Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Δυο σκίτσα γεμάτα ανοιχτές πληγές




Πάρθηκαν από το δωρεάν έντυπο δρόμου " Η ελευθερία αρχίζει από Α "
ηλεκτρονική διεύθυνση: http://eleftheriakiskepsi.blogspot.gr/



Η ώρα των Απάτσι

http://antidras.blogspot.gr/2013/01/free-spirit-warrior-e.html

Ένα τραγούδι από τα περασμένα μα όχι ξεχασμένα και πάντα επίκαιρα.

Κι αν είμαστε οι Ινδιάνοι μέσα στην άγρια Δύση, του σύγχρονου Δυτικού "πολιτισμού", μια είναι η υπενθύμιση στους "εκπολιτιστές":

όσα στρατόπεδα συγκέντρωσης κι αν φτιάξετε, όσους "καταυλισμούς" για να μας πετάξετε μέσα, όσα δηλητήρια κι αν μας σερβίρετε, όσους (τηλε)"ιεραπόστολους" κι αν επιστρατεύσετε για να μας παραμυθιάσουν, όσα μαντρόσκυλα κι αν ξαμολύσετε να γαβγίζουν για καθαρόαιμες ράτσες...

να προσέχετε τα σκαλπ σας! Το τόμαχοκ δεν αστειεύεται όταν όλες οι "φυλές" ενωθούν..! Και τα τύμπανα ηχήσουν σε άγριους, αδούλωτους, περήφανους ρυθμούς!


ΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ

Φέτος θα’ναι διαφορετικά…



Εδώ και 6 χρόνια, η Πρωτοβουλία Κατοίκων Καισαριανής έχει οργανώσει δεκάδες πολιτικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις στον χώρο του Σκοπευτηρίου με χαρακτήρα αυτοοργανωμένο και αδιαμεσολάβητο πέρα από θεσμούς, χορηγούς και χρήματα. Η διαχρονική αυτή κίνηση αποτελεί μια από τις κοινωνικές συνισταμένες που συμβάλλουν στην ανάδειξη του Σκοπευτηρίου όχι ως μνημείου ή μουσείου αλλά ως ζωντανού και δημόσιου χώρου κοινωνικής συναναστροφής, συλλογικής έκφρασης, ιστορικής μνήμης.


Το Σάββατο 25 Μάη πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Σκοπευτηρίου της Καισαριανής, έξω ακριβώς από τον τοίχο όπου εκτελέστηκαν τον Μάη του 1944 200 αγωνιστές κομμουνιστές, η θεατρική παράσταση «Σύντροφοι, καλημέρα» βασισμένη στα γραπτά της Μέλπως Αξιώτη. Το θεατρικό μονόπρακτο της Ιωάννης Μπιλήρη κατάφερε να ξαναζωντανέψει τις μνήμες της αγωνίστριας και να τις μετατρέψει σε ζωντανό πολιτικό μήνυμα. Μήνυμα βαρυσήμαντο και συγκινητικό που έπαιρνε ζωηρή μορφή έξω από τον τοίχο της Καισαριανής, ένα από τα πιο ιστορικά φορτισμένα σημεία της Αντίστασης όπου εκτελέστηκαν 600 αγωνιστές από τις δυνάμεις κατοχής και τους ντόπιους συνεργάτες τους. Πριν και μετά τη θεατρική παράσταση, ο χώρος με τις πλάκες όπου αναγράφονται τα ονόματα των εκτελεσθέντων καθώς και ο χώρος του τοίχου και των πολυβόλων παρέμενε ανοιχτός για όλους και αποτέλεσε ευκαιρία για πολλούς ανθρώπους να τα δουν για πρώτη φορά.

Πώς Λειτουργεί ο Νους



How the Mind Works robots-How the Mind Works How the Mind Works robots 1 2           Metropolis (7) Metropolis (1) Metropolis (26)


Βασικός Εξοπλισµός: Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά ροµπότ στα µυθιστορήµατα, αλλά κανένα στην πραγµατική ζωή; Θα µπορούσα να πληρώσω πολλά για ένα ροµπότ που θα µπορούσε να µαζεύει τα πιάτα ή να κάνει απλές δουλειές. Όµως δεν θα το κάνω µέσα σ’ αυτόν τον αιώνα και προφανώς ούτε στον επόµενο. Φυσικά, υπάρχουν ροµπότ που συγκολλούν ή βάφουν σε τράπεζες συναρµολογήσεως και τριγυρίζουν στις αίθουσες των εργαστηρίων. Η ερώτησή µου αφορά στις µηχανές που περπατάνε, µιλάνε, βλέπουν και σκέφτονται πολλές φορές καλύτερα απ’ ότι τα αφεντικά τους.

Από το 1920, όταν ο Karel Capek εφηύρε τη λέξη ροµπότ στο έργο του «R.U.R.» οι συγγραφείς τα έπλασαν µε τη φαντασία τους: ο Speedy, ο Cutie και ο Dave στο «I, Robot» του Isaac Asimov, ο Robbie στο «Μονοµαχία δύο κόσµων», το δονούµενο κουτί στο «Χαµένοι στο διάστηµα», οι daleks στο «Doctor Who», η Rosie η υπηρέτρια στο «The Jetsons», ο Nomad στο «Star Trek», ο Hymie στο «Get Smart», οι ανέκφραστοι µπάτλερ και οι διαπληκτιζόµενοι µικροέµποροι στον «Υπναρά», ο R2D2 κι ο C3PO στον «Πόλεµο των άστρων», ο Εξολοθρευτής στον «Εξολοθρευτή», ο Υπολοχαγός Data στο «Σταρ Τρεκ: Η επόµενη γενιά» και οι ευφυολόγοι ταινιοκριτικοί στο «Mystery Science Theater 3000».

Αυτό το κεφάλαιο δεν αφορά στα ροµπότ αλλά στην ανθρώπινη νόηση. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι είναι ο νους, από πού προήλθε και πώς µας επιτρέπει να βλέπουµε, να σκεφτόµαστε, να αισθανόµαστε, να αλληλεπιδρούµε και να επιδιώκουµε υψηλότερες αναζητήσεις όπως η τέχνη, η θρησκεία και η φιλοσοφία. Στην πορεία θα προσπαθήσω να ρίξω φως σε καθαρά ανθρώπινες ιδιαιτερότητες. Γιατί οι αναµνήσεις φθίνουν; Πώς το µακιγιάζ αλλάζει την εµφάνιση ενός προσώπου; Πώς προκύπτουν τα εθνολογικά στερεότυπα και πότε γίνονται παράλογα; Γιατί οι άνθρωποι χάνουν την ψυχραιµία τους; Τι κάνει τα παιδιά να είναι πειραχτήρια; Γιατί οι ανόητοι ερωτεύονται; Τι µας κάνει να γελάµε; Και γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν στα φαντάσµατα και στα πνεύµατα;

Σοκ: Από το 2020 έρχονται για όλους συντάξεις πείνας 360 ευρώ Πηγή: Σοκ: Από το 2020 έρχονται για όλους συντάξεις πείνας 360 ευρώ



Eρχονται συντάξεις πείνας προειδοποιεί η Τράπεζα της Ελλάδoς στην έκθεσή της, στην οποία εκτιμά πως είναι αναγκαία η ιδιωτική ασφάλιση για αξιοπρεπείς συντάξεις στο μέλλον.
Σοκ: Από το 2020 έρχονται για όλους συντάξεις πείνας 360 ευρώΣτην Εκθεσή της η Τράπεζα της Ελλάδος προειδοποιεί πως το νέο συνταξιοδοτικό τοπίο που διαμορφώνεται στη χώρα θα φέρει ξανά τα πάνω κάτω στους συνταξιούχους, αφού μοναδική σταθερά θα είναι η βασική σύνταξη των 360 ευρώ και όλο το υπόλοιπο ποσό θα χτίζεται με συντελεστές, οι οποίοι θα οδηγούν σε αναλογική σύνταξη υπολογιζόμενη επί του συνόλου των αποδοχών και των εργασιακών ετών που έχουν διανυθεί από την πρώτη ημέρα πρόσληψης.

Ετοιμα τα μέτρα, θα ισχύουν το 2020

Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Το Αηδόνι και η Φωτιά



 Στη διάρκεια μιας μεγάλης πυρκαγιάς στο δάσος, όλα τα ζώα τρέχουν να ξεφύγουν από τη φωτιά εκτός από ένα αηδόνι, το οποίο παίρνει μια σταγόνα νερό στο ράμφος του, πετάει πάνω από τις φλόγες και τη ρίχνει στη φωτιά.

«Είσαι τρελός, δεν θα σταματήσεις την πυρκαγιά!», του λέει ένα ζώο. 

«Το ξέρω», απαντά το αηδόνι, «όμως κάνω αυτό που μου αναλογεί...»



To είδαμε ΕΔΩ

Περί ιδιώτη, ιδιωτικών συμφερόντων και ιδιωτικοποίησης

αρχαία πινακίδα

Aς δούμε την ετοιμολογία της λέξης ιδιώτης (απ'όπου προκύπτει και το επίθετο ιδιωτικός/ή/ό, που συνοδεύει ουσιαστικά όπως η λέξη συμφέρον/οντα ):

" Η λέξη "idiot" που στα αγγλικά σημαίνει "ηλίθιος", χαρακτηρίζει όπως και στην Ελληνική τα άτομα χαμηλού νοητικού επιπέδου και προέρχεται από την Ελληνική λέξη Ιδιώτης.

Η λέξη "ιδιώτης" προέρχεται από τη λέξη "ίδιος" που σήμαινε στην αρχαιότητα ότι και σήμερα. Στα λατινικά μεταφέρθηκε ως "idiota" και αρχικά σήμαινε "μέσος άνθρωπος" ενώ αργότερα "αμόρφωτος, απαίδευτος άνθρωπος". Την ίδια σημασία (του αμόρφωτου ανθρώπου) είχε η λέξη αρχικά και στην Αγγλική γλώσσα, ενώ σήμερα σημαίνει απλώς ηλίθιος, δηλαδή άτομο πολύ χαμηλού νοητικού επιπέδου ενώ η ηλιθιότητα (idiocy) χαρακτηρίζει το προσόν του ηλίθιου δηλαδή τη μεγάλη βλακεία.

Ο Αριστοτέλης στα πολιτικά του χρησιμοποίησε τoν όρο "ιδιωτικός" για να περιγράψει τις προσωπικές υποθέσεις των πολιτών σε αντιδιαστολή με τον όρο "πολιτικός" που χρησιμοποίησε για να περιγράψει τις δημόσιες υποθέσεις (του δήμου, αυτό που ονομάζουμε σήμερα "τα κοινά").

Στην αρχαία Αθήνα σημαντικότερη αποστολή της πολιτείας ήταν η μετατροπή των ιδιωτών (των εγωκεντρικών ατόμων που ασχολούνταν με τις προσωπικές τους υποθέσεις) σε πολίτες (σε άτομα που ασχολούνται και συμμετέχουν στα κοινά). Θεωρούσαν ότι η ιδιότητα του ιδιώτη είναι μια φυσική ιδιότητα την οποία διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους, ενώ η ιδιότητα του πολίτη είναι επίκτητο χαρακτηριστικό που διαμορφώνεται μέσω της παιδείας που παρέχει η πολιτεία. Συνεπώς το άτομο που παρέμενε "ιδιώτης" ήταν άτομο απαίδευτο και αμόρφωτο, αφού δεν είχε εκπαιδευτεί επαρκώς στην ενασχόληση με τα κοινά." (το διαβάσαμε ΕΔΩ )

Και μια και μας μιλάνε συχνά, από την μαθητική ηλικία, για την αμεσοδημοκρατική αρχαία Αθήνα ως το πρότυπο της ορθής διακυβέρνησης και της γαλούχησης ενσυνείδητων δημοκρατικών πολιτών, η σημερινή ιδιωτικοποίηση των πάντων στη χώρα (μόνο ο αέρας που αναπνέουμε δεν υπάρχει σκέψη, ακόμα τουλάχιστον, να πάει στο ΤΑΙΠΕΔ), σημαίνει, όπως τα εννοούν και τα προωθούν οι σύγχρονες κεφαλές της κοινωνίας, τα εξής:

ατομικισμός σε βαθμό κοινωνικής συμφοράς, κέρδη και προσωπικά οφέλη μόνο για τους λίγους κι άσε τους άλλους να λιμοκτονούν και να αυτοκτονούν κι επικράτηση της αμάθειας, βλακείας και απαιδευσιάς...

Οι λέξεις είναι, δυστυχώς ή ευτυχώς, μεστές νοημάτων όταν τις αναλύεις κι ετυμολογείς και οι αναφορές σε αρχαία ελληνικά πρότυπα, σε βαθμό...ιδιωτικοποίησής τους, ας καταργηθεί επίσημα, ως ...ύβρις!

ανιχνευτής

Υβρις διώκουσα



"...Αυτή είναι η Ελλάδα μας. Μια χώρα που τα παιδιά της διώκονται. Και την έκανε έτσι η Ελλάδα σας, κ. Στουρνάρα. Της διαπλοκής, των φοροφυγάδων, εκείνων που εξακολουθούν να πλουτίζουν (και) από την κρίση..."



«Αριστοτέλης έφα», δήλωναν οι σχολαστικοί στον Μεσαίωνα, και τα σκυλιά δεμένα (μη φάνε κανέναν κατά λάθος, παρά μόνον εκείνους που θα έπρεπε). «Ευρώπα (να τη γράψουμε και λίγο στο δωρικό της) έφα», λένε και σήμερα

εκείνοι που την ένδεια επιχειρημάτων εκτέλεση εντολών ποιούνται. Ή εκείνοι που ουδέποτε χρειάσθηκαν κάποιο επιχείρημα για όσα κάνουν, αλλά πάντα τους αρκούσε ο τυφλοσούρτης της υποταγής στα κόμπλεξ τους, όπως, φερ’ ειπείν, οι ευρωλιγούρηδες.

Εσχατο επιχείρημα λοιπόν των αμυντόρων του «αντιρατσιστικού» νόμου είναι ότι τέτοια και τοιαύτα εντέλλεται η Ευρωπαϊκή Ενωση, μάλιστα η αρμόδια Επίτροπος, κυρία Σεσίλια Μάλμστρομ - η οποία, αλήθεια, τιεντέλλεται για τη σφαγή που γίνεται στη Συρία με τις πλάτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης; Ή μήπως δεν έρχονται ήδη απ’ τη Συρία, ή δεν θα καταφθάσουν κι άλλοι, πρόσφυγες! κυνηγημένοι απ’ τον πόλεμο και το μακελειό στη χώρα τους...

Παρεκκλίσεις "απ'το σωστό το δρόμο"...




Μη ντρέπεσαι να ενδίδεις στους λυγμούς. Της σκληρότητας το προσωπείο απαιτεί ψυχοφθόρες πρόβες και το κοστούμι της αταραξίας πάρα πολύ ράψιμο. Σφούγγιξε τα μάτια, χωρίς να λησμονείς να γυρεύεις το βλέμμα του σθένους που συνοδεύει τη θαλπωρή της γαλήνης.

Καλύτερα να κρατιέσαι μακριά από άναρθρες κραυγές των πολλών. Η ουσία τους και η αντοχή τους στο χρόνο είναι όσο ήταν και το παράστημα του πύργου της Βαβέλ. Η μελωδία τους είναι όσο αυτή μιας κακόφωνης προχειροστημένης όπερας.

Ποιος ο λογος να επιπλέεις μέσα σε θάλασσες από κενόδοξες μικρότητες, μέσα σε ωκεανούς από οχλαγωγίες...όταν μπορείς, αν το θες πραγματικά κι αληθινά, να πετάξεις από πάνω τους.

Και ίσως και να μην υπάρχουμε πραγματικά. Ολόκληρος ο κόσμος πιθανώς να είναι ενός κατώτερου, επικίνδυνα επιπόλαιου θεού το ακατάληπτο ονειρικό παραλήρημα...

Γι'αυτό μη φοβάσαι να στροβιλίζεσαι. Στην πνοή των δυνατών αγέρηδων που κάνουν τα φύλλα να θροΐζουν άγρια, συμφιλιωμένα με την ορμή τους και την ομιλούσα σε μια παράξενη γλώσσα βοή τους. Και κάνουν τους νοικοκύρηδες να σφραγίζουν τα πορτοπαράθυρα.

Η εσωτερική ελευθερία ήταν πάντα εκείνη η αρχιμάγισσα που κυνηγιόταν με μανία, για να παραδοθεί στην πυρά του Φόβου. Που φυλάει τα έρμα.
 Ανήκεις σε αυτά;


Ο Ένοικος...



Νισάφι πια ρε πατριώτες!

( παθογένειες και ενοχικότητα μέσα στην αποχαύνωση του "διαίρει και βασίλευε")



Aπόσπασμα από άρθρο με τίτλο "Πρόωρες εκλογές;":

"Τώρα φωτίζεται παραπέρα και η πρόσφατη έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, η οποία πρόβαλε και διαμονοποιούσε τη Χρυσή Αυγή: Εντάσσεται και αυτή μέσα σ’ αυτό το προεκλογικό σκηνικό που στήνεται.

Σχετικό κείμενο ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7493

Οι τελετουργικοί προβοκάτορες-«λαγοί», πάντα σηματοδοτούν πιο κραυγαλέα τους σχεδιασμούς του καθεστώτος: Ο Καρατζαφέρης χθες, η Χρυσή Αυγή σήμερα…
Σηματοδοτούν τους σχεδιασμούς των αφεντικών τους ακριβώς διότι αποτελούν τα άμεσα παρακρατικά γρανάζια που λειτουργούν σαν αυτόματα.
Η Χρυσή Αυγή μια τέτοια παρακρατική συμμορία είναι και οι τελετουργικές, ηλίθιες κινήσεις της, καταγράφουν πιο ορατά το στήσιμο ενός σκηνικού πρόωρων εκλογών.

Στο σημερινό «Ριζοσπάστη» ο Νίκος Μπογιόπουλος φέρνει στη δημοσιότητα άκρως απόρρητο έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας, ΑΚΡΩΣ αποκαλυπτικό για την παρακρατική φύση και λειτουργία της Χρυσής Αυγής.
http://www.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=28/5/2013&columnId=1821

Ανάμεσα στα άλλα το έγγραφο λέει και τα εξής:

«β) Η οργάνωση (σ.σ.: η Χρυσή Αυγή) διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία αξιωματικούς και μόνιμους υπαξ/κούς του στρατού, αλλά και με αποστράτους.
γ) Διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία και αποστράτους αξ/κούς της ΕΛ.ΑΣ., αλλά και με απλούς αστυνομικούς.
δ) Στο παρελθόν, κατά τη διάρκεια των επετείων της 17ης Νοέμβρη, αλλά και άλλων εκδηλώσεων του αριστερίστικου και αναρχικού χώρου, η αστυνομία τούς προμήθευε με ασυρμάτους και κλομπς, για να τους εντοπίζουν και να τους κτυπούν, εμφανιζόμενοι ως «αγανακτισμένοι» πολίτες.
(...)
στ) Τα περισσότερα μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ οπλοφορούν παράνομα, προμηθευόμενα όπλα από βουλευτές (της ΝΔ) παρουσιαζόμενοι ως συνοδοί τους».

Αυτά για όσους συνεχίζουν να φοράνε πεισματικά τις παρωπίδες τους…"

Έχουμε και λέμε, λοιπόν: Αυτοί που στα γκάλοπ βγάζουν τρίτο κόμμα τη Χ.Α., ενώ δε φείδονται και δηλώσεων υπέρ της σε καφενεία, δημόσιες συζητήσεις κτλ, ΔΕΝ μπορούν με τίποτα να συλλάβουν το αληθινό πρόσωπο και ποιόν της ναζιστικής αυτής φάρσας; Ακούμε να λένε ότι την ψήφισαν- και σκοπεύουν να την ψηφίσουν ξανά ή αρκετοί για πρώτη φορά- για "πατριωτικούς λόγους". Έχω ξαναπεί ότι η ποιότητα των λέξεων, μέσα σε αυτή την παγκοσμιοποιημένη σούπα, έχει απωλέσει πλήρως την ποιότητά της! Μήπως οι "πατριώτες" πρέπει να το ξανασκεφτούν και να επαναπροσδιορίσουν την ουσία της (πιο κακοποιημένης στον κόσμο) λέξης "πατριωτισμός;"
Εκτός κι αν αυτό για πολλούς σημαίνει μαφιόζικη οργάνωση με μιλιταριστικές δομές και παράλληλα ανήλιαγες "κουμπαριές". Και "διάφανες" τακτικές τύπου φιλάμε απ'τη μια τα χέρια των εφοπλιστών κι από την άλλη ξεπαστρεύουμε τους πλέον τελευταίους τροχούς της άμαξας. Και βαράμε κι όσους έχουν εκ διαμέτρου αντίθετες ιδεολογικές απόψεις, αλλά και διαφορετική εμφάνιση από εμάς! Τι υψηλά εθνικά ιδεώδη! Τι επαναστατικότητα!(καθώς κάμποσοι, όπως πχ γνωστός Έλληνας ακαδημαϊκός που'χει διδάξει σε πανεπιστήμια της αλλοδαπής, θεωρούν τη ΧΑ "επαναστατικό κίνημα που δικαιολογημένα ασκεί βία", όπως όλα τα επαναστατικά κινήματα!)... Τι μεγαλοπρεπής πατριωτισμός! Τι φωτεινά κοινωνικά πρότυπα, που θα'πρεπε να διδάσκονται στους μικρούς μαθητές στο μάθημα της Αγωγής του πολίτη! Και μετά να βγαίνουν στο προαύλιο να πλακώνονται ανελέητα με τους αλλοδαπούς συμμαθητές τους!

Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Η αφήγηση του παγκοσμιοποιημένου "παραμυθιού" μας πρέπει να λάβει τέλος, έτσι όπως την κατάντησαν!




του παραμυθοαναθρεμμένου ανιχνευτή


Έχει αποδειχτεί ότι η εξιστόρηση παραμυθιών είναι ιδιαίτερα ψυχθεραπευτική κι ωφέλιμη για τα παιδιά. Καθώς τα βοηθάει να ωριμάσουν μέσα από πρότυπα ηρώων που με τη συνεχή πάλη τους ωθούνται ν'ανακαλύψουν την πραγματική τους αξία, εν μέσω δύσκολων κι εχθρικών περιβάλλοντων και να έρθουν σε επαφή με τον εσωτερικό τους κόσμο. Η ταύτιση, γενικά μικρών και μεγάλων, με τους ήρωες/-ίδες, επιτρέπει να μάθουν και να δοκιμάσουν τρόπους επίλυσης των εσωτερικών συγκρούσεων του ατόμου και των προβλημάτων που αναπόφευκτα παρουσιάζονται στη ζωή. Κι εκεί έγκειται η μεγάλη διδακτική αξία των παραμυθιών. Και φυσικά ο τελικός θρίαμβος του καλού λειτουργεί ως ψυχική λύτρωση και ως επιβράβευση των ευγενών και επίμονων προσπαθειών των πρωταγωνιστών τους ενάντια στις δυνάμεις του κακού.

Αν ο κόσμος που ζούμε μπορεί να ιδωθεί ως ένα παραμύθι που μας αφηγείται ο ίδιος, μέσα από τους "παραμυθάδες" του, οι οποίοι και διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά και την εξέλιξη μιας ιστορίας που βιώνουμε ως πρωταγωνιστές εμείς οι ίδιοι, τότε μπορούμε να πούμε τα εξής:
 το παραμύθι αυτό έχει μεταλλαχτεί σε ένα συνονθύλευμα αφύσικων συνθηκών κι έχει αποκτήσει μια τελείως διεστραμμένη χροιά, που στοιχειώνει επικίνδυνα το βίο μας και υπονομεύει θανάσιμα την ψυχική ισορροπία μας και τη σωματική ακεραιότητά μας! Άρα οι "αφηγητές" αυτών των ιστοριών, που μας αφορούν όλους, κινούνται από διαταραγμένους και σκοτεινούς στόχους!

Τα γνωστά και κλασικά πρότυπα, από παλιά, των ηρώων-μαχητών έχουν μεταλλαχτεί και αυτά τα ίδια μέσα σε τούτη τη σκοτεινή και άρρωστη πραγματικότητα, σε σημείο που να προκαλούν αποστροφή και τρόμο:

 Ο άφοβος Τζακ να έχει καθηλωθεί σε αναπηρική καρέκλα λόγω της πτώσης του από τη φασολιά, καθώς την ώρα που σκαρφάλωνε (η εξελικτική πορεία του ανθρώπου) κάποιοι την έκοψαν για να την αποψιλώσουν μαζί με το υπόλοιπο δάσος, λόγω αλόγιστης και τοξικής εκμετάλλευσής του.

Το σπιτάκι των εφτά νάνων να έχει παρθεί από κάποια τράπεζα της παμφάγας παραμυθοχώρας, λόγω χρεών κι εκείνοι να έχουν καταντήσει άστεγοι, μπεκρήδες και επαίτες. Η δε Χιονάτη να βρίσκεται σε κώμα σχεδόν, γριά και παρατημένη σε κάποιο άθλιο ίδρυμα,  και ο πρίγκιπας, πριν καν τη γνωρίσει, είχε ήδη γίνει διευθυντής σε τράπεζα που ανήκε στον πατέρα του και πήρε το σπίτι των νάνων. Όσο για τη μάγισσα, αυτή συνεταιρίστηκε με τον πατέρα του πρίγκιπα και πίνουν μαζί το αίμα των υπηκόων του βασιλείου.

Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

“ΤΩΡΑ ΕΓΩ”.

 “ΤΩΡΑ ΕΓΩ”.
Η εκδίκηση σε 2ο φόντο

 
Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η 7η κατά σειρά ταινία μικρού μήκους της Άτυπης Κινηματογραφικής Συμμορίας tiiinewzfilms με τίτλο «ΤΩΡΑ ΕΓΩ». Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βρίσκονται οι νεαροί ηθοποιοί Izabella Fulop και Κωνσταντίνος Ραφαηλίδης, τη μουσική υπογράφει ο Σπύρος Γραμμένος, ενώ στην επιμέλεια σεναρίου βρίσκεται η ποιήτρια Σοφία Κολοτούρου.

Η πρεμιέρα της ταινίας πραγματοποιήθηκε σε ειδική προβολή στην Εργατική Λέσχη Νέας Σμύρνης, ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί προβολές σε κινηματογραφικά φεστιβάλ σε όλη τη χώρα


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κατάβαση: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Melancholy disorder: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Έλεγχος 2011: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Καφέ στην Μπενάκη: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Δουλεια γραφείου: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Λούπα αυτοκτονίας: http://tnfilms.gr/m.php?cat=products&...

Πόσοι μπορούν να δραπετεύσουν από το "σπήλαιο του Πλάτωνα" στο φως μιας άλλης πραγματικότητας;





του ανιχνευτή

Υπάρχουν ή υπήρξαν άπειρες πραγματικότητες γύρω μας:

  • η πραγματικότητα που αντιλαμβάνονται τα έντομα και τα πουλιά τα οποία βλέπουν στην περιοχή του υπεριώδους φωτός, κάτι που αδυνατεί να κάνει ο άνθρωπος
  • η πραγματικότητα που βιώνουν τα ψάρια στο θαλάσσιο κόσμο και "τα ψάρια δεν ξέρουν ότι βρέχει", σύμφωνα με το εξαιρετικό βιβλίο του Παντελή Γιαννουλάκη
  • η πραγματικότητα που βιώνουν οι σκύλοι, οι οποίοι μπορούν να ακούσουν συχνότητες από 40 ως 46.000 χερτζ, αντίθετα με εμάς που μπορούμε να ακούμε ήχους με συχνότητες που κυμαίνονται από 20 ως 20.000 χερτζ (κύκλους ανά δευτερόλεπτο)
  • η πραγματικότητα που βιώνουν οι γυναίκες σ'ένα φονταμενταλιστικό θεοκρατικό καθεστώς, όπως το ισλαμικό Αφγανιστάν
  • η πραγματικότητα με ό,τι σήμαινε για την αντίληψη και τον τρόπο ζωής των χριστιανών στα σκοτεινά χρόνια (όχι και πως τα σημερινά είναι λουσμένα στο φως!), που όλα τα σκέπαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά της Ιεράς Εξέτασης
  • οι αντιλήψεις που διαμόρφωναν τη θεωρία και την πράξη-και άρα την πραγματικότητα- στην κοινωνία των αρχαίων Σπαρτιατών, της αυτοκρατορικής Ρώμης, της σταλινικής Σοβιετικής Ένωσης
  • η πραγματικότητα ενός εφήβου που όλη του η μέρα σχεδόν και η ενέργειά του καταναλώνεται μπροστά στην οθόνη ενός PC και σε ψηφιακά ταξίδια μέσα σε εικονικούς κόσμους, που οριοθετούν μια τελείως διαφορετική πραγματικότητα απ'αυτή ενός νεαρού αθλητή π.χ. του στίβου
  • Η ρευστή πραγματικότητα των ονείρων που για πρωτοπόρους επιστήμονες δεν θεωρείται λιγότερο πραγματική από εκείνη της εγρήγορσης


Τελικά ποια πραγματικότητα είναι ποιο πραγματική; Κι αν, σύμφωνα με τις απόψεις και τα συγκλονιστικά πειράματα της Κβαντομηχανικής, ότι τίποτε δεν είναι αληθινό, ούτε το ίδιο το-σύμφωνα με πολύ σοβαρές ενδείξεις- ολογραφικό  σύμπαν ("Η αντίληψη ότι ο κόσμος μας είναι τρισδιάστατος μπορεί να είναι μια παράξενη αυταπάτη"), αν δεν βρεθεί ο παρατηρητής να το παρατηρήσει...


...τότε δεν είναι ένα μεγάλο φιάσκο κάθε δόγμα που έχει συμφωνήσει ο ίδιος ο άνθρωπος ν'ακολουθεί, συχνά σαν  πεισματάρικο σκυλί, πιστό μέχρι θανάτου στον αφέντη του; Όσο κι αν το κακομεταχειρίζεται αυτός, καθώς έχει φροντίσει να το εκπαιδεύσει ώστε να προσαρμοστεί απόλυτα στη "σκυλίσια πραγματικότητά του!"

 Κι αν ποτέ δοκιμάσεις-και ίσως το'χεις κάνει- να μιλήσεις σε έναν οπαδό θρησκείας ή κόμματος και να προσπαθήσεις με απόλυτα λογικά επιχειρήματα να του εξηγήσεις ότι όλα όσα πιστεύει μπορεί να είναι ένα τερατώδες ψέμα, μια καλοστημένη απάτη, ένα ανύπαρκτο ιδανικό και μια μυθοπλασία, πώς θα αντιδράσει αυτός; Με τι αυτοματισμούς;
Πώς θα υπερασπιστεί τη νοητική του φυλακή και την εμφυτευμένη ιδέα από τους εκμεταλλευτές του (ακόμη και με αντισυμβατική-περιθωριακή αμφίεση), αν όχι σαν θηρίο που με νύχια και δόντια υπερασπίζεται τη "φωλιά" του; Αυτή που με τίποτε δεν επιθυμεί να εγκαταλείψει για να πάει έστω λίγο παραπέρα. Την περιοχή στην οποία κινείται και θεωρεί πως είναι όλος ο κόσμος γι'αυτόν μες στον οποίο βιώνει την πολύτιμη "πραγματικότητά" του...Η οποία έχει πειστεί (ή προγραμματιστεί να πιστεύει) πως είναι και η μόνη ορθή, σωτήρια, κατάλληλη! Και το χειρότερο; για να υιοθετηθεί κι από όλους τους άλλους ή σχεδόν όλους!

 Μέσα στη σκοτεινή φυλακή των δεσμωτών, που το τελευταίο που επιθυμούν είναι η διαύγεια και η ανεξαρτησία του συνειδητοποιημένου ανθρώπου. Η οποία οδηγεί στην πνευματική και σωματική ελευθερία...



Κι επειδή θα γίνει και πολύ καχύποπτος απέναντί σου, αν δοκιμάσεις πάλι να του εξηγήσεις ότι εσύ επιλέγεις ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΚΕΙΣ σε καμία "στρούγκα", πολιτική-θρησκευτική-επιστημονική-καλλιτεχνική-γηπεδική, γιατί προσπαθείς ν'ανακαλύψεις την αλήθεια (ή τις αλήθειες) μόνος σου, αναλαμβάνοντας υπεύθυνα και το τίμημα των επιλογών σου. Χωρίς σπόνσορες ή δεκανίκια ή στάμπες και φλάμπουρα (ή ακόμη και αντίθετα στη"σημαία της μη σημαίας") ή ελεγκτές να σε κατέχουν, ε! τότε πια...

...καταλαβαίνεις πως μια τέτοια πιθανότητα ΔΕΝ υφίσταται και δεν χωράει με τίποτα στην εξήγηση που του έμαθαν για τον κόσμο, τους ανθρώπους και τη λειτουργία τους. Η οποία διαμορφώνει την πραγματικότητα στα δικά του "βαριά μάτια", με τους συμμάχους κι αντιπάλους, τις εξισώσεις της και τις ερμηνείες της, τα στεγανά και τα έστω και κάποια παράξενα και "γραφικά" της. Εσένα το πολύ να σε κατατάξει σε αυτά τα τελευταία, αν πειστεί ότι δεν είσαι "πράκτορας του εχθρού" ή κάποιος με ανεξιχνίαστες-κι επί το πλείστον δόλιες-βλέψεις, με δήθεν "μανδύα ουδετερότητας". Σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα, αν οι(ο) συνομιλητές(-ής) σου εξαντλήσουν το λεκτικό οπλοστάσιο των ιδεολογικών μαθημάτων τους και τότε περάσουν σε πιο "αποτελεσματικές μεθόδους διαλόγου"...Αν μάλιστα είναι και φανατισμένοι, πιθανώς να μη χρησιμοποιήσουν και πάρα πολλές λέξεις και να περάσουν πιο γρήγορα στις "αποτελεσματικές" μεθόδους επιβολής των απόψεών τους, αλλά εσύ φταις που πήγες κι έμπλεξες!

Οπότε καλό είναι να ξέρεις πότε να σιωπάς ή και να μην ανοίγεις καθόλου το στόμα σου, όταν αντιλαμβάνεσαι το "βάθος και το ύψος" της "πραγματικότητας" που συναντάς μπροστά σου. Και, απλώς, να την προσπερνάς...Αφού έτσι κι αλλιώς και το Εντερπράιζ από το ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ να εμφανιστεί και να μαρσάρει στους ουρανούς, οι "πραγματογνώμονες" θα μιλούνε για παραισθήσεις κάποιων ευφάνταστων. Μέχρι ο μίστερ Σποκ να τους διακτινίσει στο σκάφος για να τους μελετήσει, όπως ο ανθρωπολόγος μια πρωτόγονη φυλή στα βάθη της ζούγκλας του Αμαζονίου!



Κλείνω με κάποια λόγια του Φραντς Κάφκα:

" Από τα έξω θα επιβάλλει κανείς πάντοτε θριαμβευτικά στον κόσμο θεωρίες και μετά θα πέφτει κατευθείαν μέσα στο λάκκο που έσκαψε, όμως μόνο από τα έσω θα κρατάει τον εαυτό του και τον κόσμο ήρεμο κι αληθινό "


Σκέψεις της στιγμής




Κάποτε ίσως υπάρξει η ανάγκη να παρηγορηθείς.
Μην αναζητήσεις τη λύση έξω από εσένα.
Ενδεδειγμένα μονοπάτια των άλλων οδηγούν σε αδιέξοδα ή γκρεμούς.
Αφουγκράσου το είναι σου, ξέρει τι ζητά και γιατί.

Αν αυτό που θέλεις φαντάζει απατηλό, μην παραιτηθείς.
Δες την αιτία του, ψάξε το σκοπό του.
Η τυχαιότητα δεν υπάρχει.
Ο λόγος που υφίσταται θα γίνει ξεκάθαρος.
Όχι αν μπει στο μικροσκόπιο.

Όταν ανακαλύψεις γιατί ευφραίνεται η ψυχή ,
ενώ της "βάζει λόγια" το μυαλό.
Αυτή η "κουτσομπόλα"
που αναμοχλεύει τις σκέψεις και σε μπερδεύει
με επίγειους κοινωνικούς προκαθορισμούς.

Η δυσαρμονία δημιουργείται από εσένα.
Αν κάτι "φαλτσάρει" μέσα σου ,
είναι γιατί δεν ακούς σωστά.
(Τη φωνή που σιγοψιθυρίζει..)
Εσύ συνθέτεις τη μελωδία.

Και τι ύψιστη ευτυχία!

Που βρίσκεις ανθρώπους να ακούν τη μελωδία της

Ακούς κι εσύ τη δική τους

και όταν προβάλλει αυτή η  αρμονία
οι ψυχές  αγαλλιάζουν
και αγκαλιάζουν το "θείο".


νάμα

Εδώ Λιλιπούπολη




(σχόλιο της νάμα : Η αγαπημένη μου Λιλιπούπολη! Ένα πραγματικό διαμάντι για μικρούς και μεγάλους! Πλούσια σε μηνύματα, με φαντασία, δημιουργικότητα,συναίσθημα, υπέροχη μουσική και θεατρική ραδιοφωνική  απόδοση! Αυτό ακριβώς που θα ονομάζαμε τέχνη. )


Αρχικά η εμπορευματοποίση του χώρου των μίντια και εν συνεχεία η σαρωτική είσοδος των νέων μέσων στην αγορά σταδιακά εξαφάνισαν τις παιδικές εκπομπές από το ελληνικό ραδιοφωνικό τοπίο. Σήμερα δεν υπάρχει ούτε μια ραδιοφωνική εκπομπή στα ερτζιανά που να απευθύνεται σε παιδιά, παρόλο που το ραδιόφωνο θεωρείται το πιο κατάλληλο ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης για τα μικρά μας, καθώς μπορεί να αποτελέσει δίοδο προς την αχαλίνωτη ελευθερία της φαντασίας τους. Σε επόμενο ποστ, θα αναφερθώ στην σημαντικότατη ιστορία του παιδικού ραδιοφώνου. Σήμερα, θέλω να αφιερώσω το κείμενό μου στη Λιλιπούπολη, ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα-σταθμό για μια ολόκληρη γενιά παιδιών, που σήμερα είναι πια γονείς, τη δική μας γενιά.

Ας δούμε την ιστορία από την αρχή. Το «Εδώ Λιλιπούπολη» ήταν μια παιδική ραδιοφωνική σειρά που ξεκίνησε το 1976 και διήρκησε μέχρι το 1980. Ακουγόταν στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, το οποίο ήταν την περίοδο εκείνη υπό τη διεύθυνση του Μάνου Χατζηδάκι. Η εκπομπή θεωρείται στις μέρες μας θρυλική, όσο για την πρωτοτυπία και την ποιότητά της, τόσο και για την επίδραση της στη γενικότερη ιστορική περίοδο που μεταδιδόταν.

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

"Τα πάντα ρει!" Κι εμείς μαζί τους!





Ήμασταν ο Αδάμ. Ήμασταν η Εύα. Γίναμε και το φίδι.
Ήμασταν οι καταστροφείς. Ήμασταν και οι διατηρητές. Ήμασταν οι δημαγωγοί, ήμασταν και οι αναχωρητές.
Ήμασταν δεξαμενές άντλησης ιδεών κι οι φορείς της αποδόμησής τους. Ήμασταν η μήτρα των γεγονότων και τα θύματά τους. Η βία της Ιστορίας. Οι στυλοβάτες των καινοτομιών. Και συνάμα η τρικλοποδιά τους. Γίναμε το όραμα των μοιραίων.

Ήμασταν πολλά ονόματα και ρόλοι. Μία πληθώρα ερμηνειών.
Η συλλογή ήμασταν των δεδομένων για επεξεργασία στον κεντρικό υπολογιστή.

Και είμαστε το επόμενο βήμα της Εξέλιξης!

Οι αρνητές των Σειρήνων και των αθυρμάτων. Οι περιφρονητές κλειστών λεσχών. Οι εξολοθρευτές των εγκεφαλοσκώληκων. Τα μη προβλέψιμα κι ελεγχόμενα δεδομένα που κουρελιάζουν τεφτέρια καταχωρήσεων.

Κι ερχόμαστε με τη φόρα πολλών χαμένων αιώνων!



Ο Ένοικος...

Μπου!

Οι επιταγές που γυρεύουν εξαργύρωση



Όλα τα "σχέδια σωτηρίας" των λαών, που προέρχονται από τα υψηλά κλιμάκια-φορείς της σημερινής κατάντιας, είναι σχέδια κλωτσιάς για οριστική κατακρήμνιση των ήδη σπρωχθέντων στην άκρη του γκρεμνού.
 Κι όσοι ακόμα μιλάνε για σωτηρία μέσα στην υποδουλωτική και λαοκτόνο μέγγενη του ευρώ, ή υπηρετούν κρυφές ατζέντες ή δεν θέλουν να δουν πέρα από τη μύτη τους. Εκτός αν π.χ. το μαγικό ραβδί του πρώτου κόμματος της αντιπολίτευσης στην Ελλάδα και με βλέψεις εξουσίας, μεταμορφώσει το δουλεμπορικό της ΕΕ σε κρουαζιερόπλοιο...

... Όταν πλέον όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι βράζουν κατά των μηχανισμών οικονομικής εξαθλίωσης και διάλυσης της λαϊκής αυτοδιάθεσης και λαϊκής κυριαρχίας, ως απόρροια νεοταξικών και νεοφασιστικών σχεδιασμών. Ο ολοκληρωτισμός, στην ουσία, ΠΟΤΕ δεν εξαλείφθηκε (και μετά την ήττα του Άξονα στο Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο), απλά "εκσυγχρονίστηκε" κι άλλαξε μορφές!

Η ΕΕ των κερδοσκόπων, των χρηματοπιστωτικών καρτέλ και της ανύπαρκτης αλληλεγγύης μεταξύ των λαών της, ευτυχώς ή δυστυχώς, θυμίζει πύργο στην αμμουδιά έτοιμο να σωριαστεί από τα όλο και πιο άγρια κύματα της συσσωρευμένης οργής και απελπισίας. Κι όχι άδικα...

Όσο για τις νέες αναγκαίες επιταγές των χαλεπών καιρών (που ανανεώνουν παλιότερους πόθους και οράματα), αυτές αποτυπώνονται στους τοίχους των μεγαλουπόλεων από καλλιτέχνες των δρόμων και σε εικόνες, αφίσες, σκίτσα και φωτογραφίες με τον πιο άμεσο ή συμβολικό τρόπο, όπως θα δούμε και παρακάτω. Πολλά υποσχόμενες επιταγές (παλιές όσο και τα βάσανα και οι ελπίδες των ανθρώπων), που επιβάλλεται να "εξαργυρωθούν" από τους ίδιους τους λαούς και τον αγώνα τους. Αν πραγματικά θέλουν με όλο τους το είναι να κερδίσουν το-όχι και τόσο, όπως αποδεικνύεται-αναφαίρετο δικαίωμά τους: στη ΖΩΗ κι όχι απλά σε μια άθλια και ντροπιαστική επιβίωση.

Και οι φωνές προς αυτή την πορεία κι ενάντια στο συμβιβασμό, τη στασιμότητα και την οπισθοδρόμηση, είναι πολλές και πληθωρικές. ΜΗΝ τις αγνοείς:
 (γιατί αν οι ανθρώπινες κοινωνίες αποτελούνταν στην πλειοψηφία τους από κανονικά ανθρώπινα νοήμονα πλάσματα, τότε ΔΕΝ υπήρχε καμία περίπτωση να προσαρμοστούν σε τέτοιες αφύσικες καταστάσεις και συνθήκες)

ανιχνευτής



H EE διαλύεται, η Aριστερά …κοιμάται!



H EE διαλύεται, η Aριστερά …κοιμάται!Tο φαινόμενο παρουσιάζει εξαιρετικό πολιτικό ενδιαφέρον. Tο ευρώ, από τη μια πλευρά, αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό όπλο για την καθυπόταξη όλων των χωρών της Eυρώπης στο Tέταρτο Pάιχ της Γερμανίας με αντάλλαγμα για τις επιμέρους αστικές τάξεις την καταβαράθρωση των μισθών και την κατάλυση των εργασιακών σχέσεων του 20ού αιώνα. Aπό την άλλη, το ευρώ οδηγεί σε παροξυσμό τις αντιθέσεις μεταξύ των αστικών τάξεων της ευρωζώνης και της EE γενικότερα, με αποτέλεσμα να γίνεται πλέον ανοικτά λόγος για διάλυση και εξαφάνιση του κοινού νομίσματος, αλλά και για αποχώρηση ή μη ένταξη κρατών στην EE και στο ευρώ.

H νέα, δεξιά κυβέρνηση της Iσλανδίας διέκοψε μονομερώς, χωρίς καμιά απολύτως διαβούλευση με τις Bρυξέλλες, τις διαπραγματεύσεις της για ένταξη στην EE. Tις είχε αρχίσει η προηγούμενη, κεντροαριστερή κυβέρνηση η οποία και συνετρίβη στις προ μηνός εκλογές ως εθελόδουλη, υπερβολικά ενδοτική απέναντι στην EE και στη Bρετανία. Στο κυβερνητικό τους πρόγραμμα μάλιστα, τα δύο κόμματα που συγκροτούν την κυβέρνηση αυτή συμπεριέλαβαν τη δέσμευση ότι ακόμη και για να ξαναρχίσουν ενταξιακές συνομιλίες πρέπει να προηγηθεί δημοψήφισμα. Nα αποφασίσει δηλαδή ο ισλανδικός λαός αν θέλει επανέναρξη των διαπραγματεύσεων, το αποτέλεσμα των οποίων, εννοείται, θα τεθεί σε δεύτερο δημοψήφισμα. Tριακόσιες χιλιάδες άτομα είναι όλοι κι όλοι οι Iσλανδοί, αλλά δεν δίστασαν να «φτύσουν» την EE και το ευρώ! Mπράβο τους! Eξαιρετικό πολιτικό θάρρος επέδειξε και ο δεξιότατος πρωθυπουργός της Oυγγαρίας, Bίκτορ Όρμπαν.

Ο Μικρός Πρίγκιπας, η αλεπού και το τριαντάφυλλο






Αφού περπάτησε για πολλές ώρες ανάμεσα από σωρούς άμμου, βράχους και χιόνια, ανακάλυψε επιτέλους ένα δρόμο. Κι όλοι οι δρόμοι σε οδηγούν στους ανθρώπους.
- Καλημέρα, είπε.

Ήταν ένας κήπος γεμάτος ανθισμένα τριαντάφυλλα.
- Καλημέρα, είπαν τα τριαντάφυλλα.

Ο μικρός πρίγκιπας τα κοίταξε. Όλα έμοιαζαν με το δικό του λουλούδι.
- Τι είσαστε εσείς ; τα ρώτησε κατάπληκτος.
- Είμαστε τριαντάφυλλα, είπαν.
- Α! έκανε ο μικρός πρίγκιπας.

Κι ένιωσε πολύ δυστυχισμένος. Το λουλούδι του είχε πει ότι ήταν το μοναδικό σ' όλον τον κόσμο από το είδος του. Και να τώρα που βρίσκονταν μπροστά του πέντε χιλιάδες, όλα τα ίδια, μέσα σ' ένα μόνο κήπο!

«Πολύ θα στενοχωρηθεί, σκέφτηκε, αν τα έβλεπε όλ' αυτά ... θα το' πιανε φοβερός βήχας και θα 'κανε σαν να 'ταν να πεθάνει για να γλιτώσει από τη γελοιοποίηση. Κι εγώ είμαι αναγκασμένος να κάνω πως τάχα το περιποιούμαι γιατί, αν δεν το κάνω, για να με ταπεινώσει κι εμένα, θ' άφηνε τον εαυτό της να πεθάνει στ' αλήθεια...»

Revolted Masses: Savage Temper



Mια πολλά υποσχόμενη ελληνική metal μπάντα, οι Revolted Masses, σ'ένα κομμάτι που δονείται από "αγνή οργή" και άγρια ιδιοσυγκρασία (όπως είναι και ο τίτλος του στα αγγλικά).

" Revolution is the only solution!",
" Is time to wake up
from your eternal slumbers
wake up with wrath "

Kαι μία σκέψη να προσπαθεί, γεμάτη αρχέγονο πόθο για ελευθερία, να ξεφύγει ως πράξη από τη σκουριά της φήμης:
" people have the power! ", που έλεγε και η σπουδαία ποιήτρια και ερμηνεύτρια Patti Smith.
To ερώτημα είναι κατά πόσο ο λαός έχει συνειδητοποιήσει πως διαθέτει την (πραγματική) δύναμη...Kαι κατά πόσο μπορεί να τη διαχειριστεί συλλογικά ώστε να κατευθυνθεί αποτελεσματικά και να διοχετευτεί προς το κοινό όφελος...

Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Ο κιθαρίστας, ο ντράμερ και το ψωμοτύρι του δικομματισμού....

Τα παρακάτω είναι επιλεγμένα αποσπάσματα από ένα μεγάλο άρθρο (" Κιθαρίστας ή ντράμερ; Ποιος "έριξε" πραγματικά την Μεταπολίτευση;") του Παναγιώτη Τραϊανού (ΕΑΜ Β’-ΥΔΡΟΧΟΟΣ) ΕΔΩ και τα οποία κρίνουμε ότι παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον..! (όπως και όλο το άρθρο, αλλά επιλέξαμε να εστιάσουμε στα παρακάτω τμήματά του)
 Ο τίτλος που θα μπορούσαμε να δώσουμε σε αυτή την επιλογή των αποσπασμάτων, είναι αυτός που βλέπετε στην κορυφή της ανάρτησης.

Απαραίτητη διευκρίνηση: το άρθρο αυτό γράφτηκε στις 12 Μαΐου 2012, λίγο πριν τις εκλογές, όπου ο δικομματιμός πήρε την εντολή να μετατραπεί  σε συνεταιρισμό, με συνεταιράκι-"έκπληξη" και την "Αριστερά(;) της ευθύνης"...

Οι δυο νεαροί της φωτογραφίας, συμφοιτητές και συγκάτοικοι στο πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, είναι μέλη του φοιτητικού ροκ συγκροτήματος με τίτλο "Fireplace", δηλαδή στα αγγλικά η λέξη "τζάκι"(σαν αυτά που λυμαίνονται τον τόπο εδώ και δεκαετίες)Όρθιος είναι ο ντράμερ και καθιστός ο κιθαρίστας.

Τους αναγνωρίζετε, έτσι δεν είναι;










Πάμε λοιπόν στα αποσπάσματα:


…Εύκολο βόλεμα, εφόσον τότε "βασίλευαν" στην Ελλάδα οι πραγματικοί "αρχιτέκτονες" του καθεστώτος της Μεταπολίτευσης ...Οι "δεινόσαυροι" του φασισμού ...Οι Καραμανλήδες, οι Παπανδρέου και οι Μητσοτάκηδες ...Οι αδίστακτοι, οι παπατζήδες και οι αποστάτες ...Οι "άκρες" των "τζακιών" ...Αυτοί, οι οποίοι μπορούσαν να τους βολέψουν όπως τους είχαν υποσχεθεί, όταν έφευγαν για τις "καλές" σπουδές στις ΗΠΑ. Μπορούσαν να τους βολέψουν, όπως κι έγινε. Με συνοπτικές διαδικασίες βολεύτηκαν. Σε ηλικίες, που ο συνομήλικοί τους "ψάχνονταν" να δουν τι θα κάνουν στις ζωές τους, αυτοί ήδη το γνώριζαν ...Θα "φορτώνονταν" στις ζωές μας.

... Οι συμμαθητές, συμφοιτητές, φίλοι και συγκάτοικοι ήταν τουλάχιστον ειλικρινείς όταν "τραγουδούσαν" υπό τη σκέπη του γκρουπ Fireplaces ...Ήταν πράγματι "τζάκια" ...Δεν έλεγαν ψέματα. Βολεύτηκαν στην πανίσχυρη Μεταπολίτευση των "γέρων" τους. Έκαναν τις "καριέρες" που τους είχαν υποσχεθεί. Τα χρόνια πέρασαν και η ζωή τους κυλούσε "δημοσία δαπάνη", όπως την ονειρεύονταν στη Μασαχουσέτη.

…Οι βίοι και πάλι έμειναν "παράλληλοι". Όταν ο Γιωργάκης έγινε Πρωθυπουργός, ο Αντωνάκης έγινε Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Οι άεργοι, οι ανεπάγγελτοι και άσχετοι μπήκαν επικεφαλείς του δικομματισμού ...Μπήκαν επικεφαλής του καθεστώτος της Μεταπολίτευσης.

Μεταξύ χρεών και... θανάτου χιλιάδες ανασφάλιστοι!

 ( σχόλιο δικό μας: πλέον, σε αυτή την τριτοκοσμική και επικίνδυνη για τους υπηκόους-σκλάβους της χώρα, ένα και μόνο ένα είναι το-από τα παλιά-σύνθημα που ταιριάζει στην κατάστασή της: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ΘΑΝΑΤΟΣ!!! Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο...)


Οι διοικήσεις στα δημόσια νοσοκομεία αγνοούν υπουργική απόφαση για τη δωρεάν περίθαλψη πολιτών με εισόδημα κάτω των 6.000 ευρώ, η κυβέρνηση χορηγεί... ασπιρίνες με το (ουσιαστικά άχρηστο) «Εισιτήριο Ελεύθερης Πρόσβασης στην ΠΦΥ» και 1.500.000 πολίτες προτιμούν να πεθάνουν σπίτι τους για να μην τα βάλουν με την Εφορία!

Θάνατος ή χρέος; Χιλιάδες ανασφάλιστοι πολίτες θα κληθούν να επιλέξουν μεταξύ των δύο. Το κόστος νοσηλείας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης που αδυνατεί να πληρώσει ο ανασφάλιστος ασθενής μετακυλίεται στην Εφορία.

Εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες πολίτες έχουν απαντήσει στο βασανιστικό δίλημμα με τον εξής τρόπο: «Επιλέγουν συνειδητά πλέον το θάνατο από το να κουβαλούν ένα χρέος που δύσκολα με αυτές τις συνθήκες μπορούν να διαχειρισθούν, καθώς κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να φυλακιστούν, αλλά και να επιβαρύνουν με αυτό τα παιδιά και τις οικογένειές τους», εξηγεί ο καρδιολόγος του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού, Γ. Βήχας.

Εξυπακούεται ότι με τις νέες στρατιές ανέργων που δημιουργούνται καθημερινά οι άνθρωποι που έχουν εξοβελιστεί από το κατ' όνομα τουλάχιστον ακόμη δημόσιο σύστημα υγείας αποτελούν πια μια ευρύτατη κοινωνική πλειονότητα. Μπροστά σε αυτό το βατερλό του κοινωνικού κράτους, το αρμόδιο... υπουργείο «απάντησε» με το «Εισιτήριο Ελεύθερης Πρόσβασης στην ΠΦΥ», το οποίο καταδικάστηκε σχεδόν από το σύνολο του ιατρικού κόσμου.

" Ti με δίδαξε ο Dr Who "

Tα παρακάτω είναι επιλεγμένα αποσπάσματα από το εξαιρετικό άρθρο της Δήμητρας Νικολαΐδου "Tι με δίδαξε ο Dr Who (ο δωδεκάλογος του χρονοταξιδιώτη)", που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΑΒΑΤΟΝ, τεύχος 125 του Ιούνιου 2013.
 Ο dr Who είναι ο περιβόητος ήρωας της επιστημονικής σειράς του ΒΒC, αθάνατος ταξιδευτής στο χρόνο, τους κόσμους και τις διαστάσεις.





" Σταμάτα να κλαις! Έχεις πολλά να περιμένεις όταν μεγαλώσεις: μια φυσιολογική ζωή στη Γη, μια δουλειά εννιά με πέντε, στεγαστικά δάνεια, μια τρομακτική αίσθηση πνευματικής κενότητας...κράτα τα δάκρυά σου για μετά".
 Αυτό ήταν το νανούρισμα του δόκτορα σ'ένα παιδί μερικών μηνών κι ομολογώ πως σε μένα, λειτούργησε μάλλον σαν αφύπνιση.


" Ξέρεις πως είναι: αναβάλλεις κάτι για αύριο και πριν το καταλάβεις, έχουν περάσει εκατό χρόνια".
 Αν αυτό το λέει ένα ον που έχει στη διάθεσή του όλο το χρόνο του κόσμου, πόση προσοχή πρέπει να ασκήσουμε εμείς οι κοινοί θνητοί ώστε να μη σπαταλάμε άσκοπα το χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας.


" Όσο γρήγορα και να τρέξεις, δεν μπορείς να τρέχεις για πάντα".
Όπως έγραψε ο Καβάφης, η πόλις θα σε ακολουθεί: κανείς δεν μπορεί να κρύβεται για πάντα από τις ενοχές του, τις υποχρεώσεις του, τα λάθη που έκανε και τις ευθύνες που δεν θέλει να αναλάβει. Είμαστε οι πράξεις μας. Ακόμα κι αν μπορεί κανείς να διατρέξει το χρόνο και το χώρο, δεν μπορεί να τρέξει πιο γρήγορα από τον εαυτό του.


" Ένα πράγμα πρέπει να ξέρεις αν είναι να ταξιδέψεις μαζί μου: ποτέ, μα ποτέ, δεν παραιτούμαστε".
 Σίγουρα, υπάρχουν στιγμές που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα και πρέπει να το αποδεχτείς. Τις περισσότερες φορές, όμως, απλά αυτό που έχεις να κάνεις είναι δύσκολο και δειλιάζεις να αναλάβεις την ευθύνη. Και κατά βάθος, όλοι ξέρουμε τη διαφορά.
 (σχόλιο δικό μας: μεταφέρτε τη δυναμική των παραπάνω λόγων στη σημερινή κατάσταση της χώρας και της εικόνας ξεπεσμού που παρουσιάζει ο λαός της και η μελαγχολία έρχεται ως αναπόφευκτη...)



" Να σε κυβερνούν σημαίνει..."


" Να σε κυβερνούν σημαίνει πως σε κάθε διαπραγμάτευση σου, σε κάθε σου κίνηση, είσαι σημειωμένος, εγγεγραμμένος, απογραμμένος, φορολογημένος, διατιμημένος, σφραγισμένος, μετρημένος, αριθμημένος, αξιολογημένος, αδειοδοτημένος, εξουσιοδοτημένος, προειδοποιημένος, περιορισμένος, αναμορφωμένος, διορθωμένος, τιμωρημένος.

Σημαίνει πως υπό το πρόσχημα της κοινής ωφέλειας και στο όνομα του κοινού συμφέροντος υποχρεώνεσαι να εκπαιδεύεσαι, να εκμεταλλεύεσαι, να εξαγοράζεσαι, να μονοπωλείσαι, να κομματιάζεσαι, να τσακίζεσαι, να ληστεύεσαι· και τότε, με την παραμικρή αντίσταση, με την ελάχιστη διαμαρτυρία, σε περιορίζουν, σε περιφρονούν, σου βάζουν πρόστιμο, σε στριμώχνουν, σε καταγράφουν, σε καταχρώνται, σε ξυλοφορτώνουν, σε αφοπλίζουν, σε πνίγουν, σε φυλακίζουν, σε δικάζουν, σε καταδικάζουν, σε πυροβολούν, σε απελαύνουν, σε θυσιάζουν, σε πουλάνε, σε προδίδουν και, σα να μην έφταναν όλα αυτά, στο τέλος σε βγάζουν τρελό, σε χλευάζουν, σε περιγελούν και σε εξευτελίζουν.

Αυτό σημαίνει να σε κυβερνούν, αυτή είναι η δικαιοσύνη και η ηθική της διακυβέρνησης. "

 


P.J. Proudhon, 1851
(Βιογραφικό: Ο Πιερ Ζοζέφ Προυντόν (Pierre Josef Prοudhon) (Μπεζανσόν, 15 Ιανουαρίου 1809- Παρίσι, 19 Ιανουαρίου 1865) ήταν Γάλλος πολιτικός, μουτουαλιστής φιλόσοφος και σοσιαλιστής. Ήταν μέλος του γαλλικού κοινοβουλίου, και ήταν ο πρώτος που αυτοχαρακτηρίστηκε αναρχικός. Θεωρείται από τους σημαντικότερους αναρχικούς συγγραφείς και οργανωτές.)

Τα παραπάνω τα δανειστήκαμε από ΕΔΩ


Πάρε Αυτά τα Σπασμένα Φτερά: για την αποθεραπεία από τη σχιζοφρένεια χωρίς φάρμακα!


( Δείτε κι αυτό, για την εγκληματική συνέργεια ψυχιατρικής και φαρμακευτικού καρτέλ)

 


 «Πάρε Αυτά τα Σπασμένα Φτερά», ένα ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους από τον παραγωγό και πρώην ψυχοθεραπευτή Ντάνιελ Μάκλερ, το οποίο δείχνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να θεραπευτούν πλήρως από τη σχιζοφρένεια χωρίς ψυχοφάρμακα. Σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη στο χώρο της ψυχικής υγείας και τις φαρμακευτικές βιομηχανίες αυτό δεν είναι δυνατόν.
 Το φιλμ εστιάζει στις ζωές δύο γυναικών --των ηρωίδων μου-- που θεραπεύτηκαν από σχιζοφρένεια. Διερευνώνται οι ρίζες της σχιζοφρένειάς τους σε παιδικά τραύματα και περιγράφονται λεπτομέρειες από την πετυχημένη θεραπεία τους με χαρισματικούς ψυχοθεραπευτές. Η πρώτη γυναίκα είναι η Τζόαν Γκρήνμπεργκ (θεραπευμένη πλήρως πάνω από 50 χρόνια), συγγραφέας του μπεστ σέλερ «Ποτέ δεν Σου Υποσχέθηκα έναν Κήπο με Τριαντάφυλλα».
Η δεύτερη είναι η Κάθριν Πέννυ (θεραπευμένη πλήρως πάνω από 30 χρόνια), μια ψυχιατρική νοσηλεύτρια, που την ιστορία της θεραπείας της κατέγραψε ο θεραπευτής της, ο Δρ Ντάνιελ Ντόρμαν στο βιβλίο «Η Θεραπεία του Δάντη: Έξοδος από την Τρέλα».

Οι αφηγήσεις τους συνυφαίνονται με συνεντεύξεις από γίγαντες στον τομέα της θεραπείας της σχιζοφρένειας, όπως από τον Δρ Πήτερ Μπρέγκιν (συγγραφέα του «Τοξική Ψυχιατρική»), τον Ρόμπερτ Γουίτακερ (δημοσιογράφο και συγγραφέα του «Τρελός στην Αμερική») και τον Δρ Μπέρτραμ Κάρον (συγγραφέα του «Ψυχοθεραπεία της Σχιζοφρένειας: Θεραπεία Επιλογής»). Επίσης στη διάρκεια της ταινίας παρουσιάζονται πάνω από 100 στιγμιότυπα από συνεντεύξεις αγνώστων στην Πλατεία Γουάσιγκτον της Νέας Υόρκης, οι οποίοι μοιράστηκαν τις απόψεις τους για τη σχιζοφρένεια.


Προβολή της ταινίας "BRAZIL"

Στο Κερατσίνι, Δευτέρα 27 Μαΐου 2013, 20:30

Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ: τέσσερις προβολές και συλλογική κουζίνα από τη συνέλευση της πλατείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας, ανά 2 εβδομάδες, μέσα στον Μάιο και τον Ιούνιο και διαδοχικές παρεμβάσεις, με αφισοκολλήσεις και μοιράσματα, για την προπαγάνδισή τους, στις επιμέρους συνοικίες της περιοχής μας.

http://suneleushkeratsiniou.blogspot.gr/


afisa_syneleysh_keratsiniou-tKhH4g.jpg

Δημιουργία και έκφραση στον παιδότοπο της κατάληψης Λέλας Καραγιάννη 37



afisa_paidotopos___.jpg

TERRA INCOGNITA: Ορύγματα στις παρυφές της νύχτας



Του Μάκη Γεωργιάδη

Στις παρυφές της πόλης το ένα βουητό μοιάζει αδιάκοπο. Σχεδόν μονότονο. Αναμεμιγμένο με της βαριά υγρασία της άνοιξης η οποία μοιάζει να αιωρείται σα να θέλει να ζήσει όσο περισσότερο γίνεται μετά τη βροχή.

Στις παρυφές της πόλης αυτός ο αδιάκοπος βόμβος και μικρές κινούμενες λάμψεις που σκίζουν τα μαύρα πέπλα της νύχτας. Τόσο που να μην μπορείς να ξεκρίνεις από την απόσταση και την ομίχλη αν πρόκειται για αυτοκίνητα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, για κάποιες βιαστικές πυγολαμπίδες ή ακόμα ακόμα και για καύτρες τσιγάρων περιπλανώμενων διαβατών της νύχτας.

Στην άκρη της πόλης και στις παρυφές της νύχτας όπως σμίγουν οι πρώτες ακτίνες του ήλιου με το σκοτάδι και εύκολα το νοθεύουν ώσπου να ξημερώσει έτσι νοθεύονται και κάποια όνειρα από ζοφερούς εφιάλτες. Ανακατεύεται η απελπισία με την ελπίδα. Ή με την προσμονή ενός καλύτερου ξημερώματος αλλά το σφυροκόπημα παραμένει ανελέητο.

Τι μπορεί να σημαίνει ένα καλύτερο ξημέρωμα; Πολλά… Πάρα πολλά…

Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Κάνε κάτι πιο χρήσιμο και απλό από το να γυρεύεις κρυψώνες

                                                     

 Όταν ο άνεμος φυσάει άγρια στον κάμπο δεν γέρνουν οι μισές καλαμιές, αλλά όλες.
Όταν τό απειλητικό τσουνάμι πλησιάζει με ορμή τις ακτές, δεν σαρώνεται ένα μέρος τους, αλλά ολόκληρη η ακτογραμμή.

Όταν εξαφανιστούν οι μέλισσες από τον πλανήτη, όπως ήδη συμβαίνει για διάφορους λόγους, σε λίγα χρόνια θα τις ακολουθήσει και το ανθρώπινο είδος, καθώς θα εκλείψει η γονιμοποίηση του φυτικού κόσμου.

Όταν σε μια κοινωνία που σωριάζεται με πάταγο, κάποιες ομάδες παρασύρονται στην πτώση, είναι αναπόφευκτο να μην ακολουθηθούν κι από άλλες. Καθώς οι κοινωνίες δεν διαφεύγουν από τη φυσική πραγματικότητα όπου όλα συνδέονται άμεσα ή έμμεσα, φανερά ή αδιόρατα μεταξύ τους.

Όταν επελαύνει αυτή η φαινομενικά αλλοπρόσαλλη οικονομική λαίλαπα, που καταπίνει ολόκληρες οικονομίες σν μύγες, ακόμα κι αυτές που κάποτε φημίζονταν για την ευρυθμία και ευρωστία τους και οι τράπεζες μοιάζουν με ετοιμόρροπα κτίσματα (παρά τις σπασμωδικές και λαοκτόνες "τσιμεντοενέσεις" του χρηματοπιστωτικού καρτέλ), τότε...
...το να μεταφέρεις ως κίνηση ασφάλειας τα όποια φράγκα σου σε κάποιο θησαυροφυλάκιο του εξωτερικού, δεν σημαίνει ότι το ωστικό κύμα της παγκόσμιας έκρηξης θα τα σεβαστεί και δεν θα τα σκορπίσει στους πέντε ανέμους, μαζί με τα θησαυροφυλάκια...

Όταν όλα γύρω σου μυρίζουν μπαρούτι κι επερχόμενο λιμό, το να αποθηκεύεις τρόφιμα ή φάρμακα σε αυτοσχέδιες κρύπτες κι αποθήκες, δεν σε εξασφαλίζει ούτε στο ελάχιστο. Αντίθετα σε στοχοποιεί σε αυτούς που καταστρέφονται και ρημάζονται! Γιατί, για σκέψου σε μια κοινωνια-ανοιχτή πληγή, με την πείνα και τη δυστυχία να έχουν απλωθεί παντού σαν πανούκλα, οι στρατιές των πεινασμένων να μυρίζουν από το καταφύγιό σου την οσμή του ψητού κοτόπουλου ή του γουρουνιού στη γάστρα...Ούτε τα ηλεκτροφόρα σύρματα, που θα'χεις βάλει, θα σε σώσουν από τα λιμοκτονούντα σαγόνια!

Οπότε, αντί να συσσωρεύεις προμήθειες ενόψει του "τέλους του κόσμου" (και πόσο άραγε θα σε κρατήσουν αν έξω από την κρυψώνα σου επικρατεί η ερημοποίηση ή τοπία χριστιανικής κόλασης;), ή αναλώνεσαι σε  εγωιστικότατες και βλακωδέστατες, σπαμωδικές κινήσεις "σωτηρίας", σαν το μύθο με την αντίδραση της στρουθοκάμηλου μπροστά στην επέλαση των θηρευτών, γιατί δεν κάνεις κάτι πολύ πιο απλό και αποτελεσματικό;

ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙΣ και ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ!

Να ενδιαφερθείς για την ύπαρξη και τα προβλήματα των διπλανών σου, αφού όλα συνδέονται με χαοτικούς τρόπους (το φτερούγισμα της πεταλούδας στη Νέα Υόρκη θα επιφέρει αργά ή γρήγορα τυφώνες στο μακρινό Τόκιο). Και να μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να διαθέτει ή να ονειρεύεται μέγαρα όταν ο άλλος τόσο κοντά σου δεν έχει ούτε σκηνή να βάλει μέσα το κεφάλι του.

Και να ασχοληθείς ενεργά με την αντιμετώπιση και θεραπεία όλων των ανοιχτών πληγών γύρω σου, κι όχι με τη νοοτροπία-ούτε καν του μπαλώματος των προβλημάτων-της εγωιστικής κι ατελέσφορης, ως προς την οριστική θεραπεία, διακονίας.

Κι έτσι να υψώσεις συλλογικά με όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους (η πλειοψηφία της ανθρωπότητας) αδιαπέραστα φράγματα στα νεοφιλελεύθερα τσουνάμια, αλύγιστες γραμμές αντίστασης στην επέλαση των λαοκτόνων κανιβάλων και των στρατιών τους και να συμβάλλεις προληπτικά κι αποτρεπτικά απέναντι σε επερχόμενες συμφορές.

Και να κουρελιάσεις όλα τα σενάρια για το "τέλος του κόσμου" (και τη μετατροπή του σε μια γιγάντια φυλακή των πάρα πολλών με στυγνούς δεσμοφύλακες τους πάρα πολύ λίγους), αφήνοντας άναυδους και αφοπλισμένους και τους "σεναριογράφους" του τρόμου! Αφοπλισμένους από τα δυο πιο ισχυρά τους όπλα: το ΦΟΒΟ σου και την έλλειψη ΕΛΠΙΔΑΣ, προερχόμενης από τον κατακερματισμό και την εθελοτυφλία των ανθρώπων...

ΞΥΠΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ανιχνευτής