπάρχουν πλέον συζητήσεις στην τάξη. Όλοι θα επικεντρωθούν στο δικό τους εξατομικευμένο εκπαιδευτικό έργο. Το σχολείο θα γίνει ένας αυτιστικός παράδεισος! Που θα γίνει τελικά χωρίς αποκλεισμούς "  Να χαρούμε εμείς προοδευτικές μεθοδεύσεις ! Σας προτρέπουμε να διαβάσετε κι αυτό το φοβερό άρθρο: Η ψηφιακή αποβλάκωση: μια μαζική παιδοκτονία }


Το ψηφιακό σχολείο, ένα φυτώριο για μελλοντικούς cyborgs.

Από τον Vincent Held* για τη Liliane Held Khawam

"Γιατί έχουμε [ακόμα] δημόσιο σχολείο στις Ηνωμένες Πολιτείες;" αναρωτήθηκε ο Μπιλ Γκέιτς το 2015. 
{σχόλιο δικό μας: Υγεία-Παιδεία: νάτος πάλι ο Billyboy! Σαν τερατώδες χταπόδι που απλώνει τα θανατηφόρα πλοκάμια του πάνω σε κάθε ζωτικό τομέα για την κοινωνία των ανθρώπων...}

Ενώ τα παιδιά της ελίτ, οι αυτοανακηρυχθέντες θεοί, πηγαίνουν σε σχολεία όπου τα παιδιά τους μαθαίνουν να διαβάζουν σε πραγματικά βιβλία και να γράφουν σε πολύ συγκεκριμένα τετράδια, τα παιδιά των έκτοτε «άχρηστων» οφείλουν να επιχαίρουν που είναι αιχμάλωτα από συσκευές υπό τον έλεγχο του BigTech στη Silicon Valley της Καλιφόρνια.

Ο Bill Gates δεν τελείωσε με την ( σσ. υγειονομική ) ταφή της ανθρωπότητας γενικότερα και της κοινωνίας ειδικότερα. Είναι συνέταιρος με τον Warren Buffet τον άλλον δισεκατομμυριούχο στην Berkshire Hathaway. Σε μια ανταλλαγή ενδεδειγμένων τακτικών ο Warren Buffet** είναι ένας από τους μεγαλύτερους χρηματοδότες του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates.
Αυτοί οι εκπρόσωποι της πολύ υψηλής παγκόσμιας χρηματοδότησης ενδιαφέρονται πολύ για τα παιδιά σας. Και ονειρεύονται τον μετα-ανθρωπισμό (posthumanisme).

Πρόσφατα η κυρία Gates εμπιστεύθηκε σε συνέντευξή της στο CNBC ότι αν αυτή όφειλε σήμερα όλα να τα ξανακάνει θα κατευθυνόταν προς το συνδυασμό της τεχνολογίας με τη βιολογία.

Η τρέχουσα πανδημία αποτελεί μια ονειρεμένη ευκαιρία για την προετοιμασία ενός βρεφικού σταθμού (φυτώριου) cyborg … χάρη στο ψηφιακό σχολείο

LHK

Διαβάστε ομοίως:

https://lilianeheldkhawam.com/2018/03/28/lintoxiction-numerique-de-vos-enfants-valerie-chenard/
 
https://lilianeheldkhawam.com/2018/02/09/vos-enfants-sont-fiches-des-la-maternelle-valerie-chenard/

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Πως οι GAFAM θα σκοτώσουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Vincent Held/Antipresse
 
Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι το κλείσιμο των σχολείων δεν θα έγινε από τους GAFAMs τυχαία (κατά λάθος)!

Οι ψηφιακοί γίγαντες ετοιμάζονταν εδώ και καιρό να παρέχουν υπηρεσίες «εξ αποστάσεως μάθησης». Google Classroom, Apple School Manager, Microsoft Educator Center ή ακόμα και Facebook Blueprint.Τόσες πολλές προσκλήσεις έγιναν σε σχολεία και πανεπιστήμια για τη δημιουργία ψηφιακών τάξεων για την στανταροποίηση της παρακολούθησης των μαθητών τους.

Αναφορικά με το Facebook ειδικότερα, εδώ και χρόνια αυτό πειραματίζεται με μαθητές των σχολείων Summit Schools (των οποίων ο Bill Gates είναι μέτοχος), προτείνοντάς τους σχέδια υπέρμετρης μελέτης διαχειριζόμενα αυτόματα από ένα λογισμικό. Μια προσέγγιση που μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε μέντορες, υπεύθυνους για την παρακολούθηση της προόδου κάθε μαθητή στην επίτευξη του «εξατομικευμένου εκπαιδευτικού έργου» του. Με άλλα λόγια: τα παραδοσιακά “μαθήματα” αντικαθίστανται σε μεγάλο βαθμό από τους “πόρους” που διατίθενται στο διαδίκτυο και “ως επί το πλείστον δωρεάν”.

Φαίνεται λοιπόν ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών που εξοικονομούνται επιτρέπουν όχι μόνο να επενδύουν στην «εξατομικευμένη παρακολούθηση» κάθε μαθητή, αλλά και να αγοράζουν στο Διαδίκτυο το διδακτικό περιεχόμενο που θα έλειπε.

Και αυτό έρχεται βολικά, επειδή η Amazon μόλις δημιούργησε μια marketplace ειδικά αφιερωμένη στην “αγορά και πώληση εκπαιδευτικών πόρων”. Με μια κάποια (δι)αίσθηση της επικαιρότητας!

Ένα σχολείο χαμηλών προδιαγραφών … αλλά τελείως χωρίς αποκλεισμούς!

Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ψηφιακοί γίγαντες αναπτύσσουν ένα σχολικό μοντέλο χαμηλού επιπέδου, που απαιτεί λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό – και, τελικά, λιγότερες αίθουσες διδασκαλίας. Ακριβώς για την προώθηση αυτών των νέων «εκπαιδευτικών τεχνολογιών», η ΕΕ ξεκίνησε το European Schoolnet Network, το οποίο φιλοξενεί, για παράδειγμα, το #MicrosoftEDULab, χρηματοδοτούμενο από την εταιρεία Bill Gates. (Μεταξύ των συνεργαζόμενων εταιρειών, υπάρχει επίσης το Google for Education για την “εξ αποστάσεως εκπαίδευση” ή … LEGO Education, που στοχεύει στην “ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών” χρησιμοποιώντας αυστηρά περιεκτικά παιχνίδια ρόλων .)

‘Η  Ελβετία, αντίθετα με την Αυστρία, είναι χώρα μέλος του European Schoolnet Network. Είναι επομένως πολύ λογικό ότι ένας μεγάλος αριθμός ελβετικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να εγγράφονται σ’ αυτό το καινοτόμο μοντέλο του ψηφιακού σχολείου.Εκτός από τον επίσημο ιστότοπο της Συνομοσπονδίας (Educa.ch), θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το Διακαντονικό Συνέδριο για τη Δημόσια Εκπαίδευση στη Γαλλόφωνη Ελβετία, την εκπαιδευτική πύλη του Fribourg, το HEP του καντονιού του Vaud κ.λπ.

Οι εκπαιδευτικοί που συνεργάζονται σήμερα στην εφαρμογή των projets «MITIC» υποψιάζονται ότι απεργάζονται τον δικό τους αποκλεισμό από τα λογισμικά χαμηλών προδιαγραφών;

Άλλωστε, δεν είναι στόχος ορισμένων από τα ιδρύματά μας (το HEP, να μην τα ονομάσουμε) να αντικαταστήσουν την διδασκαλία από την παιδαγωγική;

Σίγουρα, το παιδί σας δεν θα μάθει γραμματική ή ορθογραφία. Σίγουρα δεν θα έχει καμιά πιθανότητα ανάπτυξης κάποιου κριτικού πνεύματος.

Σίγουρα δεν θα έχει πραγματικά την ευκαιρία να ανακαλύψει μια γεύση για σπουδαία λογοτεχνία. Σίγουρα δεν θα έχει την δυνατότητα να κάνει πρακτική εξάσκηση στις ξένες γλώσσες μ΄έναν συζητητή καλού επιπέδου..

Σίγουρα η ικανότητά του να επιλύει συστήματα εξισώσεων θα είναι κάπως περιορισμένη. Αλλά θα έχει μάθει να εργάζεται με αυτόνομο τρόπο!Αλλά θα μπορεί να “κάνει κριτική και ελεγχόμενη χρήση” των κοινωνικών δικτύων! Αλλά ό,τι θα γράφει θα διορθώνεται αυτόματα από λογισμικό που σέβεται τους κωδικούς της γραφής χωρίς αποκλεισμούς!

Αλλά θα επαναλαμβάνεται κάθε φορά που κατά λάθος χρησιμοποιεί μια «σεξιστική» ή με άλλο τρόπο έκφραση διακρίσεων! Αλλά οι αυτιστικοί άνθρωποι που προσπαθεί να ενσωματώσει η σχολή Vaudois στις κανονικές τάξεις θα επωφεληθούν επιτέλους από μια τέλεια ίση ευκαιρία! Επειδή δεν θα υπάρχουν πλέον συζητήσεις στην τάξη. Όλοι θα επικεντρωθούν στο δικό τους εξατομικευμένο εκπαιδευτικό έργο. Το σχολείο θα γίνει ένας αυτιστικός παράδεισος! Θα γίνει τελικά χωρίς αποκλεισμούς.

Ένα projet που μπορεί να υπολογίζει στην υποστήριξη του EPFL

Αρχίζουμε να κατανοούμε το ενδιαφέρον του Μπιλ Γκέιτς για το εκπαιδευτικό σύστημα «common core»,με τους θεαματικά χαμηλούς μαθησιακούς του στόχους και την έντονη επιθυμία του να συμπεριλάβει στις ομάδες του τους πιο ανίκανους μαθητές – και ιδιαίτερα εκείνους με αυτισμό.Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε ήδη να αντικαταστήσει ένα σημαντικό μέρος των υπαρχουσών θέσεων εργασίας, τα δημόσια σχολεία προορίζονται να γίνουν ένα ψηφιακό γκαράζ. Υπό αυτήν την προοπτική, μόνο τα παιδιά που έχουν “ανιχνευθεί” ως “προικισμένα” θα εξακολουθούν να μπορούν να επωφεληθούν από μια λογική ποιοτικής εκπαίδευσης. Όπως και εκείνα των οποίων οι γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα να τους προσφέρουν ιδιωτική εκπαίδευση. (Μπορούμε λοιπόν να καταλάβουμε καλύτερα από πού προέρχεται η πρόσφατη μόδα για ” σχολεία προικισμένων-αρίστων”, η οποία άνθισε παντού στα γεωγραφικά πλάτη μας εδώ και λίγα χρόνια.

Fridays for future και «απεργίες» όλων των ειδών (για κλίμα, γυναίκες, για μέλλον…) για τους ανεγκέφαλους εθισμένους στο smartphone και στην à la «tablette παιδαγωγική».
Ή να που η πολύ διάσημη Ομοσπονδιακή Πολυτεχνική Σχολή της Λωζάνης (EPFL) φαίνεται να θέλει να ενθαρρύνει την εμφάνιση, στην Ελβετία, του δημόσιου σχολικού συστήματος με έκπτωση που η GAFAM επιδιώκει να μας επιβάλει!………….

Εν κατακλείδι, θα επιμείνουμε το γεγονός ότι η διδασκαλία της άγνοιας, που είναι το αληθινό αντικείμενο του «του ψηφιακού σχολείου», είναι συμπαραγωγή της επανάστασης της τεχνητής νοημοσύνης και των καταστροφικών συνεπειών που πρέπει να έχει σχετικά με την απασχόληση.
Αυτό είναι αυτό που εξήγησε πολύ καλά ο Xavier Comtesse πριν από δύο χρόνια, σε μια σύντομη, αλλά συναρπαστική δημοσίευση αφιερωμένη στην εξέλιξη των εκπαιδευτικών συστημάτων::
«Η εκπαίδευση μεγάλης κλίμακας δεν δημιουργήθηκε για να παρακινήσει τα παιδιά ή για να εκπαιδεύσει επιστήμονες, εφευρέθηκε για να εκπαιδεύσει τους ενήλικες προρισμένους να κάνουν να λειτουργήσει ένα κάποιο παραγωγικό σύστημα.»
Ωστόσο, το παραγωγικό μας σύστημα χρειάζεται όλο και λιγότερους ανθρώπινους πόρους, είτε όσον αφορά τα όπλα … είτε τον εγκέφαλο.

Vincent Held / 29.4.2020 antipresse.net
1/5/20lesmoutonsenrages


*O Vincent Held σπούδασε Πολιτική Οικονομία και Οικονομικά στα πανεπιστήμια της Lausanne, St-Gall και Bocconi. Διπλωματούχος Master of Science in Finance de HEC Lausanne en 2007, εργάστηκε από το 2008 στον τομέα της συμβουλευτικής Ανθρώπινων Πόρων.Βιβλία του: Après la crise,Une civilisation en crise,La crépuscule de la Banque nationale suisse

**Η μονάδα εκπαίδευσης « Warren Buffett (Magnat d’affaires américain) » είναι μέρος προγραμμάτων ανοιχτής εκπαίδευσης και εξ αποστάσεως (FOAD Online) προτεινόμενα από την EENI Global Business School (École d’Affaires)


Δανειστήκαμε τα παραπάνω από ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου